Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja Vieras » 21 Loka 2015, 17:37

Vai ei? Vaikuttaa toivottomalta kun Roolipelit-osiossa on mahtavat kymmenen aihetta ja 130 viestiä...
Vieras
 

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja icepicked » 22 Loka 2015, 20:04

Vieras kirjoitti:Vai ei? Vaikuttaa toivottomalta kun Roolipelit-osiossa on mahtavat kymmenen aihetta ja 130 viestiä...

Pitäisi ehkä aloittaa jokin, mutta perinteiset ropet ovat minun mielestäni tylsiä ja ehdottamani puolestaan muiden mielestä tylsiä.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja Assassin » 24 Loka 2015, 14:05

Kyllä se vaikuttaa siltä, että roolipelien paras aika on jo ohi. Varmaan jotakin saataisiin aikaan, mutta niillä roolipeleillä on nykyään ikävä tapa kuolla aika nopeasti.
Onko tylsää? Klikkaa tätä
Avatar
Assassin
 
Viestit: 67
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:47

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 24 Loka 2015, 20:50

Assassin kirjoitti:Kyllä se vaikuttaa siltä, että roolipelien paras aika on jo ohi. Varmaan jotakin saataisiin aikaan, mutta niillä roolipeleillä on nykyään ikävä tapa kuolla aika nopeasti.

Paras aika ehkä ohi mutta älä silti ala julistamaan mitään. Laitetaan helvetti vaan rope pystyyn, minä en vaan sitä osaa tehdä, mutta osallistuisin heti kun sellaiset perustat on luotu. Tosin no, olen aika paskainen ropettaja että ei se minun panostuksella kovin eläväiseksi muodostu. Ja voihan sitä pelata vaikka ihan hissun kissun. Tiedetään, tuskin keillekään hardcore -ropettajille kelpaa, mutta fuck it.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 26 Loka 2015, 00:43

Assassin kirjoitti:Kyllä se vaikuttaa siltä, että roolipelien paras aika on jo ohi. Varmaan jotakin saataisiin aikaan, mutta niillä roolipeleillä on nykyään ikävä tapa kuolla aika nopeasti.




Roomaa ei rakennettu yhdessä päivässä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Loka 2015, 19:44

Jooh. Minulla oli idea, mutten aloita keskusteluita mielelläni ahdistun
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja -S- » 29 Loka 2015, 19:45

Kurpizza kirjoitti:Jooh. Minulla oli idea, mutten aloita keskusteluita mielelläni ahdistun


Selitä ideasi (en tiedä, oletko jo selittänyt) ja joku muu voi hoitaa keskustelun aloittamisen. Miltä kuulostaisi?
-S-
 

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 31 Loka 2015, 19:36

-S- kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Jooh. Minulla oli idea, mutten aloita keskusteluita mielelläni ahdistun


Selitä ideasi (en tiedä, oletko jo selittänyt) ja joku muu voi hoitaa keskustelun aloittamisen. Miltä kuulostaisi?


Kiitos, mutta ei tarvitse. Idea oli, mutta inspiraatio katosi. Taisin puhua siitä jo yhdessä ketjussa jossain vaiheessa.

Muistaakseni kaavailin jonkin sortin mielisairaalaan sijoittuvaa roolipeliä, aikakausi ei ollut selvillä, mutta ajattelin että siinä voisi olla pelaajalla melko vapaat kädet. Sitten ajattelin, että potilailla (niitä suurin osa hahmoista varmaan olisi) olisi jokin ryhmäterapia yms. jossa he olisivat samassa huoneessa ja dialogia hahmojen välille syntyisi.

Trotskin (Icepicked) kanssa väänsin aiheesta ja hän kannatti 60-luvun Ruotsia tarkempana miljöönä, josta olisi varmaan sitten jäänyt ns. ryhmäterapia/keskustelu pois, mutta toisaalta silloin huoneita ei oltu lukittu.

Trotski kannatti kaiken yliluonnollisen bannaamista, minulle oikeastaan aivan sama. Tosin jos on hulluista kyse, niin onko sillä väliä?

Kuitenkin, hiomista vielä tarvitsisi ja muiden kiinnostus on epäselvää.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Saadaanko niitä roolipelejä pystyyn?

ViestiKirjoittaja -S- » 01 Marras 2015, 00:51

Kurpizza kirjoitti:
-S- kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Jooh. Minulla oli idea, mutten aloita keskusteluita mielelläni ahdistun


Selitä ideasi (en tiedä, oletko jo selittänyt) ja joku muu voi hoitaa keskustelun aloittamisen. Miltä kuulostaisi?


Kiitos, mutta ei tarvitse. Idea oli, mutta inspiraatio katosi. Taisin puhua siitä jo yhdessä ketjussa jossain vaiheessa.

Muistaakseni kaavailin jonkin sortin mielisairaalaan sijoittuvaa roolipeliä, aikakausi ei ollut selvillä, mutta ajattelin että siinä voisi olla pelaajalla melko vapaat kädet. Sitten ajattelin, että potilailla (niitä suurin osa hahmoista varmaan olisi) olisi jokin ryhmäterapia yms. jossa he olisivat samassa huoneessa ja dialogia hahmojen välille syntyisi.

Trotskin (Icepicked) kanssa väänsin aiheesta ja hän kannatti 60-luvun Ruotsia tarkempana miljöönä, josta olisi varmaan sitten jäänyt ns. ryhmäterapia/keskustelu pois, mutta toisaalta silloin huoneita ei oltu lukittu.

Trotski kannatti kaiken yliluonnollisen bannaamista, minulle oikeastaan aivan sama. Tosin jos on hulluista kyse, niin onko sillä väliä?

Kuitenkin, hiomista vielä tarvitsisi ja muiden kiinnostus on epäselvää.


Kyllä, tuosta tosiaan oli puhetta jossain ketjussa. Mielisairaala olisi kyllä ihan kiintoisa miljöö. Hullujen elämään kun mahtuu kaikenlaista mukavaa.
-S-
 


Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron