Ananas ei kuulu sienimehuun

Täältä löytyvät upeaakin upeammat suolistotarinat ja muut luovat tuotokset.

Ananas ei kuulu sienimehuun

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 11 Elo 2018, 20:48

Lauantai. 

Aurinko raiskasi pihapiiriä ja kuumensi Pulinatalon tukalan kuumaksi. 

Se kuumensi myös sen asukkaiden tunteet kiehuvaksi, ja sytytti kolme erilaista sisällissotaa. 

Ensimmäinen sota, joka puhkesi noin kello yksi yöllä, koski Rikan aloituksia. Miljoonat loli-aiheiset paperit muodostivat paloturvallisuusriskin uuden verisuren hälytysjärjestelmän asentajan mielestä. Rikan mielestä taas kysymyksessä on taiteen ja tieteen ristiriita, joka tulee aina ratkaista taiteen hyväksi. Sota oli lyhyt, mutta verinen, ja päättyi kun JT sitoi Rikan komeroon katsomaan Rozen maidenia. 

Toinen sisällissota kesti aamupäivän, siinä kinattiin Rikan tieteellisestä määrittelystä. Oliko kyseessä ihminen, ja jos oli, niin oliko tällä ihmisellä kenties ihmisoikeudet. Ja jos oli, niin luokiteltiinko JT:n suorittama vapaudenriisto vangitsemiseksi, hätävarjelun liioitteluksi vai pakkohoidoksi. 

Kolmas taisto koskee pakastinta. Oceanin mielestä 28 asteen lämpötila on aivan liian kuuma sisälämpötilaksi, ja hän lukittautui pakastimeen. Hän lupasi kuitenkin tulla ulos mikäli Santiny lupaisi asennuttaa ilmalämpöpumpun. Santinyn mielestä kuitenkin ilmalämpöpumput ovat tarpeetonta ja kallista luksusta. Kurpizzaa kiukutti, koska hän halusi tunkea marjamehut pakastimeen ja syödä jäätelöä. Lopulta hän kuitenkin luovutti ja kärräsi kaksi litraa pahaa mehutiivistettä JT:n ja Siiliön huoneisiin, sillä veljekset kuitenkin aina halusivat mehua ja kakkua (ja klink klonk). 

[Siirry Spotify Premiumiin, ja voit lukea suolistotarinoita ilman mainoksia]

Lisää helpotusta arkeesi Boschilta. Nainen, se myös hirnuu ja potkii. Bosch -inventid for laif 

Lopulta Santinyn oli myönnettävä, että Pulinatalossa alkoi olla epäterveellisen kuuma. 

Näin ollen hän kasasi pöytätuulettimesta, kylmälaukusta ja kylmäkalleista tee-se-itse-ilman viilentäjän. 

"Melkein yhtä hyvä kuin ilmalämpöpumppu!", hän kehaisi. 

"Joo.", tokaisi Siiliö vääntäen hikistä paitaansa kuivaksi. "Ihanhan tässä villasukat tarvii." 

"Miksi kukaan söpö homo ei kiinnostu minusta?", huokaisi Rika surullisena huomatessaan ainoastaan Sebastian Tynkkysen tykänneen hänen ig-kuvistaan. "Ehkä minun pitäisi olla söpö lesbo." 
"Se ei toimi niin.", yritti Kurpizza. "Lesbot tykkää naisvartalosta..." 

"Masennus on kuin vesimeloni.", huokaisi Ihaa sohvalta. "Se on suuri ja pyöreä-" hän heilutti käsiään "-eikä kukaan ulkopuolinen näe sen sisälle. Olen viimeinkin alkanut ymmärtämään, että minun melonini on banaani, tavattoman suuri, pyöreä banaani!" 

[Ehdotettu sitaatti]

"Näin unta, että asuin vesimelonissa.", Pikku Myy tokaisi. 

"Kuule Santtusein.", sanoi Empty varovasti. "Täällä taitaa vieläkin olla liian kuuma." 

Santiny pohti tätä hetken, muttei todellakaan aikonut investoida ilmalämpöpumppuun. Lopulta hän muisti teekkareiden yleisen ohjenuoran ongelmatilanteisiin. Juodaan viinaa, se kuului. 

"Hei, mitäs jos lämmitettäisiin sauna?", hän hihkaisi. 

[Siirry Spotify Premiumiin, ja voit lukea suolistotarinoita ilman mainoksia]

Kesä kun kaiken eläväksi muuttaa allergiakin puhkeaa, se nuhaa ja tukkoisuutta aiheuttaa, HEINIX oloasi helpottaa, sano hyvästi oireille, ota päivässä yksi TABLETTI, yli kuusivuotiaille, vaikuttava aine setiritsiini, ALLERGIAOIREILLE RUKKASET, OTA HEINIX, SE ON SUOMALAISTEN SUOSIMA, JUST SIKS, HEINIX


"Ai yksi vielä lisää?", Fuffe kysyi. 

-Jatkuu-
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ananas ei kuulu sienimehuun

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 11 Elo 2018, 20:53

-Jatkuu-

Saunavuoroista syntyi riitaa, yllätys yllätys. Kurpizza ei suostunut saunomaan miestenvuorolla koska ei ollut mies eikä naisten vuorolla, koska oli ruma. Siispä hän keksi saunovansa vihannesten vuorolla ajatuksenaan saada saunoa yksin. Kuitenkin kävi ilmi, että Ihaan sukupuoli-identiteetti vaihteli vihanneksesta toiseen,  niin hän oli nyt tunkemassa samaan saunaan, mikä ei sitten Kurbzulle kelvannut koska kauhea maha ja paksut reidet. Myöskään ehdotukset tasa-arvoisesta anarkistisesta sekasaunasta eivät kelvanneet. 

Lopulta Kurpizza alkoi itkemään ja päätti olla saunomatta ollenkaan. Mielenosoituksellisesti hän lysähti oleskeluhuoneen sohvan nurkkaan naisten (tai siis pillullisten) vuoron aikaan ja päätti juoda puolilasillista boolia. 

JT:tä ei alkoholi kiinnostanut, joten hän kaivoi kaapista sieniä, appelsiineja ja taateleita ja päätti höyrystää niistä mehumaijalla itselleen omat juomat. Ehkä jopa saan yhteyden tuonpuoleiseen tämän avulla, hän pohti, ja päätti etsiä lisää sieniä motarin huoneesta. Kotikokin ohjeen mukaan juomaan pystyi lisäämään sieniä niin paljon kuin halusi, kunhan vältteli suuria keltaisia hedelmiä kuten ananasta ja banaania. 

Siiliö keksi houkutella Oceanin ulos pakkasesta vodkan ja appelsiinimehun avulla. Hänen kyllä pitäisi varmistaa vodkan laatu muutamalla hörpyllä. 

"Moiiiii.", Fuffe hihkaisi hiprakassa tullessaan saunasta.  "TEHDÄÄN PITSAA!" 

"JOO!", hihkaisi vielä humalaisempi, monta puolikupillista juonut, Kurpizza. "PILKON TOMAATIT!"

Hoippuen hän suuntasi keittiöön tehden tuttavuutta oven karmien kanssa. 

Iloisesti hyräillen Kurpizza etsiskeli leikkuulautaa, kunnes siniset silmät pysähtyivät kahteen hedelmään tiskipöydällä. 

"Voi vittu.", hän totesi. Ananasta, vieläpä noin paljon. "Ne aikoo tunkea ananasta jokaiseen pizzaan." Kurpizza mumisi itsekseen. Mutta eikai ne nyt niin voisi tehdä? Hän kuitenkin inhosi ananasta pitsassa. 


Sitten hänen katseensa osui hellalle. No niinpä tietenkin, tuonnehan se ylimääräinen anananas on menossa. Hedelmämehuun! 


[Siirry Spotify Premiumiin]

Sinä, joka myyt tilaa mainostajille saadaksesi rahaa, jotta voisit maksaa mainoksettomista versioista. On ihan ok hölmöillä joskus, kunhan hoidat raha-asiasi fiksusti. Siksi on Zmarta. Se fiksumpi tapa hoitaa raha-asiat

-Jatkuu-
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ananas ei kuulu sienimehuun

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 11 Elo 2018, 21:05

-Jatkuu-

Mitä humalammassa ihmiset alkoivat olla, sitä enemmän Santinya alkoi kaduttaa minkään teekkareiden neuvojen kuunteleminen. Hänen mietteensä keskeytyivät, kun FNFN tökkäsi häntä kylkeen.
"Mä oolen pikku tiiiku. ", Fuffe sanoi uskottavalla pikkuorava-äänellään. "Ja mä oolen pikku taaaku. On ilonamme ja huvinamme tammenterhoojen haaku." Hän veti henkeään hymyillen veikeästi. "Tralallallati lallati laa, hauska metsässä on asustaa!"

Rika huokaisi surullisena sohvalta. Hänkin oli selvä, ja erottui kerrankin edukseen. "Miksi kukaan söpö lesbo ei tykkää minusta?", hän kysyi huomatessaan vain Tarja Halosen tykänneen hänen ig-kuvistaan.
"Sulla on siis tosi mielenkiintoinen huumorintaju!", sanoi Kurpizza joka oli ottanut liian monta kertaa puoli lasia boolia. "Siis tosi vaikea uskoa, että jollakin voi olla samanlaiset jutut kuin sulla!" Hän jatkoi hymyillen humalaisen hilpeää hymyä. "Haluatko halin?"
"Öö, en.", Rika vastasi ja twiittasi ahdistelevista cis-heteroista.

"Missä toinen ananas on?", huusi Ihaa keittiöstä.
"A-NA-NAAAAAZ!", hihkaisi Fuffe imitoiden minionia.

Siiliö, joka oli pahasti humaltunut, huomasi yhden siilinsä kadonneen. Koska kyseessä oli vaikealuonteinen yksilö, hän päätti aloittaa etsinnän heti. Hän kurkisti sohvan alle.
"Nyt vittu Suhonen, tuu tänne!", hän ärisi Ihaan villasukalle, joka oli pölyyntynyt sohvan alla huhtikuusta lähtien.

Ocean leiriytyi Santinyn tee-se-itse-tuulettimen eteen. Ja yritti hätistellä kimpustaan Kurpizzaa, joka yritti halata häntä (hyih, lämpöä) ja sokelsi kuinka kiva "ihimine" Ocean oikeastaan oli.

"Mielenkiintoista.", totesi JT maistaessaan keitostaan. Litku maistui ananakselle, vaikkei siihen ananasta saanut laittaa, miten kiehtovan irooninen kokonaisuus.

Hän siemaili juomaansa vaiti, ja katsoi kun Fuffe käveli Oceanin luo, tarttui häntä poskista ja hihkaisi kuinka söpö tämä on.

Siiliö erehtyi Suhosen olinpaikasta vielä pariin kertaan (sohvatyyny, Santinyn hiukset), mutta onnistui kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti paikallistamaan sen todellisen olinpaikan JT:n huoneeseen.

"Se ettet sinä saa paskoa minun tyynylle ei tarkoita että sinä saat paskoa jonkun muun tyynylle.", Siiliö suhisi astuessaan pimeään huoneeseen. Sitten hän kompuroi lattialla oleviin pulloihin.
"Vittu."
"Tiedätkös mitä käy tyynylle kakkaavien tuhmien siilien maksapasteijalle?"
"Hyiiii, maksapasteijaa!" Sittisontiainen sanoi. "Minä syön kakkaa." [Ehdotettu sitaatti lastenkirjasta "Kuka söi siilin maksapasteijan?", Hanki Premium!]

Sienimehu nousi päähän yllättävän voimakkaasti ja JT hoippuroi kohti huonettaan aikomuksenaan nukkua. Ovella hän sytytti valot. Joku oli kiskonut peitot pois hänen sängystään ja lattia oli täynnä verta.
"Pinkkiä verta.", JT mumisi väsyneesti. "Joku on kuvannut täällä huonoa kauhuelokuvaa."

[Hanki Premium]
Oiii, olen raskaana! Tokalla viikolla! Clier Bloom Digital on ainoa raskaustesti joka kertoo kuinka pitkälle raskaus on edennyt

Siiliön mielestä hedelmämehussa oli jotain vikana. Tai ainakaan aiemmin hedelmämehu ei ollut aiheuttanut hänelle halua porata öljyä, syödä turskaa ja käyttää villapaitaa.
"Olen...Tekeekö teillä muilla mieli pyytää valaita....?", hän kysyi.

Fuffe makoili sohvalla.
"No en minä susta tiiä, mutta ainakin mulla tekee mieli kaljaa ja voileipää mutta huono akka ei tuo niitä."
Siiliö hieroi hämmentyneenä niskaansa ja huomasi silmäkulmastaan JT:n hipsivän keittiön suuntaan.
"Olen...", hän sanoi. "Hämmentynyt."
Hän tunsi Oceanin tökkäävän kylkeään.

"Olen....", Siiliö aloitti. "Kuulolla....vailla."
"Ookko sie huomannu että Rika on tuon Alicen tuplatunnus?" Ocean kysyi silmät pyöreänä. "Ne ei oo ikinä paikalla sammaan aikaan."
"Noh, eihän ne ole muutenkaan seuraa useasti paikalla.", vastasi Siiliö kurtistaen kulmiaan. Miksi puhuminen oli vaikeaa? Ehkä hänen pitäisi käydä oksentamassa mehu pois?
"Ja mie oon iha varma että toi Santtu keittelee pontikkaa jänkhässä."
"Tuo akka kaljaa.", Fuffe huusi keittiöön rientävälle Santinylle. "Ja sitä pontikkaa kans!"
"No...okei.", vastasi Santiny katsellen pää kallellaan Fuffea, joka tapojensa vastaisesti kynsi kainaloaan.

Siiliö päätti tämän olevan liikaa ja juoksi vessan ovelle, joka tottakai oli lukossa.
"Avatkaa!", Siiliö huusi ja hakkasi ovea. "Olen vessaseuraa, ei, vessavuoroa vailla!"

Siiliön vielä hakatessa ovea oleskeluhuoneessa alkoi tapahtua. Ensinnäkin Fuffe sai kaljansa. Toiseksi; JT harppoi paikalle pitkin, hyvin epä-jiiteemäisin, askelin.
"För helvete!", hän kailotti. "Kuka teistä on juljennut juoda teidän herrenne mehun?"
Muut tuijottivat jokutyyppiä enemmän tai vähemmän hoomoilasena. Myös JT itse oli hämmentynyt, sillä hän tunsi vastustamatonta halua käyttää fedoraa ja monimutkaisia sivistyssanoja. Hiljaisuuden rikkoi vain ovea takovien nyrkkien ääni.
Fuffe ryysti kaljaansa ja röyhtäisi

-Jatkuu-
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ananas ei kuulu sienimehuun

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 11 Elo 2018, 21:07

-Jatkuu-

Lopulta vessan ovi avautui ja Ihaa katsoi Siiliöön hämmentyneenä.
"Olen, kiitosseuraa vailla.", Siiliö sanoi.
"Ole kivi", vastasi Ihaa nyökäten.

Ihaa käveli oleskeluhuoneeseen.
"Meillä lienee pulma.", totesi Santiny.
"Kivi.", vastasi Ihaa ja istuutui sohvalle. Ocean kumartui Santinya kohti ja sanoi:
"Mie luulen että Ihhaa o hiisi.", hän sanoi.

Santiny huokaisi. Sitten hän rykäisi ja sanoi,:
"Okei. Jokin ruoka-aine on ilmeisesti pilaantunut ja-"
"KUN HÄN EI KÄVELI DRESSMANNIN OHI.", Rika parahti yhtäkkiä niin että Fuffe putosi sohvalta. "NYT TULI LOPPU!"
Santiny yski.
"Te puhutte sekavia ja-"
"Kivi."
"Sekavia?", JT kysyi kohottaen kulmiaan. "Minähän vain ilmaisin itseäni."
Santiny nyökkäsi helpottuneena. Edes yksi täysjärkinen!
"Voisi siis olla viisasta, että pysymme kaikki näkösällä..." Hän vaikeni huomatessaan että ainakin kaksi puuttui paikalta.
"Kivi", Ihaa totesi.
"Vahdi sinä muita, minä etsin loput!", Santtu henkäisi. Hänen päänsä räjähtäisi jos joku kerrankin vielä sanoisi "Kivi". Helpottuneena hän ryntäsi pois paikalta toivoen ettei törmäisi enää kehenkään.

[Siirry Spotify Premiumiin]
Puuhamaa on paras paikka, Puuhamaa on iloinen, Puuhamaassa leikit vaikka koko päivän kesäisen

JT katsoi katoavan Santinyn perään.
"Tänään on teidän ilonpäivä.", hän totesi.
"Tänään teitä viimeinkin johtaa oikea Herre."
"Ja paskat.", FNFN murahti.
"Kivi."
"Poikaystäväs soittaa.", huomautti Ocean Fuffelle "Soitti heti Santun kadottua."
"Minä en poistu tästä ennen aplodeja.", JT ärähti loukkaantuneena, mutta huomasi sitten jotain kiintoisaa lattialla ja päätti antaa muille anteeksi.

"Haloo?", Fuffe vastasi venytellen. Hän näki sivusilmällään kun Siiliö hoippuroi kalpeana ulos vessasta.
"Mie kuule luulen että siun poikaystävä on Santun tuplatunnus."
FNFN ei kuunnellut.
"Kuule, kun minä tulen kotiin niin ruoan pitää olla valmiina ja kämppä siivottuna. Lisäksi voisit hankkia hierojan, selkääni sattuu..."

Siiliö hoippuroi huoneeseensa. Hän tiesi, mitä oli tapahtumassa ja se oli ahdistavaa. Tai siis niin. Sanavaraston kutistuminen kolmeen sanaan.
"Olen panoseuraa vailla.", hän huokaisi ja lysähti huoneensa lattialle.
Huomasi mehupullot.
Päätti juoda.
Hyi, kuinka PAHAA.

Johtuukohan outo käytös kuumuudesta? Santtu pohti. Tai sitten siitä oudosta mehusta.
Sitten hän näki hahmon käytävällä.
Hahmo hoippuroi vastaan ottaen seinästä tukea.
"Ööö, Pizza?", Santiny kysyi.
"Meidän pitää häipyä täältä.", Kurpizza sihisi. Hän oli kalpea ja pälyili vavisten ympärilleen. "Se tulee."
[Ehdotettu sitaatti]
"Pyrstötähti tulee! Niinkuin ennustimme!"


[Siirry Spotify Premiumiin]
Äiti-tiskiaine on lopussa, käyn lainaamassa naapurin Pekalta

Alice saapui hiukan myöhässä bileisiin ja törmäsi ensimmäisenä Sinisiipiseen, joka räpelsi komeron oven lukkoa.
"ööö", Alice tervehti. "mitä sinä teet?"
"Tupla-ansaa.", Sinisiipinen sanoi. "Teen ansan, jossa on ansa, joka houkuttelee Rikan sisään. Sitten Rika jää jumiin tänne näin. Ja sitten minä saan olla se, joka spämmii Hiekkiksen täyteen!"
"aaaa, kuulostaa hyvältä." Alice hymyili ja riensi keittiöön etsimään juomista. Keittiössä oli joku tyyppi ennen häntä.

"hei, eikö tuo ole santinyn pankkikortti?", Alice kysyi. JT tarkasteli koneensa ruutua.
"Ei enää, minä takavarikoin sen."
"miks?"
"Noh, onhan tunnettu tosiasia ettei naiset osaa hoitaa raha-asioita. Maksoin juuri ilmalämpöpumpun ja saunaremontin."
"ai miks saunarempan?"
"Minä olen herre, en sauno missään plebeijien sähkösaunassa."
"ahaaa"
"Siinä meni kyllä seuraavan viiden vuoden kahvi- ja karkkirahat, mutta ei haittaa, sillä kofeiini on epäterveellistä."

Oleskeluhuoneessa kuului huutoa. Sitten Fuffe tömisteli keittiöön ja törmäsi jääkaappiin.
"Nukke ja hyyppä edestä pois, tarvitsen soodaa!"
"Soodaa?"
"Niin, aion rakentaa pommin."
"jaaa, tuliks teillä ero?"

[Siirry Spotify Premiumiin]
Minusta olisi kivaa puhua Haribon matador miksistä tykkään tästä kun siitä tulee kesä mieleen. Minä kuvittelen että tästä kuoriutuu vatsassani kana popoot popoot kot kot hahhahhahhaaa

JT ja Alice harppasivat iloisesti narahtavan kynnyksen yli ja näkivät, kun Kurpizza ja Santiny vasaroivat lautoja ikkunoiden eteen.
"Se tulee!"
"Mikä tulee?"
"Kivi"
"Mie pistän sille kahvin tippumaan."
"Se tulee ja voittaa meidät kaikki!"
"Hiljaa nainen! Kerro nyt mikä tulee? Jeesus? Trumppi?-"
"Kivi"
"Ai häh? Sano vielä?"
"Kotka?"
"Kotko." Kurpizza kuiskasi tuskin kuuluvasti. "Kotko tulee ja voittaa teidät kaikki."

Hiljaisuus lankesi Pulinataloon (paitsi keittiöstä kuului pieni räjähdys, toivottavasti Fuffe/motari on okei). Hiljaisuutta rikkoi ainoastaan tasainen
Kivi
kivi
kivi
kivi
hokema ja komerosta kuuluvat tukahtuneet nyrkin iskut.
Oikeastaan ei ollut hiljaista lainkaan. Kertoja vaan kirjoittaa paskaa inspiraation puutteessa.

Jos siis olisi ollut hiljaisuutta, sen olisi purkanut Siiliö, joka harppoi yökkien huoneestaan kohti vessan ovea.
Ovi oli lukossa.
"Voi helevetti.", Siiliö kirosi. "Kuka vittu siellä nyt on?"
"Minä täällä.", kuului Sinisiipisen hento ääni. "En pääse ulos."

[Siirry Spotify Premiumiin]
Lisää helpotusta arkeesi Boschilta. Pyykinpesukone, joka linkoaa niin hiljaa ettei vessassa asuva nukkuva tiikeri herää. Bosch -inventid for laif

Koska kaikki halusivat säilyttää entisen persoonansa, mehustin päätettiin heittää menemään. Myös Kurpizzan marjamehu päätettiin heittää menemään, vaikka se toimi vastalääkkeenä epäonnistuneelle sieni-ananas-mehulle.

Vanhoja haikailevat romantikot eivät kuitenkaan olleet varauksettoman tyytyväisiä. Joku heistä kävikin kaivamassa kolmen kattilan kompleksin pois jäteastiasta ja liukeni yön pimeyteen.


Loppu
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Kirjasto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: erayevohukcc ja 1 vierailijaa

cron