Olen selkä!

Täältä löytyvät upeaakin upeammat suolistotarinat ja muut luovat tuotokset.

Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 30 Syys 2015, 22:10

Trotskille kiitokset ideasta, Rammteinille kiitos kirjoitusmusiikista ja teille vakkareille kiitos siitä, ettette loukkaannu.

Kello oli yksitoista illalla, ja Pulinatalossa oli jo hiljaista. Kaikki, melkein kaikki olivat sulkeutuneet huoneisiinsa ja kummastelivat näppäimistöstä puuttuvaa nappia. Santiny, joka tunsi koneet paremmin, huomasi puuttuvan napin olevan delete. Ongelman aiheuttaja hymyili huoneessaan hyväntahtoisen kukkahattutätimäisesti tyytyväisenä siitä, että oli estänyt pulinalaisia harrastamasta haureutta.

Yksinäinen hahmo hiipi sisään Pulinoihin, ja yritti sulautua varjoihin. Lattia narahti, pysähdys, askel, askel, askel, narahdus. Yksi ovi aukeni ja ihminen tuijotti suoraan kävelijään.
"Mitä sinä täällä hiiviskelet?"
"Käyn vain vessassa." hahmo vastasi.
Ovi sulkeutui ja valonsäde katosi. Hahmo räpytteli silmiään ja odotteli silmien tottuvan taas pimeyteen.
Hahmo tassutteli villasukat jalassa kukkahattutädin ovelle.
Koputus.

"Hyvää iltaa, etkö ole nukkumassa?"
"Anna kuulokkeeni heti takaisin!" hahmo suhisi murhaavasti.
Jokutyyppi (siis jokutyyppi19) puisti pahoittelevasti päätään. "Ai ai, Kurpizza, tiedäthän mitä Freud -se vanha perverssi, sanoisi tästä."
"Haluan kuulokkeeni. Takaisin. Nyt. " Kurpizza sanoi parhaalla komennan-pikkusiskoani-äänellään.
"Ettekö voisi edes yhtenä iltana..." Jokutyyppi hieroi otsaansa näytellen epätoivoista ja väsynyttä. Sitten vielä teatraalinen huokaus ja soimaava hiljaisuus.
Kurpizza tuijotti epäuskoisena. Häntä väsytti. Haukotus. Luovutusvoitto.
"Anna kuulokkeeni takaisin huomenna, tai rupean hankalaksi. Ja kukaan ei ole selvinnyt siitä kun hobitti rupeaa hankalaksi."
"Minä vain varmistan, että kaikki nukkuvat hyvin. Hyvää yötä."
"Haista paska."

Sukat tassuttelivat takaisin huoneeseen päin. Kurpizza meni perässä, minkä ehti.
Oven avaus, valokeila, ja silmien räpyttelyä.
"Kuulosti jännältä vessassakäynniltä." Trotski sanoi.
"Juu. Pönttö oli vienyt kuulokkeeni, prkl."

-----

Kova, kimeä, tasainen, korkea, jatkuva ääni. Bilse räpytteli silmiään hämmentyneenä herätessään. Hän oli juuri uneksinut tiirailevansa tipuja luonnonpuistossa, kun Hemuli ryntäsi paikalle ja sanoi, että kuu muuttuu verenpunaiseksi ja putoaa alas taivaalta.
Palohälytys?
Bilse nousi reippaasti ylös ja käski itsensä pysyä rauhallisena.

Päästyään ulos huoneestaan, hän huomasi kirkujan olevan Ebzu, joka hiljeni juuri sekunniksi vetämään henkeä. Huomatessaan Bilsen tuijotuksen, Ebzu nieleskeli kyyneleitään ja sanoi; "JT-mussukka ei avaa oveaan. Jokin on vinossa."
Bilse nyökkäsi.

Santiny koputteli oveen ja kysyi useasti, onko kaikki hyvin. Fnfn ehdotti, että he antaisivat Jokutyypin nukkua ainakin seitsemään asti ennen hätäännystä. Ocean uhkasi raiskata oven, ellei sitä avata heti sillä sekunnilla. Lopulta Pofuksio keksi nurkasta kirveen, jonka Herre oli laittanut sinne juutalaisia varten. Ebzu kiljaisi, riemusta tällä kertaa, nappasi kirveen ja teki ebzuhyökkäyksen, jonka edessä jopa JT:n ovi joutui nyörtymään.

Sitten lankesi kylmä hiljaisuus, syvempi kuin taivas selkeällä säällä, ja loputkin vakkarit juoksivat paikalle, suurimmaksi osaksi pukeutuneena. Atryone ehti ensimmäisenä ovelle, kurkisti sisään ja näki Jokutyypin makaavan elottoman näköisenä, kasvot lattiaan päin, takaraivo verimöskässä.

[Jatkuu]
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 30 Syys 2015, 22:17

Jokutyyppi?! DDD: ARE U OKAY JOKUTYYPPI?
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 01 Loka 2015, 06:04

Kurpizza kirjoitti:nurkassa, jonka Herre oli laittanut sinne juutalaisia varten.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 01 Loka 2015, 20:10

Mussukka? XD

Mutta alkoi itkettää.
Älä tapa JT:tä
:'(
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 16 Loka 2015, 18:13

JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA JATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKAJATKA


P.S mikä tuo otsikko on? XD
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Santiny » 16 Loka 2015, 18:18

Ebzuli kirjoitti:P.S mikä tuo otsikko on? XD

Tahallinen käännöskukkanen. I'm back = Olen palannut / selkä
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 16 Loka 2015, 18:28

Santiny kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:P.S mikä tuo otsikko on? XD

Tahallinen käännöskukkanen. I'm back = Olen palannut / selkä

Aa. Kaunista.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Olen selkä!

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 18 Loka 2015, 22:09

Joos.... Anteeksi, vähän menoa.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Kirjasto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron