Hyvä, että en ole normaali!

Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Atrytone » 08 Touko 2015, 23:33

Hyvä, että en ole normaali! :D :D :D :D :D
Nyt tuli paineita. Pakko keksiä jotain

"INTP-persoonallisuustyyppi on hyvin harvinainen, ja vain kolme prosenttia väestöstä on heitä, mikä on melko hyvä asia heille, koska masentavin asia heille olisi se, että he ovat “tyypillisiä”. INTP:t ovat ylpeitä kekseliäisyydestään ja luuovuudestaan, uniikista katsantokulmastaan sekä tarmokkaasta älystään. INTP:t ovat usein filosofeja, arkkitehtejä tai hajamielisiä professoreita, ja he ovat olleet vastuussa monista tieteellisistä löydöistä pitkin historiaa."

http://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Santiny » 09 Touko 2015, 00:05

Mulla jokainen testi antaa eri tuloksen. Ainakin INTJ ja olisikohan ISTJ on tulleet vastaan.

Linkkaamasi testi antoi minulla ISTP:n, mikä onkin uutta. Koen ehkä tuon INTJ:n eniten omakseni ja kun noita kuuluisia ja fiktiivisiä persoonallisuustyypin edustajia katsoo niin lista ei ole huono, vaikka melko kaheli kyllä.

intjcentral.com kirjoitti:
  • Arnold Schwarzenegger – actor, Governor of California
  • Lance Armstrong – cyclist (seven Tour De France wins)
  • C. S. Lewis – apologist, author (The Chronicles of Narnia)
  • Lewis Carroll – author, logician, mathematician
  • Friederich Nietzsche – philosopher
  • Jean-Paul Sartre – philosopher
  • Stanley Kubrick – film director (2001: A Space Odyssey)
  • Batman
  • Gandalf
  • Hannibal Lecter – Silence of the Lambs
  • Mr. Burns – The Simpsons
  • Phileas Fogg – Around the World in Eight Days (novel and film adaptations)
  • Professor Moriarty – Sherlock Holmes antagonist
  • Sherlock Holmes

Sitten listalta löytyy mm. seitsemän Yhdysvaltojen presidenttiä, Tesla, Newton, Asimov, Stephen Hawking, Willy Wonka, Frankenstein, Reed Richards...

Eli tämä on hullujen nerojen persoonallisuustyyppi. Tiedemiehiä on paljon. Erityisesti kahjojen tyyppi kuitenkin. Breivik on myös INTJ, samoin Lenin. :lol:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Atrytone » 09 Touko 2015, 00:08

Täällä on jopa minulle sopivia ammateja. En mä kyllä mitään muuta oo harkinnutkaan...

http://fi.wikipedia.org/wiki/INTP

Juristi, analyytikko, psykiatri
Insinööri, tietokoneohjelmoija
Tieteilijä, professori, tutkija, keksijä
Matemaatikko, filosofi
Arkkitehti, valokuvaaja, graafikko


Abraham Lincoln
Albert Einstein
Blaise Pascal
Charles Darwin
C. G. Jung
Isaac Asimov
Isaac Newton
Friedrich Nietzsche
J. K. Rowling
J. R. R. Tolkien
Sokrates
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 09 Touko 2015, 07:53

Se testi sanoi minun olevan "INFP-T", ja siitä oli totta noin 90% :shock: Varsinkin se, että saatan uppoutua ihan omiin maailmoihini, ja palata sieltä vaikka sen tiedon kanssa, että talomme on rakennettu Hemulista.
Ja sitten se, että kuuntelen monia, mutta puhun harvoille. Minä näet usein kuuntelen vierestä osallistumatta itse keskusteluun (IRL) ja osoitan huomioni niille harvoille, joilla on minulle merkitystä.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 09 Touko 2015, 09:58

Nuohan antavat eri kerroilla helposti eri tuloksen... Mutta lienen INTJ tai INTP.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 09 Touko 2015, 10:59



Katsokaa tuota dislickejen märää... :x Voittaa silti. :thumbup:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Atrytone » 09 Touko 2015, 12:33

Yurika_ kirjoitti:

Katsokaa tuota dislickejen märää... :x Voittaa silti. :thumbup:


Tuo on just paras! Ja Ruotsi Måns Zelmerlöw!
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Santiny » 09 Touko 2015, 12:50

Suosittelen jatkamaan tuota keskustelua Euroviisuketjussa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 09 Touko 2015, 16:46

Aivan ensimmäisestä Myers&Briggs -testistäni sain ISFP:n, mutta kaikista muista (mukaan lukien tuosta sinun linkkaamasta, vaikka en jaksanut sitä nyt tehdä) olen sen jälkeen saanut INFP:n. Koen sen melko omakseni, samoin kuin ISFP:n. Ehkä olen vähän sekoitus kumpaakin.

Tässä prosentit testistä kun tein sen ekaa kertaa. Tein tässä maaliskuussa sen uudestaan ja niissä oli suhtkoht samat prosentit, tais heittää noin 2-5% parissa kohtaa, esim. introverttiys oli silloin 15 %

Introverted: 17%
Intuitive: 17 %
Feeling: 33 %
Prospecting: 51 %
Turbulent: 23 %

Me tiedämme mitä olemme, mutta emme sitä, mitä voisimme olla

INFP-persoonat ovat todellisia idealisteja, jotka etsivät hyvyyden siemeniä ikävimmistäkin ihmisistä ja tapahtumista sekä keinoja parantaa asioita. INFP:itä pidetään rauhallisina, varautuneina ja jopa ujoina, mutta heillä on sisäinen liekki ja intohimo, jotka loistavat täysillä. He muodostavat neljä prosenttia väestöstä, ja tällä persoonallisuustyypillä on hyvin suuri riski tuntea itsensä väärinymmärretyksi. Mutta kun he löytävät samanhenkisiä ihmisiä, heidän tuntemansa tasapaino on suuri ilon ja inspiraation lähde.

INFP:t ovat osa Diplomaattien (NF) persoonallisuusryhmää, ja heitä ohjaa heidän omat periaatteet logiikan (Analyytikot), jännityksen (Löytöretkeilijät) tai käytännöllisyyden (Vartijat) sijaan. Kun he pohtivat miten jatkaa eteenpäin, he nojaavat kunniaan, kauneuteen, moraaliin ja hyvyyteen. INFP:itä ohjaa heidän aikomustensa puhtaus, eivät palkinnot tai rangaistukset. INFP-persoonallisuustyypin ihmiset ovat ylpeitä tästä ominaisuudesta, mutta siltikään kaikki eivät ymmärrä voimaa näiden tunteiden takana, ja siksi ne voivat johtaa myös eristäytymiseen.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 09 Touko 2015, 20:50

Ai, Fuffe sai saman kuin minä =D
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 09 Touko 2015, 21:45

Sain INTP-T:n. Siinä se.
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 09 Touko 2015, 23:34

pofuksio kirjoitti:Ai, Fuffe sai saman kuin minä =D
Niin, eikös joku joskus arvellukkin että suurin osa tämän yhteisön jäsenistä on aika heterogeenista porukkaa noin persoonallisuustyyppien tasolla :D

Et ottanut prosentteja ylös vai tuleeko niitä edes tuossa suomenkielisessä versiossa?

Se on muuten hauska kun noita lukee, tulee omaa tulosta lukiessaan sellainen "tuo on niin minä!" -tunne, mutta kun ottaa jonkun toisen, siihen on paljon, PALJON vaikeampi samaistua. Paitsi muutamaan niistä lähihommista. Esim. samaistun enemmän INFP:hen, mutta löydän itseäni myös jossain määrin siitä ISFP:stä ja sitä persoonallisuustyyppiä on helpompi ymmärtää. Sitten on myös joitain persoonallisuustyyppejä, kuten INTJ, joita ymmärrän jollain tasolla, mutta joihin en samaistu. Ja sitten on jotkut aivan ääripäät (en tiedä, oisko vaikka jokin ESTJ. No, en tiedä oliko se tuo) joita on hyvin vaikea edes ymmärtää! :shock: vaikka totta kai lempeän luonteeni takia yritän :mrgreen: :heart:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Touko 2015, 06:58

ESTP-A tuli a.k.a "Yrittäjä"


"Elämä on hurja seikkailu tai sitten ei mitään"

Ei huono kun samaa tyyppiäni jakavat Jack Nicholson, Eddie Murphy, Madonna ja Bruce Willis.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 10 Touko 2015, 08:32

http://hikipedia.info/wiki/Myers-Briggs#cite_ref-8
Siinä lieneekin kaikki tarpeellinen...
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 17 Kesä 2017, 21:17

Muoviomena kirjoitti:Sain INTP-T:n. Siinä se.


Nyt on kyllä ehkä härskein nosto Pulinoiden historiassa, mutta pakko on. Tein tuon testin tänään uudestaan ja tällä kertaa tuli ihan erilainen tulos, ESFP-A. Toisin sanoen vain yksi noista on sama. Vähän vaikea itseäni kategorisoida mihinkään noista, mutta kyllä tuo ESFP-A jotenkin pitää paikkansa. Kahdessa vuodessa (minun iässä) tapahtuu kuitenkin niin paljon etten näe tota muutosta ihmeellisenä.

Tehkääpä tekin uudestaan, niin nähdään, onko muilla pysynyt samana!
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 17 Kesä 2017, 21:21

Muoviomena kirjoitti:
Muoviomena kirjoitti:Sain INTP-T:n. Siinä se.


Nyt on kyllä ehkä härskein nosto Pulinoiden historiassa, mutta pakko on. Tein tuon testin tänään uudestaan ja tällä kertaa tuli ihan erilainen tulos, ESFP-A. Toisin sanoen vain yksi noista on sama. Vähän vaikea itseäni kategorisoida mihinkään noista, mutta kyllä tuo ESFP-A jotenkin pitää paikkansa. Kahdessa vuodessa (minun iässä) tapahtuu kuitenkin niin paljon etten näe tota muutosta ihmeellisenä.

Tehkääpä tekin uudestaan, niin nähdään, onko muilla pysynyt samana!


Ei se koskaan ole sama seuraavalla kerralla.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 17 Kesä 2017, 21:34

Omituista JT. Minulla se on n. 70 % kerroista sama ja olen tehnyt sen hyvin monta kertaa. Yhden kerran olen saanut ISFP, kaksi kertaa ENFP ja loput (noin miljoona kertaa) INFP. Kun sain tuon ensimmäisen tuloksen, testi oli eri kuin millä olen muut tehnyt ja samalla testillä tehdessäni vain ensimmäinen kirjain on muuttunut. Lisäksi koen olevani ambivertti ja en ole koskaan saanut mitään "vahvaa" prosenttia kummastakaan, introverttiydestä ja ekstroverttiydestä, joten tuollainen heitto on ihan ymmärrettävää.

En viitsi siis tehdä tuota uudestaan, olen tehnyt tuon testin niin monta kertaa, että tiedän, ettei se kovin paljoa muutu. Luultavasti teillä nuoremmilla se tulos taas voi muuttuakin aika paljon. Tosin luultavasti minullakin tulos on aivan erilainen, kun teen sen 10 vuoden kuluttua tai sitten kun täytän 50-vuotta. Ihminen muuttuu vuosien varrella loppujen lopuksi aika paljon. Aina myös riippuu, missä mielentilassa sen tekee ja se, miten sen tekee. Tekeekö sen oman nettiminän vai ideaaliminän kannalta vai pyrkiikö näkemään itsensä todellisuudessa, miettien realistisesti niin heikkouksiaan kuin vahvuuksiaan. Itseään on loppujen lopuksi aika vaikea nähdä, ainakin minä koen niin.

Mielestäni tuota testiä ei pidä ottaa niin vakavasti, kuin jotkut ajattelevat. Se antaa osviittaa ja on ihan hauska. Ei se ole pätevä psykologinen testi mutta ei siitä kannata suuttua, kuten jotkut tuntuvat tekevän kun näkevät ihmisten kertovan testituloksiaan.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 17 Kesä 2017, 21:35

No tein äsken uudestaan yrittämättä samaa (mutta kuitenkin todenmukaista) ja tuli se sama. Varmasti kahden vuoden jälkeen on todennäköistä, että se ei ole sama, mutta kun se on lähes vastakohta, niin jotain on pakosta muuttunut. Ymmärrän kyllä pointin ja varmaan ensi viikolla tulisi taas eri.
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 17 Kesä 2017, 21:40

Sain minäkin Pottermoresta kahden vuoden jälkeen saman tuvan, vaikka pyrin molemmilla kerroilla todenmukaisuuteen eikä niistä vastausvaihtoehdoista tavallaan pysty "valitsemaan" tupaansa, koska mikään ei suoranaisesti osoita tiettyyn tupaan :angel: Myös sauva oli parin tuuman heittoa lukuuonttamatta samanlainen.

Ehkä joidenkin minuus, identiteetti, mikä lie, on "jatkuvampi" ja eheämpi kuin toisten. Tai eihän se ole ehkä. Niin se on.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 17 Kesä 2017, 22:09

Tulee aina erilaisia. Nyt tuli "Sovittelija - INFP-T"

Okei. Aina olen ollut introvertti, joskus vaan F:n tai N:n kohdalla ollut S.

"Sovittelijat ovat todellisia idealisteja ja pyrkivät aina löytämään edes jotain hyvää pahimmistakin ihmisistä tai ikävimmistäkin tapahtumista ja tekemään asioita aikaisempaa paremmin. He saattavat vaikuttaa rauhallisilta, varautuneilta ja jopa ujoilta, ja heillä on sisäinen liekki ja intohimoa, joka loistaa heistä. Sovittelijoita on väestöstä vain 4 prosenttia, minkä vuoksi heillä on suuri riski tulla väärinymmärretyiksi. Mutta kun he löytävät samanmielisiä ihmisiä, joiden kanssa he voivat viettää aikaa, he kokevat sisäistä rauhaa, joka on heille todellinen ilon ja inspiraation lähde."

En kyllä usko olevani harvinaisuus.

"Parhaimmillaan sovittelijat voivat näiden ominaisuuksien avulla kommunikoida syvällisesti muiden kanssa, kielikuvin ja vertauksin, ja jakaa ajatuksiaan symbolien avulla. Tämän intuitiivisen kommunikaatiotavan vahvuus soveltuu hyvin luoviin töihin, minkä vuoksi ei liene yllättävää, että monet kuuluisat sovittelijat ovat runoilijoita, kirjailijoita ja näyttelijöitä. Sovittelijoille on tärkeää tiedostaa itsensä ja oma paikkansa maailmassa, ja he tutkivatkin kyseisiä ajatuksia ja projisoivat itseään töidensä kautta."

Kirjoittaminen kieltämättä on minun juttu mutta...

"Sovittelijat vaipuvat usein syviin ajatuksiinsa ja nauttivat hypoteettisesta ja filosofisesta pohdinnasta enemmän kuin yksikään toinen persoonallisuustyyppi."

Ei todellakaan osu.

"Sovittelijat voivat helposti menettää otteensa ja vetäytyä omaan kuoreensa, ja heidän saamisensa takaisin tähän maailmaan saattaa vaatia ystäviltä tai kumppanilta paljon energiaa."

Noh, minä olen tunnetusti hankala ystävä.

Olen mukamas introvertti, periaatekeskeinen, etsivä, intuitiivinen ja identiteetiltäni varovainen. Tuon mukaan olen oikea helmi; maailmanhalaaja parasta laatua.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja occe » 18 Kesä 2017, 00:15

Meikä on kuulkaa ISTJ
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja icepicked » 18 Kesä 2017, 07:45

Lol fiksujen horoskooppeja.

Oikeasti, alkaa jo kyllästyttää muutamaan persoonallisuuden piirteeseen perustuva tyypittely, jota ihmiset sitten lätkivät joka paikkaan todisteeksi omasta syvällisyydestään.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 18 Kesä 2017, 08:54

icepicked kirjoitti:Lol fiksujen horoskooppeja.

Oikeasti, alkaa jo kyllästyttää muutamaan persoonallisuuden piirteeseen perustuva tyypittely, jota ihmiset sitten lätkivät joka paikkaan todisteeksi omasta syvällisyydestään.


"No sä oot niin selkee INTP, ne on niin kriittisii aina."
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Ihaa » 18 Kesä 2017, 20:46

SOVITTELIJA
(INFP-T)

Ekstrovertti 44% Introvertti 56%
Intuitiivinen 85% Realistinen 15%
Logiikkakeskeinen 21% Periaatekeskeinen 79%
Suunnitteleva 31% Etsivä 69%
Määrätietoinen 37% Varovainen 63%

Sama kuin aiemmin ja vaikken tarkalleen muista aiempia prosentteja, niin ne ovat muuttuneet, etenkin intovertin ja ekstrovertin ero on pienentynyt todella paljon (ennen oli tyyliin 20-80). Myös määrätietoisen ja varovaisen väli on pienentynyt selkeästi. Mutta sanoisin muutoksen johtuvan henkisen hyvinvoinnin lisääntymisestä, enkä luonteen varsinaisesta muuttumisesta. Mielestäni nykyinen on jo lähempänä sitä, mitä luonteeni oikeasti on.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja icepicked » 19 Kesä 2017, 16:28

jokutyyppi19 kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Lol fiksujen horoskooppeja.

Oikeasti, alkaa jo kyllästyttää muutamaan persoonallisuuden piirteeseen perustuva tyypittely, jota ihmiset sitten lätkivät joka paikkaan todisteeksi omasta syvällisyydestään.


"No sä oot niin selkee INTP, ne on niin kriittisii aina."

En edes ollut silloin vuosia sitten, kun tein testin.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Hyvä, että en ole normaali!

ViestiKirjoittaja Atrytone » 23 Kesä 2017, 22:14

katoin vaan lukemattomia viestejä ja olin et mitä vittua, millon oon muka tällaista kirjoitellut :D
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron