Hyviä valmisruokia?

Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Huhti 2015, 20:45

Tiedättekö onko mitään hyviä valmisruokia? Tai mistä te pidätte? Mitä mieltä olette valmisruoista, oletteko joutuneet syömään? Minä en yleensä tykkää valmisruoista, mutta nykyään - ja joskus lapsuudessani - joudun niitäkin syömään. Esimerkiksi joudun ostamaan torstaiksi itselleni valmisruuan, koska lähden perjantaina kotiin enkä viitsi tehdä ruokaa vain kolmelle päivälle koska en osaa tehdä muuta kuin sellaisia hervottomia vähintäänkin neljän annoksen ruokia ja olen vielä melko vähäruokainen :roll: Joten huomenna käyn syömässä opistolla ja sitten torstaina ennen vappua tankkaan vähän valmisruokaa 8-)

MUTTA MISTÄ FNFN TYKKÄÄ?
En tiedä voiko sitä kutsua valmisruuaksi, mutta ne kaupan salaattibaarit ovat hyviä, mutta melko kalliita opiskelijabudjetille :? Lisäksi lähimmän kaupan salaattibaarin antimet ovat huonontuneet :roll: Lisäksi näistä oikeista valmisruuista pidän nuudelikanaruukusta tai jostain sen tapaisesta, kai Atrialta? Lapsena pystyin syömään kanaviilokkia, mutta en tiedä tehdäänkö sitä enää (otan automaattisesti sen nuudelikanaruukun jos pitää valmisruokaa syödä :lol: ). Hampurilaiset, noh. Mielelläni en niitä söisi, mutta joskus - varsinkin kun oltiin lapsia - äiti saattoi joskus niitä kärrätä (haluaisin nyt Bilselle huomauttaa, että olen ollut koko lapsuuteni ajan normaalipainoinen, olen vieläkin, joskin ehkä hieman alipainon puolella tai sitten ainakin siitä alarajalla - en ole käynyt puntarilla nyt vähään aikaan joten en tiedä olenko lihonut) ja kyllä ne menee jos saa sinne väliin jotain, kuten salaatinlehtiä ja tomaattia. Tietenkin hampurilaisissakin on eroja, muistan yhden karsean kerran kun söin sellaisen kamalan eineshötön ja olin varma että haisin einekselle kaksi päivää.

Roiskeläppäpitsoista en tykkää, mutta voin syödä sellaisesta noin about puolet jos nälkä yllättää :roll: Pakastepitsat sen sijaan on ihan hyviä, jotkut ainakin, mutta ne on ihan hirveän epäterveellisiä. Mutta silloin tällöin herkuttelumielessä ne menee. Pakasteesta olen myös kokeillut kerran niitä Thai Cubeja (?) ja se oli ihan hyvä. Terveellisyydestä en tiedä.
Viimeksi muokannut Fnfn päivämäärä 28 Huhti 2015, 20:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvät valmisruoat?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 28 Huhti 2015, 20:51

En itse juurikaan pidä valmisruuasta, koska se ei yleensä maistu miltään, tai sitten pahalta. Sen takia itse jos minulla on viikolla ruuanlaittovuoro, teen jotain jota voimme syödä monta päivää, koska silloin ei tarvitse joka päivä meistä kenenkään tehdä ruokaa.
Jos kuitenkin valmisruokaa olisi pakko syödä, niin valitsisin varmaan ne uuniin laitettavat pizzat, koska ne sentään maistuvat joltain. Epäterveellisyydestä en välitä, koska yksi pizza korvautuu nopeasti niillä pähkinöillä ja kasviksilla, joita syön jokseenkin paljon.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Hyvät valmisruoat?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Huhti 2015, 20:58

Valmisruokiahan on joka lähtöön aina riisipuurosta erilaisiin kiusauksiin ja pitsoihin. Ei muuta kuin kaupan hyllyltä jokin valmisruoka matkaan ja mikrossa lämmitys. Jos oli hyvää, sitten tietää, että samaa voi ostaa toistekin, ja jos ei ollut hyvää, niin sitten tietää, ettei ehkä kannata uudelleen ostaa sitä samaa. Ei muuta kuin kokeilemaan, tekemään tutkimusmatka valmisruokien ihmeelliseen maailmaan. Itse tykkään melkein kaikesta ruuasta. Jos ei viitsi ruokaa laittaa, voi myös syödä leipää ja hedelmää. Monesti minä syön piilokujussa ja retkillä ihan leipälounaan. Mikäli ei pelkkää leipää halua syödä, niin voi ottaa lisäksi vaikka Lämmin Kuppi -keittoa.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Huhti 2015, 21:02

Jälkkäriksi sitten maustettua viiliä tai kerrosviiliä!
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Huhti 2015, 21:05

Niin, yleensä ruokavalioni koostuu pitkälti leivästä, mutta koska on vappu ja tulen juomaan alkomahoolia, haluan jotain tukevampaa päälle (+ minun pitää säännöstellä leipiäni 8-) #enolepihi)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Huhti 2015, 21:15

Fnfn kirjoitti:Niin, yleensä ruokavalioni koostuu pitkälti leivästä, mutta koska on vappu ja tulen juomaan alkomahoolia, haluan jotain tukevampaa päälle (+ minun pitää säännöstellä leipiäni 8-) #enolepihi)


Ai että on enemmän oksennettavaa? Karjalanpiirakka on muuten hyvää vaihtelua leivälle. Vielä, kun lämmittää sen mikrossa ja laittaa juustoa päälle, niin hyvää tulee.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja Santiny » 28 Huhti 2015, 21:24

biologinalku kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Niin, yleensä ruokavalioni koostuu pitkälti leivästä, mutta koska on vappu ja tulen juomaan alkomahoolia, haluan jotain tukevampaa päälle (+ minun pitää säännöstellä leipiäni 8-) #enolepihi)


Ai että on enemmän oksennettavaa? Karjalanpiirakka on muuten hyvää vaihtelua leivälle. Vielä, kun lämmittää sen mikrossa ja laittaa juustoa päälle, niin hyvää tulee.

Suolatasapainosta huolehtiminen lieventää krapulaa, joten tämä on ihan ymmärrettävä ratkaisu.

Itse syön jonkin verran valmisruokia, koska olen liian laiska laittaakseni mitään järkevämpää. Monet pakasteet ovat ihan hyviä, mikroruuat eivät niinkään. Saarioisten makaronilaatikko ja lihaperunasoselaatikko ovat minusta tosin ihan hyviä (ketsupin, rae- ja fetajuuston kera).
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja morso97 » 28 Huhti 2015, 21:32

En ole kauheasti syönyt valmisruokia, mutta jotkin einespitsat ovat ihan hyviä. Aika harvoin tarvitsee edes eineksiin turvautua, sillä ainahan sitä voi mennä naapuriin mummolle syömään jos kotona ei ole ruokaa 8-)
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Huhti 2015, 21:46

Santiny kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Niin, yleensä ruokavalioni koostuu pitkälti leivästä, mutta koska on vappu ja tulen juomaan alkomahoolia, haluan jotain tukevampaa päälle (+ minun pitää säännöstellä leipiäni 8-) #enolepihi)


Ai että on enemmän oksennettavaa? Karjalanpiirakka on muuten hyvää vaihtelua leivälle. Vielä, kun lämmittää sen mikrossa ja laittaa juustoa päälle, niin hyvää tulee.

Suolatasapainosta huolehtiminen lieventää krapulaa, joten tämä on ihan ymmärrettävä ratkaisu.
Niin, ja kun syö kunnon aterian niin pysyy kylläisempänä pidempään eikä tule humalaan yhtä nopeasti ja helposti ;)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 28 Huhti 2015, 22:04

Valmisruokani haen lähimmästä kiinalaisesta, Yrjönkadun Long Kongista. Se on valmiina kun tulen hakemaan sen = valmisruoka :)
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Hyviä valmisruokia?

ViestiKirjoittaja Atrytone » 28 Huhti 2015, 22:21

Roiskeläppäpitsat on oksettavia. Pakastepizza on ihan okei. Kaupan hampurilaiset on pahoja. Niin taitaa olla kaikki muutkin. ThaiCubet ja muut itämaiset valmisruuat on hyviä.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron