Loukkaantumisalttiutenne

Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Huhti 2015, 06:27

Oletteko loukkaantumisalttiita? Loukkaannutteko usein? Oletteko loukannet itseänne viime aikoina?


Itse olen kaatuillut tuon jo valmiiksi risan polven rämäksi, taittanut molemmat nilkkani, toisen harkoissa ja toisen kaatuessani rappusissa. Ja kaikki tämän viikon aikana!

En usko voivani lähteä tunnin päästä Treelle pelaamaan, sillä nilkkani on hellänä ja polvi ei kestä minkäänlaista kontaktia.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Huhti 2015, 07:36

<Empty> kirjoitti:Oletteko loukkaantumisalttiita? Loukkaannutteko usein? Oletteko loukannet itseänne viime aikoina?


Itse olen kaatuillut tuon jo valmiiksi risan polven rämäksi, taittanut molemmat nilkkani, toisen harkoissa ja toisen kaatuessani rappusissa. Ja kaikki tämän viikon aikana!

En usko voivani lähteä tunnin päästä Treelle pelaamaan, sillä nilkkani on hellänä ja polvi ei kestä minkäänlaista kontaktia.


En loukkaannu mistään oikein kauheasti.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Huhti 2015, 07:41

En minäkään helposta loukkaannu, mutta tilanteita joista loukkaannun, tulee helposti.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja pofuksio » 25 Huhti 2015, 08:23

Loukkaannun herkästi, mutta tilanteita joissa loukkaantuisin, tulee harvoin.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja biologinalku » 25 Huhti 2015, 08:31

En ole koskaan murtanut luitani tai nyrjäyttänyt nilkkaani taikka muuten mukiloinut itseäni. En varsinkaan viime aikoina ole loukkaantunut, lapsena tuli enemmän mustelmia ja haavoja ym.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Siiliö » 25 Huhti 2015, 09:05

En loukkaa itseäni kovin helposti. Joskus jos oon ollut ulkona ja on mennyt lujaa, käteni saattavat olla täynnä naarmuja, joita en aiemmin ollut edes huomannut. :thumbup:
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Huhti 2015, 09:25

Itse olen jatkuvasti naarmuilla ja mustelmilla kun en osaa yhtään varoa. Viimeksi torstaina vetäisin vahingossa saksilla melko syvän haavan sormeeni. Samassa kädessä on arpi peukalon ja etusormen välissä kun tökkäsin siihen veitsellä, joka meni kokonaan ihon läpi (tosin vain sen ylemmän puolen, ei sentään koko kädesstä). Nilkkani olen venäyttänyt kerran, kyynärtaipeen kahdesti, peukaloni (kummatkin) kymmenkunta kertaa, selkäni kerran... Mitään en tosin ole ikinä murtanut.

Näitä tosiaan tulee, koska en oikein ole sitä varovaista tyyppiä. Jäälläkin liikun aika uskaliaasti ja sen seurauksena kaadun talviaikaan suuunnilleen viikottain :D Tietenkin olen kokenut kaatulija harrastuksen puolesta, mutta silti. En kuitenkaan usko, että kipukynnykseni olisi jotenkin korkeammalla kuin muilla ihmisillä: minä vain en pelkää kipua tai ainakaan opi siitä mitään (paitsi sen, ettei säilyketölkkiä kannata avata veitsellä, mutta sen opin isosta lääkärilaskusta ~175€).
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Huhti 2015, 09:33

Hmm, en taida olla kovin loukkaantumisaltis. En tiedä olenko vain niin varovainen ihminen vai eikö minulle vaan tule niin herkästi mustelmia ja murtumia. Murtumissa nyt ainakin kyse on ehkä siitä, ettei tule mitään tilanteita kovinkaan usein, missä ne voisivat murtua.

Lapsena jalat oli mustelmilla ja naarmuilla ja polvissa oli vielä asfaltti-ihottumaa. Silloin kuin meidän koira oli pentu, oli mulla kädet täynnä mustelmia :mrgreen: Nykyään nuo haaverit sattuvat yleensä käteen, kun aukaisen jotain tiukkaa purkkia ja käsi lipsahtaa (näinkin on käynyt :shock: ), tai sitten kun ompelen jotain niin tökkään itseäni neulalla sormeen (yhdestä kohtaa tuli pitkä haava - ei kovin syvä sentään).

En ole kuitenkaan koskaan murtanut luitani ;)

EDIT: Haa, on minullakin pysyviä arpia seikkailuistani! :D Pompin joskus viisivuotiaana sohvalla, tipuin ja löin pääni terävään pöydän kulmaan. Silmäkulmassani on vieläkin vaalea arpi ja olen siihen kiintynyt :heart:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja morso97 » 25 Huhti 2015, 10:23

En ole ikinä loukkaantunut vakavasti. Nyrjähdyksiä yms. pieniä vammoja kyllä tulee välillä :D
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Atrytone » 25 Huhti 2015, 12:11

Kerran löin varpaaseen kirveellä. Kynsi kasvaa edelleen kahdessa osassa. Kerran sain haavan tonnikalappurkista ja verta tuli aivan sairaan paljon. Se oli lämmintä verta joka valui vauhdilla pois. Ei kuitenkaan suihkunnut. Paperi ei auttanut. Otin pyyhkeen ja myöhemmin laastarin. Silloin pelotti että kuolen ja kirjoitin viestin suodatinpusseihin. Olin aika pieni silloin. Toinen oli kun sormi jäi laatikon väliin. Sama tilanne, mutta olin huomattavassti rauhallisempi. Sormi näytti ihan tyhjältä vielä viikon päästä. Kerran kun juoksin metsässä nyrjäytin nilkkani. Jollain voimalla pääsin kotiin asti. Laitoin pitsan mikroon ja kun se oli valmis, en meinannut pystyä kävelemään sitä paria metriä. Se oli kipeä viikon. Silti potkin jotain palloa ulkona (tuskin auttoi). En kertonut kenellekään. palovamman saan melkein joka kerta kun teen ruokaa.

Mun isä sai kerran pahan haavan hernekeppejä tehdessä. Se tunki lihat sinne sormeen ja se ei vieläkään toii kunnolla. Kerran yks tyyppi sai koulussa haavan kun se jäi raskaan lavan alla olleen laatikon väliin. Se vetiin sairaalaan. Tyypit kertoo, että sormen päässä näkyi luu ja tyyppi itse näki vaaleanpunaisia norsuja katossa. Yks facebook-kaveri on baarissa töissä ja sillä meni lasi sormesta läpi. Ny sillä on kipsi koko kädessä. Sormi loukkaantuu usein.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Huhti 2015, 12:44

No juu mustelmia ja naarmuja tulee koko ajan, varsinkin kesällä. Kerran minulla oli hymiön muotoinen mustelma reidessä → :D


Minulla on suhteellisen korkea kipukynnys.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Huhti 2015, 14:12

Fnfn kirjoitti:Haa, on minullakin pysyviä arpia seikkailuistani! :D Pompin joskus viisivuotiaana sohvalla, tipuin ja löin pääni terävään pöydän kulmaan. Silmäkulmassani on vieläkin vaalea arpi ja olen siihen kiintynyt :heart:

Itsellä on myös pari leikkausarvet. Enimmäkseen pieniä soikionmuotoisia tähystyksestä, mutta myös iso ja ruma viilto nilkassa. Onhan mulla toisessakin kädessä arpi, jonka sain vetäistyäni siihen ruuvilla pitkän haavan (oven nuppi oli haljennut ja siinä oli vain ruuvi jäljellä). Ja samassa paikassa toisella puolella on arpi siitä kun tiputin siihen vahingossa kuumaliimaa. Kukaan ei huomannut mitään ja liimaklönttikin irtosi parin päivän päästä. Olkavarressani oli arpi, jonka sain joskus tosi pienenä lomamatkalla, mutta se on hävinnyt kokonaan. Ehkä muutkin naarmuista yms. tulleet häviävät, mutta minkään tikatun en usko lähtevän ikinä. Naamassa mulla on omituinen paukura siinä kohtaa, jonka löin siinä kuuluisassa rengastrapetsionnettomuudessa. En tiedä, huomaavatko muut sitä, mutta kyllä se siinä on. Onnistuinkohan minä sittenkin murtamaan kalloni tai jotain :D No todistetusti en ole murtanut mitään.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 25 Huhti 2015, 14:14

En ole kömpelö, joten siinä mielessä en ole loukkaantumisaltis. Minulla on kuitenkin jalka- ja selkävamma, mikä lisää alttiutta satuttaa itseni.

Tosin, pääsiäisenä satuin kävelemään pitkin Espalandia ja kaaduin esteettömällä kadulla ilman mitään syytä ilmeisesti omiin jalkoihini.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja pofuksio » 25 Huhti 2015, 16:25

Päivää on jäljellä, ja tänään olen onnistunut lyömään pääni seinään, kaappiin, oveen sekä pöytään, kävelemään päin ovea, seinää ja pöydän kulmaa, kompastunut johtoon, kynnykseen, kenkään, jalkoihini ja tiskikoneen avonaiseen luukkuun, polttanut käteni rasvaan, veteen ja uunipeltiin, sohaissut sirmeni verille veitsellä, raastinraudalla, paperilla, kissa hyökkäsi kädessäni olevaan sulkaan, sitten sitä tätä ja tota jne. Normi päivähän tämä XD
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Huhti 2015, 17:00

pofuksio kirjoitti:Päivää on jäljellä, ja tänään olen onnistunut lyömään pääni seinään, kaappiin, oveen sekä pöytään, kävelemään päin ovea, seinää ja pöydän kulmaa, kompastunut johtoon, kynnykseen, kenkään, jalkoihini ja tiskikoneen avonaiseen luukkuun, polttanut käteni rasvaan, veteen ja uunipeltiin, sohaissut sirmeni verille veitsellä, raastinraudalla, paperilla, kissa hyökkäsi kädessäni olevaan sulkaan, sitten sitä tätä ja tota jne. Normi päivähän tämä XD

Tuota... Sinun kannattaisi varmaan käyttää jotain suojakäsineitä keittiössä :D

Itse sentään osaan pelätä palovammoja, joten en vahingossakaan tartu peltiin ilman kintaita. Jostain syystä palovammat ovatkin oikeastaan ainoa vamma, jota aktiivisesti välttelen. Tuli ei ole oikein minun elementtini.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Loukkaantumisalttiutenne

ViestiKirjoittaja pofuksio » 25 Huhti 2015, 20:44

Santiny kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Päivää on jäljellä, ja tänään olen onnistunut lyömään pääni seinään, kaappiin, oveen sekä pöytään, kävelemään päin ovea, seinää ja pöydän kulmaa, kompastunut johtoon, kynnykseen, kenkään, jalkoihini ja tiskikoneen avonaiseen luukkuun, polttanut käteni rasvaan, veteen ja uunipeltiin, sohaissut sirmeni verille veitsellä, raastinraudalla, paperilla, kissa hyökkäsi kädessäni olevaan sulkaan, sitten sitä tätä ja tota jne. Normi päivähän tämä XD

Tuota... Sinun kannattaisi varmaan käyttää jotain suojakäsineitä keittiössä :D

Eivät auttaisi, sillä en polttanut kämmeniä, vaan kädet siitä jostain kyynärpään läheltä. Ongelma on se, että olen kömpelö, ja käteni ovat hieman alkaneet tärisemään ajoittain. Se on siis aivan sattumankauppaa, mistä itseni satutan.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron