poistoon#10

poistoon#10

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 09 Helmi 2015, 20:27

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ragetusta:

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 09 Helmi 2015, 20:58

Vanhempien huutaminen on toki syvältä perseestä ja sitä itseään, mutta millä perusteella perheesi on Suomen ongelmaisimpia ja oudoimpia. Tietenkin ne omat ongelmat tuntuvat aina suuremmilta, mutta kuitenkin. Perheessäsi tuskin on hyväksikäyttöä tai hakkaamista, ainakaan ei vaikuta siltä.

Mikäli Suolistossa olo lasketaan normaaliksi elämäksi (XD). Asenne on kuitenkin hyvä; aina voi yrittää, vaikka lähtökohdat olisivat kuin paskat tahansa. Minulla on serkku, joka on juoppo, eikä saa mitään aikaiseksi. Hän kitisee ja syyttää ja vetoaa juomisellaan huonoihin kotioloihin (jotka eivät edes olleet huonot).

En kyllä missään tilanteessa karjuisi omalle äidilleni vastaan. Pääasiassa siksi, että en ole ikinä tehnyt niin (minä olen se, joka ei saa olla ikinä vihainen)... Asiat ratkeaa helpommin, kun antaa toisen reuhata, eikä itse mene siihen mukaan. Joskus 12-vuotiaanakin minusta tuntui, että olen joltain osin järkevämpi kuin vanhempani ja olisin muka jotenkin parempi ennakoimaan toisten ihmisten reaktioita ja sitä, mikä on järkevää ja mikä ei. Mutta kuitenkin, omat vanhemmat ovat nimensä mukaisesti vanhempia iältääkin ja heillä on enemmän kokemusta ja tietoa ja kehittyneemmät aivot jne, joten siinä on melko huono mennä vähän yli 16 vuoden elämänkokemuksella pätemään mihinkään suuntaan. Tiedän taatusti enemmän ruotsin sanoja ja osaan paremmin matematiikkaa kuin äitini, mutta en itse osaa esimerkiksi ajaa autoa tai pestä ikkunoita (niihin jää rantuja ja äiti aina natseilee niistä)
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron