Pulinat-info

Kuolleet ja kuopatut ketjut.

Pulinat-info

ViestiKirjoittaja icepicked » 31 Tammi 2015, 23:21

Tämä palsta on perustettiin Suomi24:n Pulinat palstan vakiokävijöiden eli vakkarien todettua, että Suolen tai Suoliston eli Suomi24:n uudistus meni päin persettä. Santiny loi palstan, jonne lähdimme evakkojunalla. Alkuperäinen palsta löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/nuoret/pulinat ja ainakin allekirjoittaneella on sitä kohtaan vielä tunteita. Palstamme on siis pitkän perinteen jatkaja, ja perinteen mukaan täällä saa keskustella mistä hyvänsä - lain ja hyv... äh, huonohkon maun rajoissa, kai..? Ainakin minä olen perseillyt aika kiitettävästi.

Sanastoa:
-Vakkari = vakiokävijä. Kuka tahansa pääsee vakkariksi, noh, käymällä vakituisesti ja osallistumalla keskusteluun.
-Nyrskytys = nussiminen, kiitokset IT:lle. (Nyyh, saanko nyt sanoa kaipaavani sinua, IT?)
-TT = Tietäjät tietää.
-Kotko, Vajakkitorso, jne. = Suoliston Huuhaa-palstan persoonia.
-Ehdottakaa lisäyksiä, Kurpizza, Santiny, joku?

Lempinimiä on lukuisia, nekin voisi joskus listata. Saa muokata mielin määrin, sillä hitto, tämähän on täysin laaduton!
Joka tapauksessa: Tervetuloa palstalle, kuka sitten oletkin!

-Trotskilainen
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Pulinat-info

ViestiKirjoittaja Santiny » 31 Tammi 2015, 23:40

Hei kaikille minunkin puolestani!

Olen Santiny, alias (lähes) Kaikkivoipa Admin, 21-vuotias naarasnörtti pk-seudulta.
Kuten varmasti arvasittekin, myös minä kuulun alkuperäisten pulinoiden vakkarikaartiin, vaikka en saman tason legenda kuin esimerkiksi Eräs Trotskilainen / Icepicked olekaan. Adminina pyrin olemaan rento ja palvelemaan nimenomaan yhteisön tarpeita, en vain seuraamaan omia mieltymyksiäni, jotka toki foorumilla myös paikoitellen näkyvät.

Älkää siis pelätkö ottaa yhteyttä, jos jokin asia foorumin käytössä askarruttaa tai jos teillä on parannusehdotuksia. En minä pure!
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Pulinat-info

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 31 Tammi 2015, 23:57

Morrosta. Icepickedin, jota täällä ja muualla kutsutaan Trotskiksi, ininän takia nyt minäkin siis kommentoin jotakin tähän ketjuun.

Olen -yllätys yllätys- myöskin vakkari ja tunnettu siitä, etten kykene pysymään aloituksen aiheessa. Original-Pulinoissa kirjoittelin joskus puolivuotta sitten suolistotarinoita (tarinoita, joissa vakkareita on mukana) mutta lopetin, kun ei innostus riittänyt. Yksi inspi kyllä tuolla jossain on... Viimeaikoina ennen uudistusta höpisin lähinnä Trotskin kanssa palstalla ja kirjoittelin kamalia Pikku-sosialisti -loruja. Saatan kirjoitella molempia tännekin. Laulujen sanojen muuntaminen on myös hauskaa. Modenleima minulle lätkäistiin pyytämättä otsaan, olin modena myös entisissä Pulinoissa JT:n kanssa (siellä nimitys on "Luotsi") ja juu.... Noh, pyrin olemaan kaikille tasapuolisen mukava. Jos rupeat liian hyväksi kaverikseni, saat kuunnella jatkuvaa vittuilua (kysy Trotskilta, mutku se on hauskaa! -ET) Yhden spämmijän pään tosin työnsin vesipaljuun, mutta siitä ei sen enempää...

Ja jos "Kurpizzan" kirjoittaminen tuntuu ylivoimaiselta, nimen voi lyhentää "Pizza". Epävirallisia "lempinimiä" ovat Pulla ja Valkyria.

Kuten ei Santinykaan, myöskään minä en pure ihmisiä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Pulinat-info

ViestiKirjoittaja Santiny » 20 Touko 2015, 09:28

Päätin, ettei tästä kannata tehdä uutta tiedotusta. Kuten olette toivon mukaan huomanneet, palsta toimii taas.

Tässä vielä lisäinfoa, jottei minun tarvitse vastata jokaiselle yksitellen:
Pettis kirjoitti:Hei

Ainakin vielä tuntemattomasta syystä palvelimelta on käynyt virrat pois 19.5. illalla. Tästä johtuen tietokantoihin on tullut vikaa, jotka pitää erikseen korjata.

Aloitin juuri automaattiset korjaukset kaikille foorumeille. Suoritin korjauksen sinun foorumillesi erikseen ja sen pitäisi olla jo kunnossa.


Toisin sanoen meillä kävi hemmetin huono tsägä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Arkisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron