Olenko nyt ****-kuvaaja?

Olenko nyt ****-kuvaaja?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Touko 2015, 17:52

Biologi ja Herra X oletteko nähneet eläimien soidinmenoja tänä vuonna? Mitkä ovat parhaat havainnot? Itse olen nähnyt sorsien parittelua (jo tammikuussa, ei ihme, että poikaset on jo nyt.), lokkien parittelua, muiden vesilintujen parittelua, rastaiden. Pikkulintujen en ole nähnyt.

On niillä sellaiset ihmeelliset soidin menot vaan, et huomaakin jotenkin, et kohta paritellaan. Sit vaan kamera kohti. Ollaanko sitä nyt p*rno kuvaajia? :lol:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olenko nyt ****-kuvaaja?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 14 Touko 2015, 18:05

Hanhikojusta näimme Herra X:n kanssa kurkien parittelun ja Herra X sai siitä kuviakin, mutta kurjet jäivät kauas. Ajatella, miten ne parittelevat avoimesti keskellä peltoa, mutta ihmiset makuukammarin suojissa. Tänä keväänä en ole kovin paljon nähnyt parittelua enkä ole saantu siitä kuvia. Minulla ei ole ollut aikaa niin paljon seurailla lintuja.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron