Suuri Pokemonsota 2018 [+Olen pokemonjumala)

Foorumipelit, chatit ja muut lapasesta lähteneet ketjut.

Suuri Pokemonsota 2018 [+Olen pokemonjumala)

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 29 Touko 2018, 16:48

Tämä tuleekin varmasti olemaan viimeisin pokemonketjuni pitkään aikaan.

On monen tyyppisiä pokemonfaneja...

keräilijöitä...
pelaajia.... kilpailullusia pelailijoita
shinyn metsästäjiä
Animen katsojia
ja
pokemon go pelaajia...

Itse olen ollut keräilijä, pelaaja, animen katsoja, pokemon gon pelaaja ja shinyjakin olen koittanut joskus etsiä.

Näiden välille on kuitenkin syntymässä sota, koska pokemon kulttuuri, johon kuuluu henkilöitä 9 vuodesta 24 vuoteen asti ovat alkuperäinen pelaaja ryhmä pelissä, johon lukisin itseni mukaan, koska olen pelannut ds-pelejä ja emulaattoreilla 3ds pelejä jonkin verran.

Sitten on pokemonista koskaan kuulemattomatkaan sanotaanko vaikka, että 30-70 ikäryhmään kuuluvat henkilöt, jotka pelaavat pokemon gota. He eivät tiedä pokemonista mitään, koska eivät ole koskaan sivistäneet itseänsä näillä hienoilla käsikonsolipeleillä, joten...


Sota alkaa siitä, kun pokemon gohon on tulossa alolan muodot gen seiskasta, ja jotkut valittavat siitä, että miten uudet muodot on tehty niin nopeasti, kuin uusia pokemonejakaan on tehty, mutta he eivät ymmärrä, että pokemonit on tehnyt gamefreak ei niantic, ja kaikki ne designit on siirretty gohon. Pokemon go on vain offbrandin tuote, sitä ei voi kutsua "canon" peliksi. Mutta nämä pokemonista mitään tiätämättömät ihmiset eivät tajua tätä ja tästä alkaa sota internetissä, koska ihmiset ovat niin tyhmiä.

Voinkin kutsua itseäni jumalaksi, sillä pelaan main pelejä, sekä gota, joten kummistakin peleistä on tietätämykseni, sekä tietämykseni yltää keräilykortteihin, joita keräilin ja vielä kilpailulliseenkin jonkin verran.

Olen se joka sivistää ja tuo tietoa ihmisille, molemmilta osapuolilta. Gamefreak on amerikka ja niantic on neuvostoliitto, minä olen vakooja jolla on tietoa molemmista osapuolista, ja joka voi ratkaista tämän sodan tuomalla tietoa ihmisille. Tieto lisää rikkautta siis.

Kuva
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Suuri Pokemonsota 2018 [+Olen pokemonjumala)

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 29 Touko 2018, 17:11

Tieto Rikastaa. :3

Ennustin Pokémon go -sodan jo pelin ilmestyessä!
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12


Paluu Hiekkalaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron