Kurbzu

Täältä löytyvät upeaakin upeammat suolistotarinat ja muut luovat tuotokset.

Kurbzu

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Kesä 2016, 22:52

Tarinan alussa täytyy mainita, että Kurbzu on ihan hulluna minuun. (Se kosikin minua jo. :cry: :oops: )


Oli tavallinen päivä, olin pukemassa päälleni. Katsoin vaatekaappini pohjattomia vaihtoehtoja.
"Ehkä tämä."
"Ei, ei liian tumma, ehkä jotain räikeää."
"Mistäköhän Bilse pitäisi?"
Kunnes huoneeni ovi mystisesti aukesi. Se oli Kurpizza, Kurbzu. Tuijotin Kurpizzaa hetken, ennen kuin edes tajusin, että minä olin laittanut päälleni sateenkaaren värisen hupparin. Kurpizza tuli luokseni, hän otti minua kädestä. Mitä ihmettä hän mahtoi tahtoa minusta, ajattelin.
"Kurbzu?", Sanoin ihmetyksissäni.
"Olen varattu, sydämmeni on varattu.", Kurpizza sanoi, kun kyyneleet tippuivat tiheästi hänen silmistään lattialle.
Kurpizza puristi otettansa käsistäni ja hänen silmänsä vuosivat, kuin ulkona kesällä Suomessa.
"Mitä asiaa?", kysyin.
Kurbzu katsoi minua silmiin ja sanoi:
"Sydämmeni on varattu vain ja ainoastaan sinulle."
Järkytyin ja kaaduin, mutta Kurbzu nappasi minut sankarillisesti kiinni. Olin, kuin Kurpizzan prinsessa, vain pinkki mekko puuttui.
"Tämä on hieman noloa.", Sanoin punastuen.
Kurpizza katsoi minua ja hänen ilmestään näki, että hän oli tosissaan. Se intohimoinen katse, se pelottava katse, se katse, jota en olisi halunnut nähdä. Kurpizza on minua kaksi vuotta vanhempi, joten hän voisi tehdä mitä vain. Mitä, jos hän vaikka raiskaa minut, ajattelin kauhuissani. Isot tytöt ovat toisaalta omalla tavallaan pelottavia, ajattelin ja katsoin Kurpizzaa. Kurpizza kaatoi minut sängylle ja meni päälleni makaaman. Tunsin hänet liian intiimisti, yritin katsoa muualle, mutta ennen kuin huomasinkaan hänen huulensa koskettivat omiani ja hän suuteli minua. Ovi aukesi, jälleen kerran.
"Mitä helvetin vittua Kurbzumuruli, petäksä mua Rikan kaa?", tuttu ääni kuului.
Atry, Kurbzun tyttöystävä oli tullut huoneeseen ja hänellä oli sanomahti kädessään. Toisin sanoen raivoissaan oleva aseistettu nainen tuli huoneeseen. Olin peloissani ja Kurpizza hätkähti täysin.

[Jatkuu... missä homot? Homoilua ensi osassa ;) )
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Kurbzu

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 10 Kesä 2016, 23:14

Olet tiivistänyt persoonallisuuteni mestarillisesti.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Kirjasto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron