Ihan vitun awesome!

Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Touko 2015, 08:18

Datata ja kuunnella täysillä mötörhearia!




Ja pelata Pokemon Yellowta!

http://www.playr.org/play/pokemon_-_yellow_version/1362
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja icepicked » 14 Touko 2015, 08:32

Myös saka kivaa sekoittaa kitiɣiä laatingia ooli. Ettekö ymmärrä? Kyllähän jokainen, xotjulla vähän yleissivistystä ooli, tietää, miten maaxum maansi laating laawiset.

Anglismit vain ottavat päähän. Tässä aiheeseen (lähes) liittymätöntä musiikkia:
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Touko 2015, 08:37

Itsellä rupee Ace of Spades tursuumaan korvista, koska se soitetaan kaikkissa juhlissa. Siis ainakin kaikissa oman killan juhlissa. Vaikka yhen jäbän karaokeversio oli kyllä aika hyvä :D

Yellow on paras! Se oli sitä aikaa kun Pokemonissa oli vielä vähän haastetta (tai sitten se johtui siitä, etten osannut vielä lukea kun sitä ekan kerran pelasin :D Tai en ainakaan kovin hyvin. Lentokoneessa häiriköin koko ajan äitiä ja siskoa "Mitä tässä lukee?" -kysymyksillä). Wanha kunnon läskipikachu :heart: Ja se alkusoitto on yellow'ssa koko sarjan paras. Mulla on haalarimerkki, jossa on siitä se ilmapalloilla lentävä pikachu.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja morso97 » 14 Touko 2015, 10:13

Minä tykkään enemmän uudemmista Pokemon-peleistä, ne ovat taktisempia. Tai siis, netissä muita vastaan pelaaminen on (ja sitä ei voi enää tehdä vanhemmissa peleissä). En tiedä onko pelitavassani kauheasti järkeä mutta käytän tunteja breedatakseni pokemonille täydelliset Naturen, IVt ja Egg movet, ja EV-treenaan sen. Ja loppujen lopuksi en edes käytä niitä paljoa, koska eräs kaverini (ainoa kaverini joka pelaa Pokemonia) pitää taukoa pelaamisesta :(
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Touko 2015, 10:30

morso97 kirjoitti:Minä tykkään enemmän uudemmista Pokemon-peleistä, ne ovat taktisempia. Tai siis, netissä muita vastaan pelaaminen on (ja sitä ei voi enää tehdä vanhemmissa peleissä). En tiedä onko pelitavassani kauheasti järkeä mutta käytän tunteja breedatakseni pokemonille täydelliset Naturen, IVt ja Egg movet, ja EV-treenaan sen. Ja loppujen lopuksi en edes käytä niitä paljoa, koska eräs kaverini (ainoa kaverini joka pelaa Pokemonia) pitää taukoa pelaamisesta :(


Uudet pokemonpelit ovat rakkaus. :heart: Mutta vanhoissa on hyvät pokemonit ja yksinkertainen idea. :heart:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Touko 2015, 17:36

morso97 kirjoitti:Minä tykkään enemmän uudemmista Pokemon-peleistä, ne ovat taktisempia. Tai siis, netissä muita vastaan pelaaminen on (ja sitä ei voi enää tehdä vanhemmissa peleissä). En tiedä onko pelitavassani kauheasti järkeä mutta käytän tunteja breedatakseni pokemonille täydelliset Naturen, IVt ja Egg movet, ja EV-treenaan sen. Ja loppujen lopuksi en edes käytä niitä paljoa, koska eräs kaverini (ainoa kaverini joka pelaa Pokemonia) pitää taukoa pelaamisesta :(

Ei ehkä netissä, mutta minullapa on linkkikaapeli. Ei sitä montaa kertaa tullut käytettyä, koska muksuna kaveripiirissäni oli vain yksi toinen, jolla oli gameboy. Siinä ei kovin isoa turnausta saa aikaan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihan vitun awesome!

ViestiKirjoittaja Atrytone » 14 Touko 2015, 19:40

Mä nauroin kauan Ace of spades -vitseille ennen kuin olin kuullut koko biisiä. Sitten kuulin eräänä päivänä kun mun isä kuunteli sitä. Repesin totaalisesti. Mutta onhan tuo ihan hyvä biisi ja kohtuulisen hauska vääntää siitä vitsiä. Kuka muistaa vielä nakkiveneen? Varmaan kukaan joka muistaa tuskin klikkaa tätä
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron