Unet

Unet

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Touko 2015, 08:29

Minusta tuntuu, että tällainen ketju on jo, mutta koska en kuollaksenikaan löydä sitä niin pakko tehdä uusi. Pakko on, koska minulla on kerrankin unia, jotka haluan jakaa.

Olipahan omituinen yö. Ensimmäisessä unessani söin Kimi Räikkösen kanssa kebabia jossain toriteltassa. Taidettiin me käydä pitsallakin. Luulen, että minulla oli joku kaveri mukana, mutta en ole ihan varma. Oli joka tapauksessa parasta ikinä! Tosin minusta tuntuu, että unessani oli aika rajusti romantisoitu Kimi, koska 1) hän puhui ja 2) ei ollut lainkaan kiusaantuneen oloinen.

Toisessa unessa taas seurasin jonkun supersankarin elämää ihan kuin tv-sarjassa. En muista, millaisia voimia hänellä oli, mutta hän piti blogia elämästään ja sai lopulta havaita, ettei se ole kovin hyvä ajatus. Ikävä kyllä heräsin ennen jakson huipennusta. Kyseinen sankari näytti muuten ihan Heikki Silvennoiselta:
Kuva
En olekaan ihan varma, olihan siinä myös aika paljon samaa kuin yhden kurssini vastuuopettajassa :D

Minusta tuntuu, että katson likaa telkkaria.



Millaisia unia te olette nähneet?
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Unet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 13 Touko 2015, 13:03

Juuri pari päivää sitten näin unta että kolme pedofiilia jahtasivat minua. En nähnyt kuin vain yhden heistä mutta tiesin silti kahden muunkin jahtaavan minua.

Sillä jonka näin oli musta tai tummanruskea piikkitukka ja sellainen rento bisnesvaatetus ilman kravaattia.

Uni loppui siihen että seisoin olohuoneessani veitsi kädessä taisteluasennossa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Unet

ViestiKirjoittaja morso97 » 13 Touko 2015, 13:59

Viime yönä näin unta, jossa pussailin yhden kaverini kanssa :roll: En muista siitä muuta...
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Unet

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 13 Touko 2015, 14:19

EVER DREAM THIS MAN?
every night throughout the world hundreds of people dream about this face

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Touko 2015, 14:28

Ei näytä tutulta. Ennemminkin kannattaisi kokeilla vihreää hyytelöä, tiikereitä, jättikäärmeitä ja ruskeaa vettä. Niin juu olenhan minä ruskeasta rappukäytävästäkin uneksinut monesti. Tai siis nähnyt painajaisia. Nuo ovat kaikki enemmän tai vähemmän vakiopainajaisistani. Pyörremyrskyt myös.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Unet

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Touko 2015, 19:30

No laitan nyt muutamia uniani, jotka muistan.

Olin unessani viisi, ja meillä oli vielä yhteinen huone veljeni kanssa. Leikimme ruudullisella matollamme muumeja, ja sitten rappukäytävästä kuului kolinaa. Menimme katsomaan, eikä siellä ollut mitään, joten menimme alemmalle tasanteelle, ja yhtäkkiä koko rappukäytävä täyttyi etiketittömistä palautuspulloista, joten juoksimme takaisin kotiin, ja suljimme oven perässämme. Sitten pihalta alkoi kuulua mörön naurua, ja sitten meillä siihen aikaan olleessa leikkihuoneessa oli kitukasvuinen mörkö. Sitten ikkuna avautui, ja heitin mörön siitä ulos, ja se painoi tasan tonnin. Kun mörkö osui maahan, huoneen nurkasta möyri vielä kolme muuta mörköä, kaikki jotenkin vänkeriä, ja heitin nekin ulos ikkunasta, ja sen jälkeen heräsin.

Toisessa unessa olin vanhassa koulussani, ala-asteella. En ollut siellä koulussa vaan käymässä, ja katselin vanhoja paikkoja, jotka olivat kovin muuttuneita. Sitten minun piti mennä vanhalle puolelle, ja siellä oli yläasteikäisiä oppilaita luokissaan, joten menin pihalle leikkimään vanhojen luokkalaisteni kanssa kaikenlaista.
Kun palasin illemmalla takaisin kouluun, siellä oli joku minua vähän isompi punapääpoika, joka tuli suutelemaan minua, ja oli tosi punastunut. Ja sitten ovi avautui, ja koulu muuttui roboaikaiseksi.

Olin puistossa harjoittelemassa lentämistä, mutta taivaan katto oli kovin matalalla, vain neljän metrin korkeudella. Sitten olinkin yhtäkkiä muurahaisten loikkakilpailussa, ja voitin yhdellä loikalla, koska lensin koko matkan.

Ostamani pehmolelukettu muuttui oikeaksi, meni vessaan ja hajotti vessanpöntön, ja koko lattia lainehti, ja lainessa oli vanutuppoja, ja vesi oli liian syvää kahlata, koska lattiakin oli vajonnut, ja vessa oli muuttunut kolme metriä leveästä ainakin viisitoistametriseksi.
Sitten oli aamu, ja menin päästämään ketun metsään, mutta se seurasi minua kotiin, ja kun pakenin sitä rappukäytävään niin sen häntä jäi oven väliin ja se katosi.

Olin tutulla kadulla ja kuulin virtahepojen paraatin lähestyvän, joten menin viereisessä metsässä olevaan kaappiin piiloon, mutta jättiläinen söi minut.

Siinä nyt muutamia, suurin osa 10-8 vuotta vanhoja, mutta eivätpä uneni siitä juuri ole muuttuneet.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron