MINULLA ON IIIDEEAA!

MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Supikoiratar » 27 Joulu 2015, 14:31

Toivottavasti otsikoinnissa ei ole mitään vikaa, herättääpähän huomiota Pulinamaan kansalaisissa..

Niin, se idea!

Roolipeli-ideani olisi sellainen, että.. Yellowstonen kansallispuiston alla vuosia muhinut tulivuori on räjähtänyt. Sen seurauksena koko maapallolle tulee vuodeksi tai pariksi ydintalvi, jolloin täällä Suomessa voisi tulla toosi kylmää. Sitten roolipelissä voisimme pelata joko keksityillä hahmoilla tai omilla itsellämme, en vielä tiedä, koska tämä on vasta kehittelyvaiheessa, jos siinäkään.

Itse en ydintalvesta tiedä oikeastaan mitään, joten tarvitsisin tämän kanssa apua. Voin myös luovuttaa tämän idean jollekulle osaavammalle.

Olisiko tälläisessä ideanpoikasessa mitään järkeä ja säilyisikö se hengissä?
"Eräs sukulainen luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen, ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli Mörkö ja söi hänet suuhunsa. Joopa joo. Mörön vatsassa hän sitten lojui niin erinomaisen viisaana!" ~ Juksu
Avatar
Supikoiratar
 
Viestit: 54
Liittynyt: 13 Loka 2015, 12:32
Paikkakunta: Melkein Ebzun alanaapuri

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Joulu 2015, 22:06

Supikoiratar kirjoitti:Olisiko tälläisessä ideanpoikasessa mitään järkeä ja säilyisikö se hengissä?


Järkeä on. Hengissä ei täällä säily mikään.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Joulu 2015, 22:36

Ota puheeksi wappiryhmässä, jotta ihmisiä saataisiin mukaan.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 28 Joulu 2015, 01:17

Mielestäni keksityt hahmot toimivat paremmin, koska saa olla luovempi. Hyvä idea!
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Joulu 2015, 22:59

Sen verran huomautan, että tulivuorenpurkauksesta ei tule ydintalvea. Tulivuorenpurkaus kyllä saattaa viilentää ilmastoa, mutta radioktiivista säteilyä siitä ei lähde. Muuten ihan hyvä idea. Itse en vain ole oikein päässyt sisään tähän roolipelijuttuun.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 30 Joulu 2015, 22:51

Lähden mukaan, jos jotain syntyy. Suunnittelemassa en kyllä aio olla, en osaa. :D
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Supikoiratar » 03 Tammi 2016, 19:28

biologinalku kirjoitti:Sen verran huomautan, että tulivuorenpurkauksesta ei tule ydintalvea. Tulivuorenpurkaus kyllä saattaa viilentää ilmastoa, mutta radioktiivista säteilyä siitä ei lähde. Muuten ihan hyvä idea. Itse en vain ole oikein päässyt sisään tähän roolipelijuttuun.

Okei, en tätä tiennyt, mutta kiitos. :)
"Eräs sukulainen luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen, ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli Mörkö ja söi hänet suuhunsa. Joopa joo. Mörön vatsassa hän sitten lojui niin erinomaisen viisaana!" ~ Juksu
Avatar
Supikoiratar
 
Viestit: 54
Liittynyt: 13 Loka 2015, 12:32
Paikkakunta: Melkein Ebzun alanaapuri

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 12 Tammi 2016, 15:07

Aiotteko te pelata vai ette?
(Yksi henkilö muuten stalkkeroi Pulinoita odottaen että tapahtuisi jotain mikä saisi hänet innostumaan Pulinoista. Ja hän pitää roolipeleistä)
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Siiliö » 12 Tammi 2016, 21:43

Ebzuli kirjoitti:Aiotteko te pelata vai ette?
(Yksi henkilö muuten stalkkeroi Pulinoita odottaen että tapahtuisi jotain mikä saisi hänet innostumaan Pulinoista. Ja hän pitää roolipeleistä)


Ihmiset eivät vaikuta kovin innostuneilta.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: MINULLA ON IIIDEEAA!

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 15 Helmi 2016, 19:46

Aloitin yhden ketjun. Jos ei lähde, aloitan toisen. Siinäpä sitten päätätte, vältelettekö aloituksia vai pelaatteko mieluummin. :lol:
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron