Nuoret normiet

Foorumipelit, chatit ja muut lapasesta lähteneet ketjut.

Nuoret normiet

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 09 Elo 2018, 14:35

"Onko tämä normie" " perhosessa on henkilö joka ei juo tai polta" ja rillipää on normie.

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/ori ... nMacro.png

Ärsyttää, kun kaikki 15-20v ihmiset juovat tai polttavat viikonloppuisin vähintäänkin. Itseäni ei kiinnosta juominen, polttaminen tai mikään muu, vaikka ikää olisikin. Ja on niin ärsyttävää saada pyyntöjä baarin, joltain täysikäisiltä kavereilta, koska en kummiskaan viihtyisi siellä. Nykyään melki jokainen mukavan oloinen henkilö jonka tunnen juo tai polttaa ja se on helvetin ärsyttävää, kun ei vois vähempää kiinnostaa pään sekoittaminen, kun voin ehdä sekasia asioita ilman alkoholiakin. On vaan niin ärsyttävää, että jokainen mukava ihminen, jokainen kiva ihminen, vain harrastaa noita turhanpäiväisiä asioita, joista ihmiskunta ei ole päässyt yli. Kertooko jtain ehkä henkilöiden älykkyysosamäärästä, kun eivät osaa pitää hauskaa ilman päihteitä tai eivät osaa vedellä ranteita auki ilman päihteitä, sillä itse en tarvitse kumpaankaan päihteitä. Hirttoköyden voi sitoa ilman päihteitäkin ja hauskaa voi olla ilman, että on sekasin kokoajan.

Nykynuoret on pilalla. Sukupolveni on syöpää.

Ja puhutaan, että nuoret muka käyttävät vähemmän päihteitä. En oikein usko.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Nuoret normiet

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 09 Elo 2018, 14:37

Ja henkilöt jotka eivät harrasta tätä eivät ole tyyppiäni tai ovat hyvinkin tylsiä.

Joten tämä kertoo taas siitä että on 0% sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voisi oikeasti ollakkin.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Nuoret normiet

ViestiKirjoittaja Ihaa » 09 Elo 2018, 19:09

Voispa juoda vaikka joka viikonloppu. Tosin ei mulla oo seuraa ja kakssuuntaisen ja lääkityksen kanssa pitää leikkiä, että känni on hauskaa selvinpäin. Toisaalta eipä mun juomiset aina oo mennyt niin toivotusti. Oon itse lähennellyt ihmisiä ja noh, viimeksi kun join reilu kuukausi sitten, päädyin nussimaan kahden eri tyypin kanssa samana yönä, ja heräsin aamulla sen marokkolaisen vierestä kämpässä, jossa marokkolainen oli vieraana ja jossa asui hänen kaverinsa. Marokkolainen muuten myös poltti pilveä, joskin hän oli onnellinen, etten minä polta. Tupakkaakin olen viimeksi polttanut kai kolme viikkoa sitten. Oon aika satunnainen polttaja, useemman kuukaudenkaan aikana en ole yhtä askillista polttanut.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha


Paluu Hiekkalaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron