Uutta banneria?

Uutta banneria?

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 08 Touko 2015, 12:54

Jostain ihmeestä mulle iski hirveä tarve tehdä teille uus logo/banneri/mikälie onkaan (ei sillä että tämänhetkinen olisi mitenkään huono!). Joten jos joku laittais sen koon ja sitten ideoita minkälaisen teen? Mulla kun ei ole harmainta aavistusta. En kyllä tosin pakottamalla pakota teitä ottamaan vastaan tulevaa "taideteostani", joten jos se on huono idea, niin kertokaa vaan. Heittäkää vaan ideoita, katsotaan mitä saan aikaseksi. :D
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Uutta banneria?

ViestiKirjoittaja Santiny » 08 Touko 2015, 17:33

Vappulogokilpailusta nyysittyä:
Santiny kirjoitti:Ohjeita:
  • Logon koko on 500x100 pikseliä (vaakaan)
  • Taustan tulee olla läpinäkyvä tai helppo poistaa
  • Tyyli ja menetelmä ovat vapaita kunhan kuva täyttää muut ehdot (käsin tehtäessä kannattaa siis välttää ruutupaperia)
  • Logon tulee liittyä jollain tapaa vappuun
  • Logossa tulee lukea "Pulinat"
  • Työhön saa laittaa taiteilijasigneerauksen, mieluiten pienehköllä johonkin nurkkaan.

Kuvat voi joko lisätä tähän ketjuun tai lähettä minulle yksityisviestillä / sähköpostilla (yllapito.pulinat@gmail.com), jolloin minä lisään ne kaikkien ihailtavaksi.


Suosittelen logon tekemiseen jotain paintia laadukkaampaa ohjelmaa, koska puuroutumisen vuoksi taustan poistaminen olikin yllättävän vaikeaa. Paremmilla ohjelmilla taustan saa myös valmiiksi läpinäkyväksi.

Seuraava logo voisi olla jollain tapaa kesäinen, koska nykyistähän on tarkoitus pitää toukokuun ajan. Jotenkin tykästyin ninjat rannalla -ajatukseen, mutta se on vain kummallinen päähänpisto :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Uutta banneria?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 08 Touko 2015, 18:07

Santiny kirjoitti:Vappulogokilpailusta nyysittyä:
Santiny kirjoitti:Ohjeita:
  • Logon koko on 500x100 pikseliä (vaakaan)
  • Taustan tulee olla läpinäkyvä tai helppo poistaa
  • Tyyli ja menetelmä ovat vapaita kunhan kuva täyttää muut ehdot (käsin tehtäessä kannattaa siis välttää ruutupaperia)
  • Logon tulee liittyä jollain tapaa vappuun
  • Logossa tulee lukea "Pulinat"
  • Työhön saa laittaa taiteilijasigneerauksen, mieluiten pienehköllä johonkin nurkkaan.

Kuvat voi joko lisätä tähän ketjuun tai lähettä minulle yksityisviestillä / sähköpostilla (yllapito.pulinat@gmail.com), jolloin minä lisään ne kaikkien ihailtavaksi.


Suosittelen logon tekemiseen jotain paintia laadukkaampaa ohjelmaa, koska puuroutumisen vuoksi taustan poistaminen olikin yllättävän vaikeaa. Paremmilla ohjelmilla taustan saa myös valmiiksi läpinäkyväksi.

Seuraava logo voisi olla jollain tapaa kesäinen, koska nykyistähän on tarkoitus pitää toukokuun ajan. Jotenkin tykästyin ninjat rannalla -ajatukseen, mutta se on vain kummallinen päähänpisto :D


Eikä kannata tehdä silmiä puhtaimmalla valkosella, koska siitä tulee PNG väriä!
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Uutta banneria?

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 08 Touko 2015, 19:13

Santiny kirjoitti:Suosittelen logon tekemiseen jotain paintia laadukkaampaa ohjelmaa

No multa löytyy Photoshop, se kelpanee? :D Teen siis läpinäkyvälle taustalle, niin sun työsi on sitten helpompi :)

ninjat rannalla kuulostaa jännittävältä. Katsotaan, miten toteutuu :D en lupaile mitään
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Uutta banneria?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 08 Touko 2015, 19:38

Santiny kirjoitti:Seuraava logo voisi olla jollain tapaa kesäinen, koska nykyistähän on tarkoitus pitää toukokuun ajan. Jotenkin tykästyin ninjat rannalla -ajatukseen, mutta se on vain kummallinen päähänpisto :D
Ai tuo minun kuukauden? :shock: Jos olisin tiennyt että sen on määrä killua siellä vapun yli, olisin panostanut ehkä vähän enemmän :mrgreen:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron