Erilaiset bussit

Erilaiset bussit

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 13 Huhti 2015, 21:08

Olen matkustellut ja huomannut,että jossain päin on erilaisia busseja, kuin omalla paikkakunnallani, en ole koskaan ajatellut ja huomionut tätä. :D Ei siis mitään "Onni tai muita sellaisia busseja" vaan ihan tavallisia busseja. En ole ikinä ajatellut, että eripaikka kunnilla on erilaiset bussit, ei vain ole tullut mieleen. :D Millaiset bussit omalla asuinseudullasi on?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Erilaiset bussit

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Huhti 2015, 21:10

Jaa, en ole pannut merkille sellaista.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Erilaiset bussit

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 13 Huhti 2015, 21:14

Mainoksissa ne on aina tällaisia;

Kuva


Mutta niitä näkee valkoisiakin ja joskus jopa jotain pitkän matkan bussejakin jostain syystä. Ennen meillä oli useampia bussifirmoja, mm. semmoinen kovan onnen Koskilinjat ja nykyään väitetään, että Koskilinjoja ei ole enää vaan se on "Oulun joukkoliikenne". Busseissa lukee sisällä "Koskilinjat". :roll:
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Erilaiset bussit

ViestiKirjoittaja Fnfn » 13 Huhti 2015, 21:20

Ei, koska ne on suhtkoht samankaltaiset täällä kuin siellä, mistä olen kotoisinkin. Bussin ulkonäkö ulkoapäin on kyllä erilainen, samoin nimi jne.

Mutta kotipaikkakunnalla meillä on kahdenlaisia busseja kaupunkiliikenteessä: sellaisia perus kaupunkibusseja ja sitten sellaisia "tilausajo-busseja", joissa on PALJON penkkejä ja seisomatilaa ei juurikaan.

Sitten on minibussit ja niistä on vielä uudet minibussit ja vanhat minibussit. Niissä on tunnelmaa, koska 80% niitten kuskeista on tosi puheliaita, varmaan niitten pitää olla kun ne kärrää niin paljon vanhuksia paikkoihin. Vanhat minibussit on kyllä kauheita, tai sellainen mielikuva minulle on jäänyt. Viimeksi taisin mennä minibussilla kouluun joskus kutosella. Yläasteella varsinainen bussi tuli ensin, joten ei tarvinnut jäädä odottaman minibussia.

PS. Täällä opiskelupaikkakunnalla olen kyllä huomannut sen, että jos on jokin tapahtuma tulossa (festarit/jokin urheilujuttu) niin ne laittaa sellaiset HERVOTTOMAT mainosbannerit siihen bussin kylkeen :shock: Festarin mainosbanneri oli siinä kyllä vielä tammikuussakin, että...

Ei tuolla kotikylällä tuollaisia isoja kyllä...
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Erilaiset bussit

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Huhti 2015, 22:10

No täällä pk-seudullahan on busseja joka lähtöön. On niitä vanhoja rämiä, jotka ajavat meille asti tulevia linjoja ja on uusia hienoja jokeribusseja ja ties mitä. Haitaribusseja ei enää ole :( Pienenä kuljin useimmiten sellaisella treeneihin. Kyllä täällä iän lisäksi suurin ero on siinä, ettei kaikissa busseissa ole enää takaovea. Ja lentokenttäbusseissa on enemmän tilaa matkalaukuille. Niillä kulkeminen on tosi rasittavaa, koska turistien takia ovat aina myöhässä (siis enemmän myöhässä kuin bussit yleensä).
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron