ruskea

Foorumipelit, chatit ja muut lapasesta lähteneet ketjut.

ruskea

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 24 Elo 2018, 20:39

Kuka oikeasti tykkää ruskeista silmistä, paskan väriset silmät ei oo kauniita, kun ne voi olla meren taivaan metsän tai veren värisiä.

Sama juttu ihon värin kanssa,kuka tykkää tummasta pinnasta,kun se voi olla vaalea.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: ruskea

ViestiKirjoittaja Ihaa » 24 Elo 2018, 21:37

Tummat silmät ja tumma iho on just parhaan näköset. Vaalee iho muuttuu punaseks vaikka kuumassa, tumma taas ei. Ja aivan parasta sellainen tumma luonnonkihara tukka, oli ne sitten pieniä tai isompia kiharoita. Etenkin marokkolaisella oli aivan ihanat hiukset

Ite inhoan omia vaaleita hiuksia ja ihoa, sillä molemmat palaa auringossa. Hiukset on paljon mun ihoa vaaleemmat, näyttää tyhmältä. Ja silmät on sellaiset siniharmaat. Miehet sit taas (etenkin ulkomaalaiset/ulkomaalaistaustaiset) tykkää kyllä mun ulkonäöstä just vaikka kun on luonnostaan todella vaaleet hiukset. Usein kuulee, että etenkin mun silmistä ja hiuksista pidetään.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: ruskea

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 01 Syys 2018, 17:59

Ihaa kirjoitti:Tummat silmät ja tumma iho on just parhaan näköset. Vaalee iho muuttuu punaseks vaikka kuumassa, tumma taas ei. Ja aivan parasta sellainen tumma luonnonkihara tukka, oli ne sitten pieniä tai isompia kiharoita. Etenkin marokkolaisella oli aivan ihanat hiukset

Ite inhoan omia vaaleita hiuksia ja ihoa, sillä molemmat palaa auringossa. Hiukset on paljon mun ihoa vaaleemmat, näyttää tyhmältä. Ja silmät on sellaiset siniharmaat. Miehet sit taas (etenkin ulkomaalaiset/ulkomaalaistaustaiset) tykkää kyllä mun ulkonäöstä just vaikka kun on luonnostaan todella vaaleet hiukset. Usein kuulee, että etenkin mun silmistä ja hiuksista pidetään.


Hiukset voi aina värjätä.

Silmiä ei, eikä ihoa, tatuointeja ei lasketa. Eikä vaalea iho muutu punaiseksi, tai no riippuu sävystä, erittäin vaalea kyllä. normaali vaalea muuttuu harvoin punaiseksi.

Ja ulkomaalaistaustaiset tykkää automaattisesti blondeista joilla on siniset silmät tuossa ei ole mitään uutta.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: ruskea

ViestiKirjoittaja occe » 01 Syys 2018, 19:08

YuriOnHomoJäällä kirjoitti:Kuka oikeasti tykkää ruskeista silmistä, paskan väriset silmät ei oo kauniita, kun ne voi olla meren taivaan metsän tai veren värisiä.

Sama juttu ihon värin kanssa,kuka tykkää tummasta pinnasta,kun se voi olla vaalea.


Ahhh, tiesin et kuiten tyksin minun silmistä :heart:
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: ruskea

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 03 Syys 2018, 15:39

occe kirjoitti:
YuriOnHomoJäällä kirjoitti:Kuka oikeasti tykkää ruskeista silmistä, paskan väriset silmät ei oo kauniita, kun ne voi olla meren taivaan metsän tai veren värisiä.

Sama juttu ihon värin kanssa,kuka tykkää tummasta pinnasta,kun se voi olla vaalea.


Ahhh, tiesin et kuiten tyksin minun silmistä :heart:

muusta ulkonäöstä ei voi sanoa samaa.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39


Paluu Hiekkalaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron