Ennätyksiä

Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 03 Kesä 2015, 15:07

Olen tehnyt kaksi ennätystä.

Ensimmäinen säälittävyyden asteella. Olen huippu luokkaa ja varmaan mennyt ohi Eräästä norjalaisestakin.
Puhuin tunnin puhelun sanomatta mitään.

Toinen pihiyden asteella.
Pyöräilen mieluummin joka päivä 38 km. kuin maksan bussilipuista.
Spoiler: näytä
Oikeasti asia on niin, että jos kuljen yhtään enempää bussilla, päädyn lataamoon. Elllen sitten saa sydänkohtausta, jolloin osoite on ruumishuone.
Työssä käymisestä tulee jännää, sillä kaikki liikunta lomallani on nyt koostunut pääasiassa epämääräisestä hyppelystä, imuroinnista sekä maleksimisesta.

Ja kai helvetinmoinen määrä Douglas Adamsia on myös jonkin sortin ennätys. Okei, kaksi kirjaa. Mutta Linnunrata ei sanottavasti selkeytä ajatteluani.

Ai niin, älkää luottako silmälasipäisiin.

//Mites teillä menee?

Spoiler: näytä
Pakko tänne jotain keskustelua on saada aikaiseksi!
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 03 Kesä 2015, 15:07

En näemmä osaa laskeakaan. :lol:
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja icepicked » 03 Kesä 2015, 15:10

Säähän jotakin tänne. Olen seonnut viime vuoden aikana, se on selvä. Käytösnumeroni on laskenut, olin kännissä ja kaikkea muuta...
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Atrytone » 03 Kesä 2015, 15:50

icepicked kirjoitti:Säähän jotakin tänne. Olen seonnut viime vuoden aikana, se on selvä. Käytösnumeroni on laskenut, olin kännissä ja kaikkea muuta...


Mun huonoin numero oli pitkään käytösnumero. Tänä vuonna sitä ei onneksi ollut todistuksessa.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Santiny » 03 Kesä 2015, 15:58

Terveisiä rillipäiseltä Linnunradan käsikirjan fanilta (kaikki viisi + Colferin jatko-osa).

Minä olen pihi, mutta kuljen sentään bussilla :D Hyvä paidattomien päivieni putki taitaa saada huomenna päätöksen, Lintsille pitää varmaan pukea paita. Voi räkä! Samalla tulee lähdettyä kotoa. Vastahan minä maanantaina kävin postilaatikkoa kauempana! Ennätykseni taitaa olla seitsemän päivää kotona. Sitten oli pakko käydä taas koululla :( No onhan sitä kesällä sitten aikaa istua kotona tekemässä projekteja.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 03 Kesä 2015, 19:11

Joudun itsekin bussilaiseksi, vaikka haluaisin mennä pyörällä (työpaikan osoite onkin kauempana) Voi helvetti; helle-bussit. Oulussa bussit pistävät lämmityksen helteellä päälle, etteivät ne räjähtäisi.

Silmälasipäät hallitsevat maailmaa.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja biologinalku » 04 Kesä 2015, 13:44

Atrytone kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Säähän jotakin tänne. Olen seonnut viime vuoden aikana, se on selvä. Käytösnumeroni on laskenut, olin kännissä ja kaikkea muuta...


Mun huonoin numero oli pitkään käytösnumero. Tänä vuonna sitä ei onneksi ollut todistuksessa.


Soo soo, olkaahan kunnolla.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja icepicked » 04 Kesä 2015, 15:28

biologinalku kirjoitti:Soo soo, olkaahan kunnolla.

Käytösnumeroni laski, koska luin kirjaa tunnilla. Että siinä sinulle kunnolla olemista.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Herra X » 04 Kesä 2015, 15:53

icepicked kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Soo soo, olkaahan kunnolla.

Käytösnumeroni laski, koska luin kirjaa tunnilla. Että siinä sinulle kunnolla olemista.

Etkö ollutkaan koulussa kännissä?
Herra X
 

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja icepicked » 04 Kesä 2015, 16:22

Herra X kirjoitti:
icepicked kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Soo soo, olkaahan kunnolla.

Käytösnumeroni laski, koska luin kirjaa tunnilla. Että siinä sinulle kunnolla olemista.

Etkö ollutkaan koulussa kännissä?

En enkä edes krapulassa, sillä sellaista ei tullut. Mistä tuollainen käsitys?
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ennätyksiä

ViestiKirjoittaja Herra X » 04 Kesä 2015, 16:24

icepicked kirjoitti: Käytösnumeroni on laskenut, olin kännissä ja kaikkea muuta...

Tuosta.
Herra X
 


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron