Elinvuodet käyvät vähiin.

Foorumipelit, chatit ja muut lapasesta lähteneet ketjut.

Elinvuodet käyvät vähiin.

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 09 Syys 2018, 19:08

vielä taitaa olla vajaa pari vuotta elinaikaa, kun 20 lähestyy.

Siinä se nuoruus sitten menikin.

Ei jaksa kyllä elää kahtakytä vuotta pidemmälle.

Etenkään kun tuskin olen tuolloinkaan vielä "aikuinen", ei niistä teinivuosista niin vain eroon pääse. Etenkin jos kumppaniakaan ei löydy, niin miksi kaksikymmentä vuotiaaksi alkaa. Siinä iässähän puhkeaa jo skisofreniakin, jos sellainen on ja saa ostaa viinaa.

Etenkin jos elämällä ei ole tarkoitusta, niiin mitä sitä sitten kakskytä vuotiaana tässä maailmassa tekee. Silloinhan on jo ihan vanhus ja kurttuinen.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Elinvuodet käyvät vähiin.

ViestiKirjoittaja Ihaa » 11 Syys 2018, 10:51

Kun mä olin 12, kirjoitin päiväkirjaani, että tuskin elän enää kauaa. Tässä sitä silti ollaan. Elämässä tapahtuu ikäviä asioita, itsemurhayritystä, raiskaus ynnä muuta. Mutta elämä on silti aika mahtavaa.

Mullakaan ei ole vakituista kumppania. Tänä vuonna mulla on ollut kolme suhdetta pituudeltaa muutamista kuukausista pariin viikkoon. Kahden kuukauden aikana oon eronnut kolmesti.

Mun aikuisuus tulee olemaan paljon nuoruutta hienompaa. Alkoholia, seksiä, seikkailua. Ja musiikkia.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Elinvuodet käyvät vähiin.

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 11 Syys 2018, 19:26

Ihaa kirjoitti:Kun mä olin 12, kirjoitin päiväkirjaani, että tuskin elän enää kauaa. Tässä sitä silti ollaan. Elämässä tapahtuu ikäviä asioita, itsemurhayritystä, raiskaus ynnä muuta. Mutta elämä on silti aika mahtavaa.

Mullakaan ei ole vakituista kumppania. Tänä vuonna mulla on ollut kolme suhdetta pituudeltaa muutamista kuukausista pariin viikkoon. Kahden kuukauden aikana oon eronnut kolmesti.

Mun aikuisuus tulee olemaan paljon nuoruutta hienompaa. Alkoholia, seksiä, seikkailua. Ja musiikkia.


En usko, alkoholi ja seksi ei kuulosta kovinkaan kiinnostavilta. Musiikkia saan jo nyt, ja seikkailun voin toteuttaa nyt.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Elinvuodet käyvät vähiin.

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 11 Syys 2018, 20:35

Kaikki kääntyy hyväksi, kun Poppy valitaan planeettamme presidentiksi. Kärsivällisyyttä, toveri hyvä, vaikka se kärsimiseltä kuulostaakin.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12


Paluu Hiekkalaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron