Arvailua

Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 07:04

Nonniin, tämmönen sitten.

Tämän kyselyn idea on, että sen voi tehdä monta kertaa halutessaan, ja kaikki eivät tee samasta aiheesta, vaikka kysymykset ovat samoja.
Päätät siis jonkun vakkarin, jonka tietoihin pohjautuen täytät vastaukset, ja mikäli kyseinen henkilö haluaa, saa hän kommentoida vastauksiasi.

Kenen tietojen pohjalta vastaat?

1. Minä vuonna hän on syntynyt?
2. Mitä hän harrastaa?
3. Mistä hän on kiinnostunut?
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä?
5. Millainen hän on luonteeltaan?
6. Mistä hän ei pidä?
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä?
8. Missä päin Suomea hän asuu?
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on?
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Huhti 2015, 07:08

Tähän nyt voisin sanoa, että joka ikisellä vakkarilla on edes pienen pieni huumorintaju.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 07:11

Minä aloitan :D

Kenen tietojen pohjalta vastaat? Biologin

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -97
2. Mitä hän harrastaa? -lintubongausta, luontokuvausta
3. Mistä hän on kiinnostunut? -linnuista, ja luonnosta yleensäkin
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? -Kyllä, muistaakseni lukiossa
5. Millainen hän on luonteeltaan? -todella neutraali, ei suutu herkästi
6. Mistä hän ei pidä? -sääntöjen rikkomisesta, epäsopivasta käytöksestä
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? -hänet tunnetaan kiinnostuksestaan luontoa kohtaan, ja lintuharrastuksestaan
8. Missä päin Suomea hän asuu? -en muista, reilusti pohjoisemmassa kuin minä
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? -ei kovin hyvä
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 07:11

<Empty> kirjoitti:Tähän nyt voisin sanoa, että joka ikisellä vakkarilla on edes pienen pieni huumorintaju.


Mutta huumorintajun määrä vaihtelee suuresti
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Huhti 2015, 14:02

Pofu
1. Minä vuonna hän on syntynyt? Hän on 00
2. Mitä hän harrastaa? Tanssimista?
3. Mistä hän on kiinnostunut? Kasveista, mangasta, pojista ja tytöistä :kulmis: (Biologista, ehkä :heart: )
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? Koulua, H-lla alkavaa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? Rauhallinen , ystävällinen, huumorintajuinen, omalaatuinen, outo (kaikki me :clap: minäkin ja tämä oli kehu PDT_Armataz_01_24 )
6. Mistä hän ei pidä? Linnuista, tulisesta ruuasta,
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Minun ja hänen keskusteluista, yleensä onlinessa.
8. Missä päin Suomea hän asuu? Tampereella. :thumbup:
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? Very Good :thumbup:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofu » 14 Huhti 2015, 15:02

Yurika_ kirjoitti:Pofu
1. Minä vuonna hän on syntynyt? Hän on 00
2. Mitä hän harrastaa? Tanssimista?
3. Mistä hän on kiinnostunut? Kasveista, mangasta, pojista ja tytöistä :kulmis: (Biologista, ehkä :heart: )
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? Koulua, H-lla alkavaa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? Rauhallinen , ystävällinen, huumorintajuinen, omalaatuinen, outo (kaikki me :clap: minäkin ja tämä oli kehu PDT_Armataz_01_24 )
6. Mistä hän ei pidä? Linnuista, tulisesta ruuasta,
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Minun ja hänen keskusteluista, yleensä onlinessa.
8. Missä päin Suomea hän asuu? Tampereella. :thumbup:
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? Very Good :thumbup:


En harrasta tanssimista :D Pitäisi tanssia muiden nähden :?
On myös väärin sanoa, etten pitäisi linnuista, ne vain eivät kiinnosta
pofu
 

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Huhti 2015, 17:41

Arpaonni sattui Herra X:n kohdalle, 15. käyttäjä Käyttäjät-osiossa! Ensin arpa osui minuun... Enjoy you Bilsen tuplatunnus/veli/kaksoisveli/serkku/äiti/sijoitettu-Bilsen-luo.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? - Veikkaan vuotta 1997.
2. Mitä hän harrastaa? - Lintuja, lintubongausta
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Luonnonsuojelusta ja MLP:stä
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Herra X on lukiossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Herra X on hieman kuivakka näin netissä, mutta en voi tietää onko hän samanlainen IRL, ehkä hän vain ei tykkää kertoa itsestään sen enempää. Herra X:llä on kuitenkin vähän arvelluttava luonne mikäli on hänen ns. "trollailujansa" uskominen. Hän katsoo MLP:tä, joten voimme kai olettaa että hän on... vähemmän kuiva kuin ystävänsä Bilse? Lempeä, hellyyttä haluava sielu?
6. Mistä hän ei pidä? - Luonnon turmelijoista
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? - Bilsen kaverina, lintumiehenä, Asiallisena, mauttomista "trollailuistaan".
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Veikkaan Länsi-Suomea, jossain Pohjanmaalla varmaan. Jossain, missä sanotaan "viälä".
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - Arvelluttava.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Huhti 2015, 18:16

Minä otan sitten fnfn:n, joka ei toivottavasti pahastu valistumattomista arvauksistani.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -1995 tai 1996
2. Mitä hän harrastaa? -Ainakin piirtämistä
3. Mistä hän on kiinnostunut? -Aubrey Plazasta
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? -Jotain humanistista alaa yliopistossa, olisiko Itä-Suomen yliopisto
5. Millainen hän on luonteeltaan? -Ystävällinen, mutta taipuvainen angstaamaan, avarakatseinen
6. Mistä hän ei pidä? -Ikävistä ihmisistä
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? -Osallistuu keskusteluihin silloinkin kun aihe ei ole ennestään tuttu.
8. Missä päin Suomea hän asuu? -No siellä yliopistokaupungissa, Joensuu tai Savonlinna siis.
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? -Aika hyvä. Osaa nauraa myös itselleen, siitä paljon plussaa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja biologinalku » 14 Huhti 2015, 18:30

Kenen tietojen pohjalta vastaat? Kurpizzan.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? - 96
2. Mitä hän harrastaa? - lukemista, kävelyllä/hölkkäämässä käyntiä
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Ei erityisiä kiinnostuksenkohteita niin kuin joillain palstalaisilla.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Kyllä, lukiossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Hieman vittuileva, mutta mukava
6. Mistä hän ei pidä? - Ei varmaan ainakaan rakasta kaikkka läksyjä.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Keskusteli ennen paljon Trotskin kanssa harhautuen aiheesta, nykyään tosin aktiivisuus on ollut vähäisempää. Ei tee paljoa aloituksia.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Oulussa
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - ihan hyvä
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 14 Huhti 2015, 19:55

biologinalku kirjoitti:Kenen tietojen pohjalta vastaat? Kurpizzan.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? - 96
2. Mitä hän harrastaa? - lukemista, kävelyllä/hölkkäämässä käyntiä
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Ei erityisiä kiinnostuksenkohteita niin kuin joillain palstalaisilla.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Kyllä, lukiossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Hieman vittuileva, mutta mukava
6. Mistä hän ei pidä? - Ei varmaan ainakaan rakasta kaikkka läksyjä.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Keskusteli ennen paljon Trotskin kanssa harhautuen aiheesta, nykyään tosin aktiivisuus on ollut vähäisempää. Ei tee paljoa aloituksia.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Oulussa
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - ihan hyvä


Olen -98. :lol: Enkä hölkkäile, muuten hyvä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Huhti 2015, 20:13

Kenen tietojen pohjalta vastaat? Rapen

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -99 tai -00
2. Mitä hän harrastaa? Lintuilua, animemaratoneja
3. Mistä hän on kiinnostunut? Animesta, linnuista, Pofusta
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? Ei mitään hajua
5. Millainen hän on luonteeltaan? Semi-ärsyttävä jääräpää, ihan hauska
6. Mistä hän ei pidä? Trotskin poliittisesta suuntautumisesta
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Trollamisesta ja huomiohuoraamisesta, sekä sekopäisten suolistotarinoiden kirjoittamisesta.
8. Missä päin Suomea hän asuu? Jossain Treella kai?
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? Kohtalainen
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Huhti 2015, 20:20

Santiny kirjoitti:Minä otan sitten fnfn:n, joka ei toivottavasti pahastu valistumattomista arvauksistani.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -1995 tai 1996
2. Mitä hän harrastaa? -Ainakin piirtämistä
3. Mistä hän on kiinnostunut? -Aubrey Plazasta
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? -Jotain humanistista alaa yliopistossa, olisiko Itä-Suomen yliopisto
5. Millainen hän on luonteeltaan? -Ystävällinen, mutta taipuvainen angstaamaan, avarakatseinen
6. Mistä hän ei pidä? -Ikävistä ihmisistä
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? -Osallistuu keskusteluihin silloinkin kun aihe ei ole ennestään tuttu.
8. Missä päin Suomea hän asuu? -No siellä yliopistokaupungissa, Joensuu tai Savonlinna siis.
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? -Aika hyvä. Osaa nauraa myös itselleen, siitä paljon plussaa.


Oikein! 8-) Olen -95.

Minä voin tehdä seuraavaksi vaikka Santinysta ja Emptystä näin koulujuttuja pakoillessani :mrgreen:

Santiny

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -1994!
2. Mitä hän harrastaa? - Leipomista ja koodailua!
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Doctor Whosta! Koodailusta! Linnunradan käsikirja liftareille -kirjoista. Scifikirjallisuudesta!
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Jotain matematiikkaan liittyvää Helsingin yliopistossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Asiallinen, mutta ei kuivalla tavalla. Avulias ja huumorintajuinen.
6. Mistä hän ei pidä? - Miehistä jotka tulevat iskemään
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? - Aseksuaalisuudesta. Ja siitä, että hän on admin. Ja rento persoona. Suhtkoht aktiivinen.
8. Missä päin Suomea hän asuu? -Pk-seudulla, villi veikkaus että ESPOO 8-)
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - Hyvä

Empty

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -2002!
2. Mitä hän harrastaa? - Jääkiekkoa!
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Jääkiekosta ja pitkäjalkaisista säihkysääristä vai mitä ne oli.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Hän käy ala-astetta 8-)
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Huumorintajuinen, ystävällinen tai sitten ei-niin-ystävällinen, aika velmu.
6. Mistä hän ei pidä? - Tietystä kouluaineesta. Raumalaisista.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? - Siitä, että hän heittää läppää? En tiedä :shock: Perusaktiivisena, oikein hyvänä vakkarina.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Porissa.
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - Oikein bueno
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Huhti 2015, 20:29

Fnfn kirjoitti:Empty

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -2002!
2. Mitä hän harrastaa? - Jääkiekkoa!
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Jääkiekosta ja pitkäjalkaisista säihkysääristä vai mitä ne oli.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Hän käy ala-astetta 8-)
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Huumorintajuinen, ystävällinen tai sitten ei-niin-ystävällinen, aika velmu.
6. Mistä hän ei pidä? - Tietystä kouluaineesta. Raumalaisista.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? - Siitä, että hän heittää läppää? En tiedä :shock: Perusaktiivisena, oikein hyvänä vakkarina.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Porissa.
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - Oikein bueno



Oikein, paitsi että harrastan myös salibandya ja ajattelin aloittaa jalkapallon, koska minulla tuntuu olevan liika aikaa. Joka päivä pitäisi olla harkat!

Ja kyllä, diilihän on niin että hameväki on minun makuun ja minä hameväen makuun
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja biologinalku » 14 Huhti 2015, 20:49

Kurpizza kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Kenen tietojen pohjalta vastaat? Kurpizzan.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? - 96
2. Mitä hän harrastaa? - lukemista, kävelyllä/hölkkäämässä käyntiä
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Ei erityisiä kiinnostuksenkohteita niin kuin joillain palstalaisilla.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Kyllä, lukiossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Hieman vittuileva, mutta mukava
6. Mistä hän ei pidä? - Ei varmaan ainakaan rakasta kaikkka läksyjä.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Keskusteli ennen paljon Trotskin kanssa harhautuen aiheesta, nykyään tosin aktiivisuus on ollut vähäisempää. Ei tee paljoa aloituksia.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Oulussa
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - ihan hyvä


Olen -98. :lol: Enkä hölkkäile, muuten hyvä.


Sitä tarkoitinkin, tuli vain pikkuinen laskuvirhe. Tiedän kyllä, että olet minua vuotta myöhemmin syntynyt. (Usko tai älä, pitkän matematiikan keskiarvoni on 9,1.)
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Huhti 2015, 20:53

Fnfn kirjoitti:Santiny

1. Minä vuonna hän on syntynyt? -1994!
2. Mitä hän harrastaa? - Leipomista ja koodailua!
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Doctor Whosta! Koodailusta! Linnunradan käsikirja liftareille -kirjoista. Scifikirjallisuudesta!
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Jotain matematiikkaan liittyvää Helsingin yliopistossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Asiallinen, mutta ei kuivalla tavalla. Avulias ja huumorintajuinen.
6. Mistä hän ei pidä? - Miehistä jotka tulevat iskemään
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? - Aseksuaalisuudesta. Ja siitä, että hän on admin. Ja rento persoona. Suhtkoht aktiivinen.
8. Missä päin Suomea hän asuu? -Pk-seudulla, villi veikkaus että ESPOO 8-)
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - Hyvä

Ei, en ole espoolainen, enkä opiskele HY:llä, mikäs sinun kyllä pitäisi tietää, koska olen sen sinulle kertonut. En myöskään opiskele matikkaa, mutta sitä en ole suoraan sanonut. Muuten ihan hyvä. Ei se Espookaan nyt niin kaukana ole. Harkitsen kyllä sinne muuttamista, mutta en oikeastaan haluaisi olla espoolainen.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Huhti 2015, 21:07

Santiny kirjoitti:Ei, en ole espoolainen, enkä opiskele HY:llä, mikäs sinun kyllä pitäisi tietää, koska olen sen sinulle kertonut. En myöskään opiskele matikkaa, mutta sitä en ole suoraan sanonut. Muuten ihan hyvä. Ei se Espookaan nyt niin kaukana ole. Harkitsen kyllä sinne muuttamista, mutta en oikeastaan haluaisi olla espoolainen.
Et ole sanonut! :shock: Maailmani romahti, luulin, että siellä opetetaan vain taiteita... (#pikagoogletus)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Huhti 2015, 21:10

Fnfn kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Ei, en ole espoolainen, enkä opiskele HY:llä, mikäs sinun kyllä pitäisi tietää, koska olen sen sinulle kertonut. En myöskään opiskele matikkaa, mutta sitä en ole suoraan sanonut. Muuten ihan hyvä. Ei se Espookaan nyt niin kaukana ole. Harkitsen kyllä sinne muuttamista, mutta en oikeastaan haluaisi olla espoolainen.
Et ole sanonut! :shock: Maailmani romahti, luulin, että siellä opetetaan vain taiteita... (#pikagoogletus)

Olen sanonut. Silloin kun puhuttiin puukkolöyhkääjästä. Mutta minä en opiskele taidetta, minkä pitäisi näistä minun räpellysgrafiikoistanikin olla ihan selvää.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 21:12

Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Ei, en ole espoolainen, enkä opiskele HY:llä, mikäs sinun kyllä pitäisi tietää, koska olen sen sinulle kertonut. En myöskään opiskele matikkaa, mutta sitä en ole suoraan sanonut. Muuten ihan hyvä. Ei se Espookaan nyt niin kaukana ole. Harkitsen kyllä sinne muuttamista, mutta en oikeastaan haluaisi olla espoolainen.
Et ole sanonut! :shock: Maailmani romahti, luulin, että siellä opetetaan vain taiteita... (#pikagoogletus)

Olen sanonut. Silloin kun puhuttiin puukkolöyhkääjästä. Mutta minä en opiskele taidetta, minkä pitäisi näistä minun räpellysgrafiikoistanikin olla ihan selvää.

Sinun taiteesi on monin verroin tasokkaampaa kuin minun. Minun taiteeni on öh... modernia taidetta, joka ei esitä mitään. No okei, en sitäkään aikaiseksi, vain sotkua
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Huhti 2015, 21:15

pofuksio kirjoitti:Sinun taiteesi on monin verroin tasokkaampaa kuin minun. Minun taiteeni on öh... modernia taidetta, joka ei esitä mitään. No okei, en sitäkään aikaiseksi, vain sotkua

Minä en ole luonut muuta kuin nykyisen profiilikuvani täysin itse, joten minun on vaikea mieltää muuta grafiikkaani taiteeksi. En ole nähnyt itseäni taiteellisena tyyppinä sitten päiväkodin, silloin nimittäin halusin isona taidemaalariksi, koska se olisi mielestäni ollut niin siistiä. Jossain kohtaa sitten tajusin, että siinähän pitäisi 1) osata maalata 2) olla kiinnostunut taiteesta. Ja niin minusta tuli humanistin kautta insinööri. Tositarina :thumbup:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Huhti 2015, 21:25

Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Ei, en ole espoolainen, enkä opiskele HY:llä, mikäs sinun kyllä pitäisi tietää, koska olen sen sinulle kertonut. En myöskään opiskele matikkaa, mutta sitä en ole suoraan sanonut. Muuten ihan hyvä. Ei se Espookaan nyt niin kaukana ole. Harkitsen kyllä sinne muuttamista, mutta en oikeastaan haluaisi olla espoolainen.
Et ole sanonut! :shock: Maailmani romahti, luulin, että siellä opetetaan vain taiteita... (#pikagoogletus)

Olen sanonut. Silloin kun puhuttiin puukkolöyhkääjästä. Mutta minä en opiskele taidetta, minkä pitäisi näistä minun räpellysgrafiikoistanikin olla ihan selvää.
Hmm, olin unohtanut. Mutta en minä olettanutkaan sinun opiskelevan taiteita, luulin vaan että se korkeakoulu on painottunut taiteisiin/mediaan jne :mrgreen:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 21:27

Aina ei kannata olettaa :lol:
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Huhti 2015, 21:36

pofuksio kirjoitti:Aina ei kannata olettaa :lol:


Joskus kannattaa vain fuksata :thumbup:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 21:37

Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Aina ei kannata olettaa :lol:


Joskus kannattaa vain fuksata :thumbup:


Joo, tai feikata
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Kurpizza_ » 14 Huhti 2015, 21:40

biologinalku kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Kenen tietojen pohjalta vastaat? Kurpizzan.

1. Minä vuonna hän on syntynyt? - 96
2. Mitä hän harrastaa? - lukemista, kävelyllä/hölkkäämässä käyntiä
3. Mistä hän on kiinnostunut? - Ei erityisiä kiinnostuksenkohteita niin kuin joillain palstalaisilla.
4. Opiskeleeko hän? Jos opiskelee, missä? - Kyllä, lukiossa.
5. Millainen hän on luonteeltaan? - Hieman vittuileva, mutta mukava
6. Mistä hän ei pidä? - Ei varmaan ainakaan rakasta kaikkka läksyjä.
7. Mistä hänet tunnetaan / voitaisiin tuntea täällä? Keskusteli ennen paljon Trotskin kanssa harhautuen aiheesta, nykyään tosin aktiivisuus on ollut vähäisempää. Ei tee paljoa aloituksia.
8. Missä päin Suomea hän asuu? - Oulussa
9. Kuinka hyvä huumorintaju hänellä on? - ihan hyvä


Olen -98. :lol: Enkä hölkkäile, muuten hyvä.


Sitä tarkoitinkin, tuli vain pikkuinen laskuvirhe. Tiedän kyllä, että olet minua vuotta myöhemmin syntynyt. (Usko tai älä, pitkän matematiikan keskiarvoni on 9,1.)


Hyvä pitkä matikka ---> Huono arkimatematiikka.
Kurpizza_
 

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Huhti 2015, 21:40

pofuksio kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Aina ei kannata olettaa :lol:


Joskus kannattaa vain fuksata :thumbup:


Joo, tai feikata


Meikataan poika pieni Biologi :heart:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 21:42

Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Aina ei kannata olettaa :lol:


Joskus kannattaa vain fuksata :thumbup:


Joo, tai feikata


Meikataan poika pieni Biologi :heart:


Joo!!!
Laitetaan ripsiväriä ja luomiväriä, mut mikä väri vois olla paras?
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Huhti 2015, 21:42

pofuksio kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Aina ei kannata olettaa :lol:


Joskus kannattaa vain fuksata :thumbup:


Joo, tai feikata


Meikataan poika pieni Biologi :heart:


Joo!!!
Laitetaan ripsiväriä ja luomiväriä, mut mikä väri vois olla paras?


Violetti tai pinkkin! :heart:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 14 Huhti 2015, 21:45

Meni yli hilseen -_-
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Huhti 2015, 21:47

Tai kato laitetaan molempia silleen hienosti, että se pinkki on lähempänä nenää, ja violettii siellä toisella reunalla, ja se väri vaihtuu vaiheittain :thumbup:
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Huhti 2015, 21:58

kiekkoilija94 kirjoitti:Meni yli hilseen -_-


Ihan tosi...
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Arvailua

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Huhti 2015, 22:06

Kurpizza_ kirjoitti:Hyvä pitkä matikka ---> Huono arkimatematiikka.

Meillä tuosta ehti tulla vakiovitsi. Aina kun joku mokasi yksinkertaisen laskutoimituksen, kuitattiin se vain toteamalla "Pitkä matikka" tai "Pitkä matemaatikko". Ei siellä loppupeleissä juuri luvuilla muljata, joten päässälaskutaito ruostuu pahemman kerran. Vastaavasti naurettiin alle metrin mittaisille eli lyhyille matemaatikoille, millä kuitattiin heidän laskuvirheensä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron