Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäisi ki

Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäisi ki

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 01 Huhti 2015, 16:31

Tuleeko teille olo, että pitäisi kirjoittaa jostain vakavasta, mutta tajuat, että on aprilli päivä ja vaika kuinka jankkaisin kukaan ei uskoisi. :thumbdown: Just, kun sellanen inspiraatiofiilis kirjottaa...
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäis

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Huhti 2015, 17:07

Kyllä aprillipäivänäkin voi kirjoittaa vakavia juttuja. Kyllähän lehdetkin aina aprillina pilailee, mutta silti uutiset ovat enimmäkseen totta. Itse en ole tänä vuonna aprillanut kun en jaksanut lähteä kotoa, enkä ehtinyt tännekään pilaa suunnitella. Kirjoitin tosi hienon vastauksen toiseen aprilliketjuusi, mutta koska se on näköjään poistettu niin ymppään sen tähän, koska se on kuitenkin aika panostusvastaus. Teille, jotka ette toista ketjua nähneet, siinä Rape valitti aprillipäivän ikuisuusongelmasta, eli siitä, ettei mitään tänään kirjoitettua oikein voi uskoa. Tässä siis tuo vastaukseni siihen. En jaksa editoida tähän ketjuun täysin sopivaksi:

Kyllä suurin osa huijauksista on sellaisia, että niistä näkee helposti, mitä ne todella ovat. Esimerkiksi poliisin ilmavoimajuttu oli ihan selvä aprillipila. Peruskoulussa aprillipäivä oli kamala, koska koko ajan piti pelätä, että joku liimaa selkään kalan, jossa lukee "Potkaise minua" tai "Olen idiootti". Yksi tyyppi kulki kerran koko päivän tuommoinen kala selässä ja ihmetteli, miksi kaikki nauroivat hänelle.

Minä pidän aprillipäivästä, koska pidän myös pilailusta. Kerran liimasin muurahaistarroja kaappien oviin ja isäni ehti jo hakea raidia ennen kuin huomasi, etteivät ne muurahaiset olleetkaan oikeita :D Kaveriporukassani on yleensä pilailtu myös synttärisankarien kustannuksella, toki harmittomalla tavalla, joka naurattaa myös pilan kohdetta. On aina yhtä hauskaa ottaa jättimäinen laatikko, täyttää se paperisilpulla ja laittaa pienikokoinen lahja tai lahjat sinne sekaan. Mikäli lahja tarvitsee paristoja, ne tulee laittaa sekaan ilman pakkausta ja yksitellen. Sitten pitää vain jääräpäisesti väittää, että laatikossa on vielä jotain kunnes synttärisankari kippaa koko jutun ylösalaisin ja jengi pääsee heittelemään sitä paperisilppua. Piristää bileitä kummasti :thumbup:

Ala-asteella aprillasimme opettajaamme pariin otteeseen esimerkiksi vaihtamalla kaikki taululiidut liitulakuihin ja piiloutumalla luokkaan niin, että opettaja ehti jo luulla, ettei kukaan tullut kouluun :D Pilailu on hauskaa, varsinkin porukassa. Tai ainakin se on hauskaa niin kauan kun kohteenkin mielestä juttu on hauska. Siksi henkilöihin kohdistetut pilat kannattaa miettiä tarkkaan, jotta voi olla varma, että kohteen huumorintaju kestää pienen pilan.

Mene huumorimielellä niin ei jäynätyksi tuleminenkaan harmita niin paljon. Itselleen saa ja pitää nauraa. Ja ainahan voi tehdä sitten vastapilan, kuten seuraavassa videossa:


Ja taas meni romaaniksi. Tämän takia en ole twitterissä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäis

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 01 Huhti 2015, 17:28

Minä unohdin koko aprillipäivän.
biologi_ei_kirj.
 

Re: Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäis

ViestiKirjoittaja pofuksio » 01 Huhti 2015, 17:29

biologi_ei_kirj. kirjoitti:Minä unohdin koko aprillipäivän.


Malliesimerkki vakavasta henkilöstä :lol:
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että teidän pitäis

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 01 Huhti 2015, 18:23

biologi_ei_kirj. kirjoitti:Minä unohdin koko aprillipäivän.


Minä en. Ahdisti helvetisti.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron