Kaksi yötä jouluun on

Täältä löytyvät upeaakin upeammat suolistotarinat ja muut luovat tuotokset.

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 26 Joulu 2015, 10:06

Ebzuli kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:tse... Noh... Esitän hyväntahtoisesti parannusehdotuksia. Tarinasi oli hyvä, mutta juoni oli melko lattea, mutta dialogia oli. En tunne sinua kirjoittajana.

Kiitos.
Arvostan juuri TÄLLAISIA kommentteja.
Tiedän, että juoni oli lattea (ihmettelen myös miksi kukaan muu ei maininnut siitä...) mutta yritin korjata sitä kuvilla...
Ja normaalisti en kirjoita yhtä paskoja tarinoita kuin ne mitä täällä julkaisen.
Normaaist tarinoissani tapahtuu jotain ja niissä on enemmän kuvailua...


Joo!
Suolistotarinoihin kuuluu sellainen tietynlainen surkeus. Niiden pääasiallinen tarkoitus on naurattaa, ihastuttaa ja kauhistuttaa. Parhaat tarinat syntyvätkin yleensä jonkin typerän idean ympärille (tai kierrättämällä vanhoja typeriä ideoita, ehhehhee) Sitten vain kaikki täytyy oksentaa näppäimistön kautta koneelle.

Mutta joo. Omatkin oikeat tarinat ovat syvällisempiä, mutta vähän enemmän ehkä sitä juonta. Kuvista iso plussa. (:
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Vieras » 26 Joulu 2015, 13:21

[quote="Ebzuli"][quote="Fluttershy"][quote="Yurika_"]Hahmot ovat hieman pelkistetyn näköisiä.[/quote] älä valita. Ne on hienoja ja ebzu on tehnyt paljon tämän takia. Tarina on upea kuvineen kaikkineen. Älä takerru yksityiskohtiin! Onko sinulla jotain positiivista sanottavaa? Kannattaa sanoa se myös. Kuulostat aika töykeältä.[/quote]
HEIHEIHEIHETKONEN!
Oliko tämä syy siihen miksei tullut rakentavaa palautetta!?
"Kohteliaisuus"!?
En kyllä tasan enää julkaise täällä mitään, kun kommentit ovat aina samaa "Hyvähyvä jatka" -paskaa, oli tarina mikä tai kenen tahansa.
Ei ihme ettei mitään ole tullut pitkään aikaan ennen tätä ja Pofun juttua.[/quote]
En katso suolistotarinoissa muita ominaisuuksia kuin miten hauska ja viihdyttävä se on. Jos haluat rakentavaa kritiikkiä kirjoituksistasi, kirjoita runoja tai novelleja tai ihan vaan jotain perus tarinoina, mutta älä tee niitä suolistotarinoita. Silloin annan rakentavaa kritiikkiä ihan varmasti.
Vieras
 

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Fnfn » 26 Joulu 2015, 13:23

Tuo olin minä.
Nyt on fengshui pilalla.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Fnfn » 26 Joulu 2015, 13:27

Olenko oikeasti ainoa jolle suolistotarinoiden ainoa tehtävä on viihdyttää jopa ilman mitään kirjallisia ansioita? Tietenkin sekavuus on asia erikseen. Me tehtiin kavereiden kanssa monta vihkoa jatkotarinaa ja se ei nyt ole vieläkään mikään taidonnäyte mutta ihan helvetin hauska ja nauramme niille vitseille vieläkin. Pullaepisodi :heart:

Anteeksi jos olette loukkaantuneet valheellisista kehuistani. Jotka eivät siis olleet minun mielessäni valheellisia, mutta ilmeisesti otatte ne sellaisina "hyvähyväjatkajatka, olet seuraava nobelisti kun olet niin lahjakas!!11" -paskana.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 26 Joulu 2015, 13:28

Pidin tuosta bi-asustani loppujen lopuksi. :D Muttaaah, itse en ainakaan keksinyt tarinasta mitään negatiivista palautetta, joten turruin siihen "hyvä hyvä jatka jatka"-palautteeseen... :roll:
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 26 Joulu 2015, 13:33

Fnfn kirjoitti:Anteeksi jos olette loukkaantuneet valheellisista kehuistani. Jotka eivät siis olleet minun mielessäni valheellisia, mutta ilmeisesti otatte ne sellaisina "hyvähyväjatkajatka, olet seuraava nobelisti kun olet niin lahjakas!!11" -paskana.


Jos ne tosiaan ovat sinusta viihdyttäviä, niin mikäs siinä. Itse en oikein vain jaksa uskoa, että eräät tietyt tarinat ovat ansainneet ihan kaikkia kehujaan, mutta yksittäistapaukset voivat silti olla rehellisiä.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 26 Joulu 2015, 13:37

Minun mielestäni suolistotarinoissa on tärkeintä hauskuus ja viihdyttävyys. Aina on hauskaa tulla itse mainituksi. Siitä tulee kiva fiilis, kokee kuuluvansa joukkoon. Adjektiiveja pursuava teksti ja hauskat sanavalinnat kuuluvat asiaan, ja pidän enemmän hyväntuulisista kuin masentavista tarinoista. Ei saa olla tavoitteena pahoittaa kenenkään mieltä. Riippuu tarinasta ja kirjoittajasta, kuuluuko juonen olla kirjailijatasoa vaiko vähän kehno, mutta kuten Kurpizza totesi; tietynlainen surkeus kuuluu asiaan. Joissain tarinoisssa. IHAN SAMA. Tämä on ollut jo tarpeeksi sekavaa. Kuitti.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 26 Joulu 2015, 14:37

Mun mielestäni ainakin nää pulinatarinat on ihan mahtavia! Ihan oikeesti!
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Kaksi yötä jouluun on

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 26 Joulu 2015, 16:05

Fluttershy kirjoitti:Mun mielestäni ainakin nää pulinatarinat on ihan mahtavia! Ihan oikeesti!

Toki se on OK jos olet sitä mieltä.

Mutta se, että toruit Rikaa kun hän kommentoi jotain muuta kuin ppositiivista... eh...
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Edellinen

Paluu Kirjasto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron