Catwalk - ST

Täältä löytyvät upeaakin upeammat suolistotarinat ja muut luovat tuotokset.

Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 18 Kesä 2015, 21:57

En jaksa kirjoittaa ihmisistä aina jatkuvasti. Siksipä teen vakkareista kissoja tässä lopputulos:

Emptykissa käveli kameran luokse. Laittoi tassun kameran eteen, kissalla oli vähän samanlainen ilme, kuin Grumpy catilla. Sitten se kääntyi, venytteli ja pyllisti kameraan.
"Vittu, mitä ihmisiä, meen panee jotain kiimast mirriä."
Fuffe oli hoikka, valkoinen kissa, jossa oli vähän harmaata ja mustaa. Sen silmät olivat poikkeuksellisesti siniset, tämä nuoli itseään pöydällä. Sitten pari kissanpentua ilmestyi Fuffen luoksen. Toinen pennuista oli musta, jolla oli "valkoiset sukat" ja valkoista kaulassa. Sen perässä tepasteli kissa, joka oli keltaisenoranssin värinen ja jonka hän sojotti ylös. Pennut olivat paljon pienempiä, kuin Fuffe-kissa. Toisen pannassa luki "Mhtv eskavi kolli" ja toisen pannassa "fuf". Rika oli musta pentu ja Pofu keltaisenoranssi pentu. Rika-pentu meni Fuffekissan luokse.
"Fuffe mä rakastan sua."
Ja painautui Fuffen kainaloon kiinni. Fuffe meinasi tönäistä tämän pois, mutta kun näki kuinka suloisesti tämä makasi, ei hän enään raaskinut. Vaan antoi Rikan rentoutua. Pofu pyöri appelsiinin ympärillä ja kieri sillä. Pofu mietit:

"Mikä on elämän tarkoitus, mitä mahtaa tämä appelsiini sisältää, olenko appelsiini, miten olen appelsiini, eikö minun pitäisi olla päärynä, miten minusta tuli appelsiini? Avaruus, mihin se loppuu? Mikä on elämän tarkoitus? Mitä minä teen? Onko sanoilla merkitystä? Mitä tuokin appelsiini mahtaa tuntea? Tuskaa vai iloa? Surua vai naurua? Ken tiätä, ken ei."

Kurpizza kissa oli nuori vuoden vanha oranssi kissa, jolla oli valkoista kaulasta mahaan asti. Kurpizza makasi tällä hetkellä sohvalla katsoen televisiosta Luontodokumenttia: Muurahaisten elämä.
"Miten joku voikin olla näin tylsää?"
Kurpizzan vierellä oli harmaa musta viiruinen kolli, joka katsoi ohjelmaa silmät pyöreinä. Bilse-kissa.
"Eikö olekkin mielenkiintoista miten noin pienet otukset pystyvät leikkaamaan noin suuria lehtiä ja viemään niitä pesään?", Bilse sanoi kiinnostuneen näköisenä.
Kurpizza pyöräytti silmiänsä, haukotteli ja alkoi nukkua.
"Jaa ei kiinnosta vai?"

Morso oli musta pitkäkarvainen kissa, se seurasi kollien tappelua sivusta. Sinertävänharmaan värisen kissan kanssa, jota kutsuttiin Siniksi. Morso katsoi kissojen tappelua. Oranssi kissa antoi valkoiselle turpaan. Morso näki asiat toisella tavalla. Morsokissa oli vangittu torniin ilkeän Santiny-noidan toimesta. Santiny oli harmaa lyhytkarvainen kissa, jolla oli poikkeuksellisen violetit silmät. Silloin oranssi kissa juoksi torniin, päihitti valkoisen kissan ja pelasti Morson. Lopulta he suutelivat. Näin Morso kuvitteli. Oranssi kissa sähähti pahemman kerran valkoiselle kissalle, ja tämä säntäsi karkuun. Sitten se katsoi Morsoa , joka ihaili tätä. Sen silmän viilto ja pahan tuima katse eivät tienneet hyvää. Hän katsoi siniä.
"Mikä ihana kaunis kissaneito, tuon ruman mustan kynsissä!"
Se hyppäsi Morso kissan päälle ja puraisi tätä korvasta.
"Tämä on väärinkäsitys!", Morso parkui.

Saattapi jatkua...
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja <Empty> » 18 Kesä 2015, 23:49

:D Emptykissa oli paras.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 19 Kesä 2015, 00:29

Ei minua? No, jos olisin kissa, tappaisin itseni.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja morso97 » 19 Kesä 2015, 10:01

Miksi minulle aina käy huonosti tarinoissa :D Pofun tarinassa kuolin, Herren tarinassa minut meinataan tappaa, Kurpizzan tarinoissa sain tyynystä ja kukkarokon, ja nyt minulle tehtiin Van Goghit :lol:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 20 Kesä 2015, 10:09

morso97 kirjoitti:Miksi minulle aina käy huonosti tarinoissa :D Pofun tarinassa kuolin, Herren tarinassa minut meinataan tappaa, Kurpizzan tarinoissa sain tyynystä ja kukkarokon, ja nyt minulle tehtiin Van Goghit :lol:


Se johtuu varmaan nimimerkistäsi. Kaikki pelkäävät sinua alitajuisesti ja yrittävät siten tuhota sinua tarinoissaan...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Catwalk - ST

ViestiKirjoittaja morso97 » 20 Kesä 2015, 10:51

Kurpizza kirjoitti:
morso97 kirjoitti:Miksi minulle aina käy huonosti tarinoissa :D Pofun tarinassa kuolin, Herren tarinassa minut meinataan tappaa, Kurpizzan tarinoissa sain tyynystä ja kukkarokon, ja nyt minulle tehtiin Van Goghit :lol:


Se johtuu varmaan nimimerkistäsi. Kaikki pelkäävät sinua alitajuisesti ja yrittävät siten tuhota sinua tarinoissaan...

Olet varmaan oikeassa :lol: Oikeasti olen ihan kiltti :angel: , mutta pitää varmaan etsiä jokin vähemmän pelottava profiilikuva..
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi


Paluu Kirjasto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron