Fandomit!

Fandomit!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 01 Huhti 2015, 20:06

Top 5.

5. Brony Fandom on yksi syöpäsimmistä, mutta parhaista fandomeista. :heart: Kuva

4.Tämän sarjan fanikunta on vain niin mahtavaa, mahtavia cosseja ja muuta jännää Doctor Who :heart:

Kuva

3. Fnaf Vaikka Fandom on täynnä syöpää, on se silti yksi parhaista! :heart:
Kuva

2. Fandom on melko samanlainen kuin ponifandomkin, mutta fursuitit tekevät siitä täydellisen, vaikka fandomissa on erittäin paljon syöpää :heart: Kuva

1. Viimeisenä, muttei vähäisimpänä [Clik]... Anime Fandom, on se syöpäisin, mutta parhain. :heart:
Kuva

Mitä Fandomeita itse fanitatte? Kyllä noita Fandomeit ois, vaik kuinka paljon tohon lisää, kun kaikki muut jutut laskettas. Mut tos oli ne parhaat. Olis kirjaimellisesti tohon 30 fandomia varmaankin lisää :D (Ylikin.)
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Huhti 2015, 20:19

Juu ei.
Miksi?
1) Olen kateellinen paska (näistä tosin kadehdin vain nelosia), koska en osaa cosplayata (tekninen työ ja silleen) ja kaikki parhaat hahmot ovat muutenkin miehiä.
2) Fanfic. Se voisi olla mielenkiintoista ja kivaa, mutta: Shaytham pitäisi kieltää lailla. Sori nyt vaan, mutta minusta oli kiva, että AC:ssä oli joku, joka ei ollut täysi asperger (Connor), eikä siitä huolimatta hypännyt jokaiseen sänkyyn (tai pelin aikan ollenkaan, vaikka ennen pelin tapahtumia taisi olla sutinaa erinäisten nunnien kanssa). Kiitos vaan tämänkin pilaamisesta. Sama pätee kyllä myös Tohtorin parittamiseen. Anteeksi nyt vain, mutta mitä helevettiä? Sori nyt vain, mutta lajien väliset suhteet = PDT_Armataz_01_32 Kaikkein vastenmielisin on kyllä Frodo/Sam -paritus. Ei. Ei. Vielä kerran EI.
3) Olen mustasukkainen paska. Näpit irti Tohtorista / Sherlockista (jotkut parittaa sitäkin wtf) / Shaysta jne.
4) Cosplay on välillä tosi häritsevää. En voi taputtaa muiden mukana kun miniatyyrikokoinen aasialainen tyttö cosplayaa Shayta, joka on pitkä irlantilainen mies.
5) Tissit. Miksi niitä on kaikkialla? Erityisesti ihmetyttää ne, jotka pukeutuvat vaikkapa naissalamurhaajiksi, mutta eivät juuri pukeudu (if you know what I mean :kulmis:). On aika vaikea toimia salassa jos jokainen vastaantulija päätyy tuijottamaan rintavakoa. Se ei vain voi olla käytännöllistä + peleissä naisilla on kyllä tarpeeksi vaatteita.

No ainakin minä tunnustan ongelmani :thumbup:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 01 Huhti 2015, 20:25

Santiny kirjoitti:Juu ei.
Miksi?
1) Olen kateellinen paska (näistä tosin kadehdin vain nelosia), koska en osaa cosplayata (tekninen työ ja silleen) ja kaikki parhaat hahmot ovat muutenkin miehiä.
2) Fanfic. Se voisi olla mielenkiintoista ja kivaa, mutta: Shaytham pitäisi kieltää lailla. Sori nyt vaan, mutta minusta oli kiva, että AC:ssä oli joku, joka ei ollut täysi asperger (Connor), eikä siitä huolimatta hypännyt jokaiseen sänkyyn (tai pelin aikan ollenkaan, vaikka ennen pelin tapahtumia taisi olla sutinaa erinäisten nunnien kanssa). Kiitos vaan tämänkin pilaamisesta. Sama pätee kyllä myöh Tohtorin parittamiseen. Anteeksi nyt vain, mutta mitä helevettiä? Sori nyt vain, mutta lajien väliset suhteet = PDT_Armataz_01_32 Kaikkein vastenmielisin on kyllä Frodo/Sam -parituksen. Ei. Ei. Vielä kerran EI.
3) Olen mustasukkainen paska. Näpit irti Tohtorista / Sherlockista (jotkut parittaa sitäkin wtf) / Shaysta jne.
4) Cosplay on välillä tosi häritsevää. En voi taputtaa muiden mukana kun miniatyyrikokoinen aasialainen tyttö cosplayaa Shayta, joka on pitkä irlantilainen mies.
5) Tissit. Miksi niitä on kaikkialla? Erityisesti ihmetyttää ne, jotka pukeutuvat vaikkapa naissalamurhaajiksi, mutta eivät juuri pukeudu (if you know what I mean :kulmis:). On aika vaikea toimia salassa jos jokainen vastaantulija päätyy tuijottamaan rintavakoa. Se ei vain voi olla käytännöllistä + peleissä naisilla on kyllä tarpeeksi vaatteita.

No ainakin minä tunnustan ongelmani :thumbup:


Haluaisin cossata ja fursuitin. Ongelmani ovat rahat ja en tiädä mistä hankin cosplay tarvikkeita. Jos minulla olisi edes yksi cosplay asu ja fursuitti olisin iloinen. :heart: :mrgreen:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja icepicked » 01 Huhti 2015, 20:27

Älkää edes aloittako fanitarinoista.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Huhti 2015, 20:29

icepicked kirjoitti:Älkää edes aloittako fanitarinoista.

Liian myöhäistä. Aloitin jo. Hemmetinmoisella valituksella.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 01 Huhti 2015, 20:35

icepicked kirjoitti:Älkää edes aloittako fanitarinoista.


Eikö kommunistikin ole tietynlainen fanikunta/aate?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 01 Huhti 2015, 22:24

Vihaan liiallista fanittamista enkä voi oikeastaan sanoa pitäväni cosplaysta. Yritin joskus cossata, mutta se ei päässyt edes alkuun, kun ei kiinnostanut. Kävin muutamassa conissa, mutta ahdisti se liika japanihömpötys ja cossaaminen, kun minua kiinnostivat vain oikeastaan ne mangat ja animet juonensa vuoksi, mutta tuntui, että sisälle ei päässyt jos ei cossannut. En puhunut miten joku on niin kawaii tai luukuttanut jotain Haku Mitsunea. Kun ei vaan ei.

Olen voinut sanoa kuuluvani elämäni aikana seuraaviin fandomeihin.

1. Lost-fandom, jos sellaista oli edes. Ainakaan kunnollista.
2. TSH-fandom - toisaalta silloin ei "fandom-kulttuuri" vielä oikein kukoistanut
3. Harry Potter-fandom
4. Percy Jackson-fandom

Olen muitankin fanittanut pienesti. Olen lukenut Harry Potter-fanfiktiota, osa niistä on oikein hyviä. Tykkään pääasiallisesti canon-parituksista, mutta jotkut fanonitkin menee, esimerkiksi Narcissa/Rabastan. Jotkut epäsovinnaiset paritukset menee myös, jos se on kirjoitettu hyvin, mutta sitten taas kun miettii voiko oikeasti joku Hermione/Dobby toimia jouhevasti, niin... Omituisin paritus, mistä olen lukenut, on Narcissa/Jättiläiskalmari :lol:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja icepicked » 02 Huhti 2015, 00:45

Yurika_ kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Älkää edes aloittako fanitarinoista.


Eikö kommunistikin ole tietynlainen fanikunta/aate?

Kommunismi on poliittinen ideologia, ei fanikerho. Ketä siinä edes fanitettaisiin? Onko koko eduskunta yhtä suurta fanikerhoa?
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Santiny » 02 Huhti 2015, 08:51

icepicked kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Älkää edes aloittako fanitarinoista.


Eikö kommunistikin ole tietynlainen fanikunta/aate?

Kommunismi on poliittinen ideologia, ei fanikerho. Ketä siinä edes fanitettaisiin? Onko koko eduskunta yhtä suurta fanikerhoa?

No kun ottaa sen käytöksen huomioon niin siltähän se aika paljon näyttää :D Kristinuskoa voi myös nimittää Jeesuksen fanikerhoksi. Niillä on kerholaulujakin!

Mitä jos kuitenkin pidettäisiin populaarikulttuuri ja politiikka erillään?
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja morso97 » 02 Huhti 2015, 11:08

En oikeastaan kuulu mihinkään fandomiin. Pidän kyllä monista sarjoista mutta fandomit... yh... Sain tarpeekseni Percy Jacksonin fangirleistä ja shippauksesta: omigODZ PERACHEL SHIPPY SHIPPP SOLANGELO EEEEKKK PERCABETH *faints* Se oli jotain niin kummallista. Tässä on varmaan edes turha mainita 1direction-fandomia sen jälkeen kun joku niistä sen bändin jäsenistä lähti... En halua edes tietää mitä siellä tapahtuu :shock:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 02 Huhti 2015, 12:06

morso97 kirjoitti:En oikeastaan kuulu mihinkään fandomiin. Pidän kyllä monista sarjoista mutta fandomit... yh... Sain tarpeekseni Percy Jacksonin fangirleistä ja shippauksesta: omigODZ PERACHEL SHIPPY SHIPPP SOLANGELO EEEEKKK PERCABETH *faints* Se oli jotain niin kummallista. Tässä on varmaan edes turha mainita 1direction-fandomia sen jälkeen kun joku niistä sen bändin jäsenistä lähti... En halua edes tietää mitä siellä tapahtuu :shock:
Mitäs noista Percabetheistä ja muista. Chrisse on paras :heart:

Tykkään yleensä sivuhahmoista eniten, joten olen aina vähän sitä fandomin marginaalia :roll:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Fandomit!

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 02 Huhti 2015, 12:28

Percy Jacksonissä Leosta on kyllä ajan mittaan tullut suosikkihahmoni. Ei niissä muissa nyt paljon vikojakaan ole, Leo vain on suosikkini.
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron