Luonnon helmaan

Luonnon helmaan

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Huhti 2015, 13:43

Kaikkeen mihin luonto vain kykenee.


Voikukat, piharatamot ja muut erilaiset "rikkaruohot" ovat oikeasti rikkausruohoja.

Superfoodia löytää läheltäkin.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Luonnon helmaan

ViestiKirjoittaja pofuksio » 10 Huhti 2015, 14:01

Jep, mutta voi kasveja muuhunkin käyttää. Minä joskus käytin pienempänä pihalla leikkiessäni aina piharatamoita laastareina ja solmin ne kiinni ruoholla (älkää ymmärtäkö väärin), kun olin lukenut siitä jostain. Olihan se ihan toimiva keino, ainakaan ei veri sotkenut vaatteita.
Ketunleipä on hyvää.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Luonnon helmaan

ViestiKirjoittaja Santiny » 10 Huhti 2015, 14:24

pofuksio kirjoitti:Jep, mutta voi kasveja muuhunkin käyttää. Minä joskus käytin pienempänä pihalla leikkiessäni aina piharatamoita laastareina ja solmin ne kiinni ruoholla (älkää ymmärtäkö väärin), kun olin lukenut siitä jostain. Olihan se ihan toimiva keino, ainakaan ei veri sotkenut vaatteita.
Ketunleipä on hyvää.

Ketunleipiä tulee aina napsittua kun niitä kätevävä välipalana oven edessä kasvaa. Ratamo on hyvä laastari, koska se pysyy paikoillaan sitomattakin. Itsekin olen monasti piharatamoa käyttänyt kun ei ole jaksanut sisään asti mennä laastaria etsimään. Hyvin toimii! Sittenhän ratamoista voi ennustaa tulevaisuutta :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Luonnon helmaan

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Huhti 2015, 15:29

Voikukkia on eri lajikkeita, jonka tunnistaa parhaiten kai lehdestä.

Kaikista eniten gourmeta noista on ohut, pyöreäkärkinen lehti. Kitkeryyttä taas merkkaa sahalaitaisuus.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron