Rakastan pehmoleluja

Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 02 Huhti 2015, 22:17

En tiädä miksi, mutta suorastaan rakastan pehmoleluja. Etenkin hyvin toteuttettuja, tekisi aina mieli ostaa, kaikki hyvintoteutetut pehmolelut, koska ne ovat niin hienon näköisiä. Olen aina pitänyt pehmoleluista ja aina eläintarhoissakin käytyä tekisi mieli ostaa aidon näköinen eläinpehmolelu, mutta en kehtaa vanhempieni kanssa. Toisinaan olen ostanut birdlife lintupehmon, josta saa ääneen. Harmittaa vain, että jossain on väärät värit. (Esim punarinta) muuten ovat oikein toteuttuja, joka ihmetyttää... Hasbron ponipehmoja ostaisin, mutta ovat niin karsean näköisiä ja fanien huolella tehdyt pehmot maksavat jopa satasen. :roll: Pehmolelut ovat kivoja :heart: Mitä itse pidätte pehmoleluista?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja Santiny » 02 Huhti 2015, 22:21

Pienenä sängyssäni oli niin paljon pehmoleluja, että sinne hädin tuskin mahtui nukkumaan. Sitten kasvoin isoksi ja pehmoleluni ovat säilössä varastossa. Ikivanha nalleni minulla on huoneessani, samoin joskus vuonna käpy ja kivi jenkeistä hommattu ET-pehmolelu. Ei mutta onhan minulla myös Dalek-pehmo. Ne ovat kuitenkin lähinnä keräilyesineitä. Nalle on muuten vanhempi kuin minä, sillä se oli siskoni kunnes hän antoi sen minulle 1-vuotislahjaksi.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja Fnfn » 02 Huhti 2015, 22:48

Minäkin rakastan pehmoleluja, jos näen oikein söpön pehmolelun vielä tänä päivänäkin, niin minun tekisi mieli ostaa se. En kuitenkaan osta, koska en minä niillä enää leiki, joten se olisi vähän turhaa rahanmenoa.

Mullakin oli pienenä sänky ihan täynnä pehmoleluja :lol: Nukuin niiden kanssa varmaan 16/17 -vuotiaaksi :shock: Tosin aikojen saatossa määrä oli romahtanut hurjasti, mutta viimeisetkin meni silloin. En vain osannut luopua niistä, sänky tuntui liian isolta. Mutta sitten meille tuli koira ja se himoitsi yhtä minun pehmoleluani, sellaista pientä pinkkiä pupua, jonka olin saanut papaltani about 4-5 -vuotiaana. Yhtenä yönä se oli sitten napannut sen ja sitten kävi niin, että pupuraukalta raadeltiin naama melko tunnistamattomaan kuntoon... Pupu on silti vielä tallessa, en minä siitä luovu kun papaltani sen kerta sain! :mrgreen: Myös koiran raatelut kertovat elämästä. Näytän sen pupun sitten lapsilleni.

Sitten on myös yksi nalle, jonka veljeni kaverin mummo oli meille kolmelle lapselle tehnyt (ei isosiskolleni, en tiedä miksi. Ehkä hän oli jo liian iso). Hän harrasti niitten nallejen tekoa ja kuulemma kaverin huone oli ihan täynnä niitä. Olin silloin kolme vuotias, kun sen nallen sain ja muistan sen vieläkin. Oli syyskuu, satoi ja me nukuttiin siskoni kanssa äitin kanssa parisängyssä, kun ovikello soi. Oli siis ilmeisesti todella aikainen aamu, kun mekin vielä silloin nukuttiin. Siellä oli se mummo kolmen nallen kanssa ja se antoi ne meille :mrgreen: Enempää en muista, muuta kuin sen, että nimesin nallen myöhemmin päivällä. Se nalle on minulla vieläkin ja se on todella tärkeä, mutta se on TODELLA huonossa kunnossa, niin huonossa että se mummo teki minulle uuden kun täytin 14-vuotta. No, en suostunut siltikään luopumaan vanhasta nallestani, mutta otin kyllä uuden vastaan oikein ilolla, vaikkei siitä yhtä tärkeää luonnollisesti muodostunutkaan :twisted:

Lisäksi on muitakin tärkeitä pehmoleluja. Kaikki vanhat unikaverini, oikeastaan.

Muistan, että minulla oli lapsena sellainen pyjama-pehmo, sellainen pupu! Niitä oli monilla 90-luvun lapsilla. Niiltä meijän pehmoilta lähti aina välillä pää irti ja sitten äiti kärsivällisesti aina ompeli ne takaisin.

PS. Pupu ja nalle tulevat minun kanssa hautaan :lol:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 02 Huhti 2015, 22:55

Lapsena leikin enimmkseen pehmoleluilla ja minulla oli muutama hyvin rakas pehmolelu. Leluni tekivät toisinaan jännittäviä seikkailuja, toisinaan aika kului syöpötellessä ja juopotellessa.
biologi_ei_kirj.
 

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja morso97 » 03 Huhti 2015, 07:08

Muistan kun minulla oli joskus semmoinen pörröinen lammas unileluna. Enää minulla ei ole ollut pehmoleluja about kymmeneen vuoteen. Haluaisin kyllä jonkun ison halittavan nallen :3
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 03 Huhti 2015, 09:12

Minulla oli 5-vuotiaana pikkupehmojen seikkailukerho. Ja sitten oli paljon minua isompia pehmoja myös. Sisaruksieni kanssa tein joskus myös pehmolelujen eläintarhan, ja kutsuimme vanhempamme katsomaan sitä.

Pikkuveljelläni oli joskus niin paljon pehmoja sängyssään, että häntä ei nääkynyt niiden alta.


biologi_ei_kirj. kirjoitti:toisinaan aika kului syöpötellessä ja juopotellessa.


Juoppopehmoleluja! Aivan mahtavaa!
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Rakastan pehmoleluja

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 03 Huhti 2015, 12:54

Minun rakkain pehmoleluni oli Unilammas. Sellainen pieni valkoinen lammas jolla oli musta naama. On se vieläkin minulla tallessa, mutta aika kärsineen näköinen :D

Ja oli minullakin sänky joskus niin täynnä pehmoleluja etten meinannut mahtua sinne :mrgreen:
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron