Vaihtelu

Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 09 Huhti 2015, 23:20

Ehdin jo unohtaa, miten paljon pidän kuvankäsittelystä. Siinä saa muutamassa minuutissa jotain kivaa ja toivottavasti käyttökelpoista aikaan. Nyt pykäsin avatarin omasta silmästäni :D Yhden askartelin myös ylioppilaskuvastani, mutta jotenkin se ei sopinut tänne. Aion ehdottomasti askarrella itselleni jonkun hianon allekirjoitustsydeemin, koska tämä postaus. Joidenkin mielestä Shay sanoo pelissä "I make my own luck" vähän liian usein. Ehkä otan tämän tavalla tai toisella mukaan allekirjoitukseeni.

Mites te muut, oletteko viime aikoina askarrelleet tai muuten virkistyneet vaihtelusta?

PS. Jos minulla joskus on ylimääräistä aikaa, voin ehkä askarrella muillekin kuin itselleni.
PPS. Huomasin, että minulta on jäänyt yksi pikseli värittämättä. Nyt ottaa päähän.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Fnfn » 10 Huhti 2015, 10:18

Olemme Santinyn valvovan silmän alla 8-)

En ole pitkän pääsiäislomani aikana tehnyt mitään uutta tai virkistävää. Enkä hyödyllistä, paitsi että meidän piti tehdä se semma valmiiksi ja lähettää se ja sitten siivosin pöytäni ja hyllyni. Tänään olisi pitänyt olla koulussa, mutta en jaksanut mennä.

Tänään kyllä heräsin jo vähän yli kymmenen kun koira halusi lenkille.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja pofuksio » 10 Huhti 2015, 10:35

Noh, olen päässyt tekemään yhtä suosikkipuuhaani, sarjakuvien lajittelua sarjan ja julkaisuajankohdan mukaan. Niitä oli onneksi pari sataa, ja olin ihan onneni kukkuloilla :D
Sitten olen nyppinyt koiraa (se on kivaa) koska rodusta johtuen sitä ei trimmata vaan kuolleet karvat nypitään pois.
Sitten piirtelin kaikenlaisia kaavioita ties mistä, ja vaikka pidän siitäkin, ei sitä tule tehtyä. Sama kohtalo on geometristen kuvioiden avulla muodostuvien kuvien piirtely, labyrinttien ja muiden pulmatehtävien piirtäminen, sekä dominoradoilla.
Pulinoiden wappiryhmän avulla (menimme totuutta ja tehtävää) sain myös uuden harrastuksen, eli rakentelen korttitaloja, jonka ansiosta olen innostunut uudelleen mm. pasianssista, vapaakentästä ja spider pasianssista.
Niin, ja siivosinhan vaihteeksi huoneeni.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Fnfn » 10 Huhti 2015, 10:55

Hei, sarjakuvista tulikin mieleeni että päätin kyllä pitkästä aikaa piirtää sarjakuvan! :D Olin 14-15-vuotiaana suhtkoht ahkera sarjakuvien piirtäjä mutta se jäi sitten vähän, mutta nyt tein taas yhden - aika randomin - ruudun hyvin vanhasta tarinastani, josta piirsin myös silloin 14-15-vuotiaana. Nykyään minulla on (tai oikeastaan oli, sekin on jo melko kuollut) uusi tarina, mutta se on enemmänkin kaunokirjallista materiaalia.

http://aijaa.com/IH4s80

Älkää välittäkö noista teksteistä :lol: Se jatkuu silleen dramaattisesti alempana, joten se ei oikeasti kuulosta noin tyhmälle... Mutta vähän tyhmälle? Kyllä :?

Muistan lukeneeni jostain paskaisesta mangaoppaasta, että sarjakuvassa tulisi aina esitellä paikka, missä tilanne tapahtuu ja olenkin sitten orjallisesti (vähän liiankin orjallisesti) noudattanut tuota ohjetta :lol: Ensimmäiseen ruutuun piirrän jonkun ympäristön ja sitten muissa ruuduissa jätän sen kuvaamisen niin minimiin kuin vain mahdollista, koska VIHAAN taustojen piirtämistä enkä ole siinä hyvä. Yleensä piirrän metsän tai ränsistyneen rakennuksen tuosta kulmasta tai julkisivun 8-)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Huhti 2015, 12:39

Noh, ainakin olet Pofu aktiivinen ollut, vaikka nirso oletkin :)

Tänään lähden metsälle villiyrttejä sun muita keräämään ja ehkä katselen matkalla vähän lintuja :)
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja pofuksio » 10 Huhti 2015, 12:59

Ei nirsous liity aktiivisuuteen..
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Huhti 2015, 13:40

pofuksio kirjoitti:Ei nirsous liity aktiivisuuteen..


Eikun tarkoitin sitä että ainakin jotain hyvää
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja pofuksio » 10 Huhti 2015, 13:58

<Empty> kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Ei nirsous liity aktiivisuuteen..


Eikun tarkoitin sitä että ainakin jotain hyvää


Jaajaa. No, oikeastaan tykkään tehdä melkein kaikkea mm pestä ikkunoita, imuroida ja mopata.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 10 Huhti 2015, 19:16

Istutin kukkia joku aika sitten ja olen hämmentynyt, sillä ne ovat vielä elossa. Sisareni veti taas teiniraivareita pikkuasiasta. Otin työpaikan (toinen ensi kesälle) vastaan, tai siis vein lapun työnantajalle. Ratkaisin Einsteinin arvoituksen paperilla. Pitkä matematiikka meni aivan ufotasolle kurssilla 11. Logiikkaa, jossa ei ole logiikkaa. Nyt suunnittelen läksyjen tekoa. Ja mitäs muuta olen tehnyt? Olen ollut sosiaalinen. Olen puhunut pitemmän aikaa... noin kuuden ihmisen kanssa. Kuusi kaveria saman viikon aikana. Syrjäytymiseni pilataan.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 10 Huhti 2015, 19:20

Kurpizza kirjoitti:Istutin kukkia joku aika sitten ja olen hämmentynyt, sillä ne ovat vielä elossa. Sisareni veti taas teiniraivareita pikkuasiasta. Otin työpaikan (toinen ensi kesälle) vastaan, tai siis vein lapun työnantajalle. Ratkaisin Einsteinin arvoituksen paperilla. Pitkä matematiikka meni aivan ufotasolle kurssilla 11. Logiikkaa, jossa ei ole logiikkaa. Nyt suunnittelen läksyjen tekoa. Ja mitäs muuta olen tehnyt? Olen ollut sosiaalinen. Olen puhunut pitemmän aikaa... noin kuuden ihmisen kanssa. Kuusi kaveria saman viikon aikana. Syrjäytymiseni pilataan.

Onnea työpaikasta!

Lukuteoria ja logiikka oli ihan kiva kurssi. Lukuteoria ei tietysti niin kovin napannut, mutta logiikka sujui minulta luonnostaan. Hyvä niin, koska matemaattista logiikkaa käytetään ohjelmoidessa. Pitäisi ehkä tehdä enemmän totuustauluja niin ehkä selviäisi nopeammin, mitä olen milloinkin koodissa sössinyt.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 10 Huhti 2015, 19:42

Santiny kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Istutin kukkia joku aika sitten ja olen hämmentynyt, sillä ne ovat vielä elossa. Sisareni veti taas teiniraivareita pikkuasiasta. Otin työpaikan (toinen ensi kesälle) vastaan, tai siis vein lapun työnantajalle. Ratkaisin Einsteinin arvoituksen paperilla. Pitkä matematiikka meni aivan ufotasolle kurssilla 11. Logiikkaa, jossa ei ole logiikkaa. Nyt suunnittelen läksyjen tekoa. Ja mitäs muuta olen tehnyt? Olen ollut sosiaalinen. Olen puhunut pitemmän aikaa... noin kuuden ihmisen kanssa. Kuusi kaveria saman viikon aikana. Syrjäytymiseni pilataan.

Onnea työpaikasta!

Lukuteoria ja logiikka oli ihan kiva kurssi. Lukuteoria ei tietysti niin kovin napannut, mutta logiikka sujui minulta luonnostaan. Hyvä niin, koska matemaattista logiikkaa käytetään ohjelmoidessa. Pitäisi ehkä tehdä enemmän totuustauluja niin ehkä selviäisi nopeammin, mitä olen milloinkin koodissa sössinyt.


Thaaanks. X) Kurssi on jännä, mutten vielä tiedä, pidänkö siitä. Tunnilla kun toljottaa niitä juttuja, voi melkein tuntea, kun aivot höyryää ja yrittävät löytää niitä synapseja. XD
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja morso97 » 12 Huhti 2015, 11:53

Minusta MAA11-kurssi oli helppo, sain siitä 10 8-) Totuustaulukot on kurssin helpoin asia, ei tarvitse kuin katsoa Maolista niitä totuusarvoja (eikä tarvitse sitäkään kun muistaa ulkoa). Joukko-oppikaan ei ole vaikeaa. Ainoastaan muutama asia meni yli hilseen, esimerkiksi kuinka syt(a,b) saadaan pyöriteltyä muotoon xa+yb ja miten on mahdollista että implikaatio 0=>1 on totta (mutta jälkimmäisestä ei tarvitse välittää). Olin pettynyt kun meillä ei riittänyt aika logiikkaporttien käsittelyyn :( Noh, oikeastaan tiesin jo kaiken mitä kirja niistä opetti mutta kuitenkin...
Minulla alkoi juuri integraalilaskennan kurssi. Opettaja pelotteli sen olevan vaikea. :roll:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 12 Huhti 2015, 16:34

morso97 kirjoitti:Minulla alkoi juuri integraalilaskennan kurssi. Opettaja pelotteli sen olevan vaikea. :roll:

Njääh, integraalilaskenta on lukiossa helppoa. Pitää vain osata läjä integroimiskaavoja tai johtaa ne derivoimiskaavoista. Itse tykkäsin noista kursseista kovasti, jotenkin mulla vaan loksahti koko homma nätisti paikoilleen. Kahdessa dimensiossa touhu on ihan kivaa, kolmessa jo vähän hämmentävää ja odotan kauhulla noiden muljaamista ännännessä ulottuvuudessa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja biologinalku » 12 Huhti 2015, 16:48

Santiny kirjoitti:Njääh, integraalilaskenta on lukiossa helppoa.


Kennelle on, kenelle ei. Joillekin koko pitkä matematiikka on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Opettajani mukaan ensimmäisillä kurseilla ryhmälläni meni keskimäärin hyvin, mutta nyt lopuilla kursseilla on sitten alkanut tulla monille nelosia. Opettajan mukaan monesti vaikeudet alkavat derivoinnista eli kurssista 7.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 13 Huhti 2015, 18:39

biologinalku kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Njääh, integraalilaskenta on lukiossa helppoa.


Kennelle on, kenelle ei. Joillekin koko pitkä matematiikka on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Opettajani mukaan ensimmäisillä kurseilla ryhmälläni meni keskimäärin hyvin, mutta nyt lopuilla kursseilla on sitten alkanut tulla monille nelosia. Opettajan mukaan monesti vaikeudet alkavat derivoinnista eli kurssista 7.


Derivointi on minun ongelmani vasta ensi vuoden 2. kurssissa... Onneksi. Toivon, että ÄO:ni kasvaa tarpeeksi siihen mennessä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Huhti 2015, 20:44

Kurpizza kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Njääh, integraalilaskenta on lukiossa helppoa.


Kennelle on, kenelle ei. Joillekin koko pitkä matematiikka on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Opettajani mukaan ensimmäisillä kurseilla ryhmälläni meni keskimäärin hyvin, mutta nyt lopuilla kursseilla on sitten alkanut tulla monille nelosia. Opettajan mukaan monesti vaikeudet alkavat derivoinnista eli kurssista 7.


Derivointi on minun ongelmani vasta ensi vuoden 2. kurssissa... Onneksi. Toivon, että ÄO:ni kasvaa tarpeeksi siihen mennessä.

Derivointi on enimmäkseen kaavojen opettelua. Ne kannattaa oikeasti opetella, koska niiden avulla voi myöhemmin helposti johtaa integrointikaavat, jolloin ei tarvitse opetella niitä ulkoa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 13 Huhti 2015, 20:48

Santiny kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Njääh, integraalilaskenta on lukiossa helppoa.


Kennelle on, kenelle ei. Joillekin koko pitkä matematiikka on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Opettajani mukaan ensimmäisillä kurseilla ryhmälläni meni keskimäärin hyvin, mutta nyt lopuilla kursseilla on sitten alkanut tulla monille nelosia. Opettajan mukaan monesti vaikeudet alkavat derivoinnista eli kurssista 7.


Derivointi on minun ongelmani vasta ensi vuoden 2. kurssissa... Onneksi. Toivon, että ÄO:ni kasvaa tarpeeksi siihen mennessä.

Derivointi on enimmäkseen kaavojen opettelua. Ne kannattaa oikeasti opetella, koska niiden avulla voi myöhemmin helposti johtaa integrointikaavat, jolloin ei tarvitse opetella niitä ulkoa.


Ja derivointiko oli sitä, johon tarvi sen hienon laskimen? (Jota en aio hankkia) Juu, yleensä opin kaavat siinä käytössä...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja morso97 » 13 Huhti 2015, 20:57

Laskin ei ole pakollinen. Suurin osa derivointikaavoista löytyy Maolista, joten niitä ei edes tarvitse opetella ulkoa. Derivaatta on helppo kurssi, mutta tärkeä, sillä seuraavat kurssit ovat -yllätys yllätys- myös erilaisten lausekkeiden (esim. sin x + ln x) derivointia. Pääasia on kuitenkin se ettei sinulle käy kuin eräälle meidän luokan takapenkkiläiselle... Kun takapenkistä kuuluu 8. kurssilla "mikä on derivaatta?" asiat ovat aika huonosti...
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 13 Huhti 2015, 21:05

morso97 kirjoitti:Laskin ei ole pakollinen. Suurin osa derivointikaavoista löytyy Maolista, joten niitä ei edes tarvitse opetella ulkoa. Derivaatta on helppo kurssi, mutta tärkeä, sillä seuraavat kurssit ovat -yllätys yllätys- myös erilaisten lausekkeiden (esim. sin x + ln x) derivointia. Pääasia on kuitenkin se ettei sinulle käy kuin eräälle meidän luokan takapenkkiläiselle... Kun takapenkistä kuuluu 8. kurssilla "mikä on derivaatta?" asiat ovat aika huonosti...


Maol... Maol on meidän pelastajamme!

Ehkä pysyn tuon verran mukana. Hirvittää, miten tuo edellinen koe meni, kun ope lähetti oikeat vastaukset. Luulin aluksi sen menneen ihan hyvin...

Kakkoskurssilla joku tyttö kysyi; "Mikä on neliöjuuri?"
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja morso97 » 13 Huhti 2015, 21:13

Ei kokeista kannata stressata, ainahan niitä voi uusia :D

Kai sille tytölle tuli selväksi mikä se neliöjuuri on? Kyllä lukiolaisen pitää jo se tietää, tietäähän minun 11-vuotias pikkusiskonikin :mrgreen:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 13 Huhti 2015, 21:17

morso97 kirjoitti:Ei kokeista kannata stressata, ainahan niitä voi uusia :D

Kai sille tytölle tuli selväksi mikä se neliöjuuri on? Kyllä lukiolaisen pitää jo se tietää, tietäähän minun 11-vuotias pikkusiskonikin :mrgreen:


En halua uusia.. Uudestaan siihen kidutukseen. Yyyh... :cry: Noh, ehkä kuitenkin läpi pääsin...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 15 Huhti 2015, 10:36

Minun tietenkin pitäisi nyt opiskella, mutta sen sijaan askartelen allekirjoituksia, joita en tule varmaan ikinä käyttämään :D

Tein tämän, koska löysin photobucketistani läjän vanhoja allekirjoituksia, avoja ja bannereita, joissa olin tätä kania käyttänyt. Itse en aio seuraavaa käyttää, joten minun puolestani se on vapaata riistaa.
kaniak2015.jpg
kaniak2015.jpg (9.23 KiB) Katsottu 376 kertaa


Pakko myöntää, että osa vanhoista tekeleistäni on parempia kuin nykyiset. Osa taas... *huoh*
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 15 Huhti 2015, 21:53

Taisin aloituksessa mainita avatarin, jota en sitten lopulta ottanut käyttöön. Voisihan sen täällä enivei jakaa, joten...
mie.png
mie.png (7.31 KiB) Katsottu 365 kertaa

^Tuo olen siis minä.

Tässä eräs avatar, jonka tein pari vuotta sittten:
ironiamiesava.png
ironiamiesava.png (25.02 KiB) Katsottu 365 kertaa


Alatte varmaan huomata, että useimmiten teen samankaltaisen reunuksen avatareihini. Gandalfissa sitä ei tosin ole, koska siinä tavoite oli matkia suoliston oletusprofiilikuvaa. Harmi, että useimmissa vanhoissa avatareissani lukee jokin wanha nickini, joten en arvaa niitä tänne jakaa. No eivät ne niin hienoja olleetkaan. Minulla on näköjään photobucketissa myös melkoinen läjä tekemiäni taustakuvia. Uskokaa tai älkää, mutta osa on ihan hyviä ja olen niitä omilla nettisivuillani käyttänyt (yhteen aikaan tein varmaan nettisivun joka kuukausi :D)

Vertailun vuoksi pari wanhaa työtä (jep, pupu on sama):
Kuva Kuva
Kuva
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 16 Huhti 2015, 20:08

Ei kai tuo kanijuttu satu olemaan jokin Monty python- viittaus?
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 16 Huhti 2015, 20:28

jokutyyppi19 kirjoitti:Ei kai tuo kanijuttu satu olemaan jokin Monty python- viittaus?

On se :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Fnfn » 16 Huhti 2015, 22:03

Kiitos, tulenkin Helsinkiin vappuna stalkkaamaan tuon näköistä henkilöä 8-) HOH HOH HOO.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Vaihtelu

ViestiKirjoittaja Santiny » 16 Huhti 2015, 22:11

Fnfn kirjoitti:Kiitos, tulenkin Helsinkiin vappuna stalkkaamaan tuon näköistä henkilöä 8-) HOH HOH HOO.

Et tule löytämään minua Helsingin vapusta, koska en aio mennä Ullikselle niin kuin kaikki muut. Todennäköisesti menen mummon synttäreille tai tekemään jotain vielä vähemmän hohdokasta eli mättämään tippaleipää ja ostamaan vappupallon joltain torilta.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron