Supervoimat

Supervoimat

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Touko 2015, 17:53

Tänne tarvitaan elämää ja koska vaahtoan aiheesta nyt chatissa niin tuodaan sitä vaahtoamista tännekin.

Mitä supervoimia teillä on? (Elkää ottako liian vakavasti)

Mitä supervoimia haluaisitte?


Itselläni on tarkka kuulo, tiedän tasan tarkkaan, mitä tässä talossa ja sen ympärillä tapahtuu poistumatta huoneestani ja avaamatta verhoja. Säikäytin yhden tutun pahemman kerran kun avasin oven ennen kuin hän ehti soittaa ovikelloa. Siinä oli kaikki tavarantoimituksen tunnusmerkit ja ajattelin säästää aikaa. Luulin sitä kyllä postiksi, mutta mitän kolisteli samalla tavalla. Oli tuomassa tavaraa, joten siinä mielessä olin oikeassa. Lisäksi havaitsin, että minulla on uskomaton kyky kuoria peruna parissa sekunnissa käyttämättä veistä muuhun kuin sen puolittamiseen.

Minkä voiman sitten haluaisin... Lentäminen voisi olla ihan kiva, tai ehkä telekineesi. Regeneroituminen olisi kivaa jos voisi siitä huolimatta vanheta ja kuolla vanhuuteen. Ikuinen elämä ei kuulosta kovin kivalta.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja pofuksio » 30 Touko 2015, 18:02

Minä olen hyvä kaatamaan koko korttitalon XD No, minä osaan toisinaan monta kertaa peräkkäin laittaa puhelimeni seisomaan alareuna lattiassa pystyasentoon. Sitten olen hyvä heräämään haluaamaani kellonaikaan ilman kelloa. Ja ennakoimaan mitä kaverini pelaa pelissä '19' (siinä on yhdeksäntoista eri vaihtoehtoa, minkä voi pelata.) Samaisessa pelissä minulla on myös ihmeellinen kyky valita kuusikin kertaa putkeen sama, kuin minkä kaverini valitsee. Ovatpa upeita suoervoimia XD

Taikominen olisi kaikkein paras, koska siinä yhdessä asiassa on monta asiaa. Muuten telekineettinen kyky olisi mahtava.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja morso97 » 30 Touko 2015, 18:15

Ei minulla varmaan ole mitään supervoimia.. Tai no, jotkut sanovat että opin asioita "liian" helposti. Esimerkiksi pitkän matikan keskiarvoni on 10 vaikken kauheasti sitä tankkaakaan.

Haluaisin lentokyvyn ja gaydarin. Gay-radar = kyky tietää onko joku homo.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 30 Touko 2015, 18:44

Ei mitään supervoimia tiätääkseni.

Ihmisten mielien lukeminen/hallitsiminen voisi olla kiva supervoima. :mrgreen:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja <Empty> » 30 Touko 2015, 19:32

Osaan manipuloida ihmisiä. Osaan unohtaa asioita.

Haluaisin lentokyvyn. Voisin lentää ärsyttävien tyyppien yli keskari pystyssä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja Fnfn » 30 Touko 2015, 21:30

Ei ole mitään erikoiskykyjä. Olen tuskallisen tavallinen. Ehkä olen hyvä kuulemaan vain sen, minkä haluan. Joo lololololo.

Haluaisin osata teleportata. Tai lentää. Tai olla näkymätön.

MIKSI TELEPORTATA? - Pääsis rannalle tai jonnekin kaupunkilomalle koska vain haluaa, olisin aina siellä missä haluan olla. Ei tarvitsisi potea ikävää ja jostain paitsi jäämistä. Ja säästyisi rahaa.

MIKSI LENTÄÄ? - Koska se varmaan tuntuisi mahtavalta.

MIKSI OLLA NÄKYMÄTÖN? - Jotta voisin salakuunnella mitä ihmiset keskustelevat minusta kun en ole paikalla.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Touko 2015, 21:34

Fnfn kirjoitti:MIKSI OLLA NÄKYMÄTÖN? - Jotta voisin salakuunnella mitä ihmiset keskustelevat minusta kun en ole paikalla.

Juuri tuon takia en haluaisi mielenhallintaa tai telepatiaa tai näkymättömyyttä. Kuitenkin käyttäisin kykyjäni väärin :D Lentäminen ei ainakaan toisi liikaa vastuuta. Kunhan välttelee lentokoneita.

Jos älykkyys lasketaan niin supernerous voisi olla ihan jännä myös. Tavallaan jo nyt tajuan, millaista se olisi, koska oma pääni on jatkuvasti täynnä mitä erilaisimpia ajatuksia, nerona se vain olisi täynnä oikeasti hyviä ajatuksia :D Sitten voisin rakentaa oman Iron Man -haarniskan ja saada lentokyvyn sitä kautta.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Supervoimat

ViestiKirjoittaja pofuksio » 30 Touko 2015, 22:17

Teleporttaus voisi kyllä olla sangen hyödyllinen, koska ei tulisi niinkään matkakustannuksia. Telekineettisillä kyvyillä kuitenkin voisin siirtää tavaroita koskamatta niihin, ja mahdollisesti myös lennättää itseäni, mikäli osaisik hallita sitä hyvin. Taikuudella taas mahdollisesti voisin toteuttaa nuo kaikki ja paljon muutakin.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron