PARAS

PARAS

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Helmi 2015, 20:44

Tääl ku ton täyden editorin kanssa pääsee säätään ni tulee luova olo. Pääsee oleen luovempi. Kiitos tästä Admin.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja biologinalku » 08 Helmi 2015, 20:58

Minustakin on hyvä, että tällä pystyy muokkaamaan tekstiä ja upottamaan viesteihin kuvia, mutta liiallinen värien ja erikokoisten fonttien sekä muiden muokkausten käyttö ei näytä hyvältä. Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta arvostan muitakin mielipiteitä.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Helmi 2015, 21:01

Juu rajat kaiken kanssa. Minä syön viikon vanhoja lihapullia. Te?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 08 Helmi 2015, 21:03

biologinalku kirjoitti:Minustakin on hyvä, että tällä pystyy muokkaamaan tekstiä ja upottamaan viesteihin kuvia, mutta liiallinen värien ja erikokoisten fonttien sekä muiden muokkausten käyttö ei näytä hyvältä. Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta arvostan muitakin mielipiteitä.


Minulla riipii hermoja jättifontti. En kuitenkaan jaksa valittaa aiheesta.

Empty// En tällä hetkellä syö mitään. Tee matikan läksyjä etukäteen.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Helmi 2015, 21:07

Minulla on kirjaesitelmä ja englanninläksyt näppösillä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja Santiny » 08 Helmi 2015, 21:18

Kurpizza kirjoitti:Minulla riipii hermoja jättifontti. En kuitenkaan jaksa valittaa aiheesta.

Empty// En tällä hetkellä syö mitään. Tee matikan läksyjä etukäteen.


Tästä tuli jo aamulla palautetta. Nyt fonttikoko on rajoitettu 150 prosenttiin. Kohtuudella käytettynä tuo on jopa ihan kiva tehoste, mutta suosisin silti lihavointia.

Minä tässä koodaan samalla. Koodaaminen on ihan kivaa, ongelma on pikemminkin aloittamisessa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Helmi 2015, 21:22

Aivan.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 08 Helmi 2015, 21:27

Santiny kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Minulla riipii hermoja jättifontti. En kuitenkaan jaksa valittaa aiheesta.

Empty// En tällä hetkellä syö mitään. Tee matikan läksyjä etukäteen.


Tästä tuli jo aamulla palautetta. Nyt fonttikoko on rajoitettu 150 prosenttiin. Kohtuudella käytettynä tuo on jopa ihan kiva tehoste, mutta suosisin silti lihavointia.

Minä tässä koodaan samalla. Koodaaminen on ihan kivaa, ongelma on pikemminkin aloittamisessa.


Kiitos. :)
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: PARAS

ViestiKirjoittaja Fnfn » 08 Helmi 2015, 21:57

Söin äsken paahtoleipää! Paahtoleipä <3
Seuraavan kerran pääsenkin sitten syömään paahtoleipää vasta torstaina (luultavammin kyllä perjantaina) kun menen jälleen kerran käymään kotona. Eli paahtoleivättömiä päiviä tulee siis ainakin huimat kolme. Tai no, on minulla vielä yksi paahtoleipä jäljellä. Eli kaksi paahtoleivätöntä päivää. Kolme, jos lasketaan perjantaihin. En ole yleensä tälläinen paahtoleipähullu, mutta nyt jotenkin kolahti.

Nyt on taas niin tylsät ja "yksinäiset" kolme päivää tulossa. Syöminen on "ainoa" ilonlähteeni. Voin kuvitella, miten jotkut masentuneet vain syövät suruunsa. Se on ainoa mielihyvän tuottava asia. Harmi vain, etten halua lihoa liikaa, joten minun pitää säännöstellä ilonlähdettäni.

Aina kun menen käymään kotona, tulen niin onnelliseksi kaikesta ruuan monipuolisuudesta...

MITÄ HYVÄÄ SYÖN MAANANTAINA: Ööööö... rahkaa!
TIISTAINA: Paahtoleivän!
KESKIVIIKKONA: En mitään erikoista
TORSTAINA: Ostan varmaan silloin karkit... vai ostaisinko lauantaina?
PERJANTAINA: Paras ystäväni tanssii vanhojen tanssit ja saan siltä muutaman karkin.
LAUANTAINA: Varmaan laskiaispullia!

Fnfn ostaa karkit torstaina laskiaisen vuoksi.

Revin puhuttavaa vaikka mistä. Tittelini voisi olla "yksinpuhuja"... Katsotaan...
Saisin kyllä vaikka mitä IRL-minästä, mutta nettiminäni on hankala.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron