Nettikaupoista ostaminen ja maksutavat

Nettikaupoista ostaminen ja maksutavat

ViestiKirjoittaja biologinalku » 12 Huhti 2015, 16:19

Minä olen tilannut muutaman kameravehkeen netistä. Olen maksanut postiennakolla, koska se tuntuu kaikkein turvallisimmalta maksutavalta; maksu tapahtuu tuotetta noudettaessa kuin kaupan kassalla konsanaan. Tilailetteko te paljon netistä?

Laajennetaan hieman keskustelua ruuan tilaamiseen netistä, mikä sekin nykyään alkaa olla mahdollista. Sen ymmrrän, että vaikkapa kiikari tai erityisesti jokin vähemmän myyty tavara, jota ei ihan joka liikkeestä löydy, on kätevää tilata netistä, mutta eikö ruuan voisi ostaa ihan normaalisti kaupasta niin kuin perinteisesti on tehty?
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Nettikaupoista ostaminen ja maksutavat

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 12 Huhti 2015, 16:25

Ei kaikkea ruokaa löydy lähikaupoista. Sitä on kaikenlaisia superfood- ja muita sellaisia kauppoja, joita ei löydy ihan kaikkialta.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Nettikaupoista ostaminen ja maksutavat

ViestiKirjoittaja biologinalku » 12 Huhti 2015, 16:27

jokutyyppi19 kirjoitti:Ei kaikkea ruokaa löydy lähikaupoista. Sitä on kaikenlaisia superfood- ja muita sellaisia kauppoja, joita ei löydy ihan kaikkialta.


Tietääkseni netissä kaupataan kuitenkin myös ihan perusruokatarvikkeita.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Nettikaupoista ostaminen ja maksutavat

ViestiKirjoittaja Santiny » 12 Huhti 2015, 16:42

Itse voisin ostaa ruokaa netistä, jos olisin vaikka yksin kotona ja sairaana. Kyllä siitä jo vähän maksaa, ettei tarvitse kovassa kuumeessa laahustaa kilometrin matkaa lähikauppaan.

Olen ostanut paljon netistä. Kerran kokeilin postiennakkoa, mutta siitä joutuu niin usein maksamaan ekstraa, ettei huvita, enkä halua raahautua postiin asti kamojani hakemaan. Riippuu tietysti, mistä ostaa. Kun ostaa tunnetuilta kaupoilta, ei kortti- tai verkkopankkimaksaminen ole mikään ongelma. Huuto.netistä olen muutaman kerran tilisiirrolla ostanut, mutta kyse on aina ollut pienistä summista ja myyjistä, joilla on runsaasti positiivista palautetta oikeilta käyttäjiltä. Ne kannattaa aina katsoa kriittisellä silmällä ennen kuin huutaa ja maksaa. Kalliin ostoksen haluaisin varmaan hakea itse ja maksaa käteisellä. Aina olen kyllä kamani saanut, ei siinä mitään.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron