Yleinen esittäytymisketju

Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Helmi 2015, 00:14

Tervetuloa foorumille! Yleisen siisteyden nimissä olisi mukavaa, jos esittäytymiset laitettaisiin tänne.

Kyllä, copypastaan omani seuraavaan viestiin.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Helmi 2015, 00:15

[copypaste]

Olen Santiny, alias (lähes) Kaikkivoipa Admin, 21-vuotias naarasnörtti pk-seudulta.
Kuten varmasti arvasittekin, myös minä kuulun alkuperäisten pulinoiden vakkarikaartiin, vaikka en saman tason legenda kuin esimerkiksi Eräs Trotskilainen / Icepicked olekaan. Adminina pyrin olemaan rento ja palvelemaan nimenomaan yhteisön tarpeita, en vain seuraamaan omia mieltymyksiäni, jotka toki foorumilla myös paikoitellen näkyvät (jättimäisinä profiilikuvina).

Älkää siis pelätkö ottaa yhteyttä, jos jokin asia foorumin käytössä askarruttaa tai jos teillä on parannusehdotuksia. En minä pure!

[/copypaste]

Keskustelijana viihdyn yleensä keskustelun puolivakavalla linjalla. En yleensä keskustele vakavammista aiheista kuten sodista ja politiikasta, mutta monet muut reaalimaailman asiat kyllä saavat minut keskustelemaan. Erityisesti olen kiinnostunut tekniikasta, lääketieteestä ja matematiikasta. Kevytmielisemmältä puolelta tulee nyt ainakin mieleen aktiivinen osallistumiseni kirjakeskusteluihin. Minä luen paljon. Lukemisen ohella vapaa-ajanharrastuksiini kuuluu muun muassa leipominen, pelaaminen, päämäärätön käyskentely (yleensä metsään ja siellä puun latvaan) ja tiedemaailman seuraaminen. Satunnaisten tuttavuuksien nettistalkkaamisestakin on syytetty, mutta mitään en tunnusta :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 01 Helmi 2015, 00:27

Hei! Olen Fnfn, 19-vuotias (pian 20) tyttö, joka on potenut keski-iän kriisiä pian jo kaksi vuotta! Miten se aika rientääkään, jee :roll: Etnisesti olen lähes sukurutsaukseen saakka savolainen enkä ole itsenäisyyden saavutettuanikaan lähtenyt Itä-Suomesta evakkoon, vaikka ehkä pitäisi. Voin kuitenkin myöntää, että minussa on myös hyppysellinen varsinaissuomalaista verta. Myös romani- ja venäläistaustaa on veikattu, mutta niistä me vaietaan!

Olen ollut vakkarina Pulinoissa kesästä 2013 asti, joskin vuoden 2014 alussa tuli vähän taukoa, kun tietokone ei suostunut lähettämään viestejä Suolistoon. Lopulta kuitenkin virus muutti muotoaan ja pääsin jälleen kesällä muistuttamaan olemassaolostani. En tiedä millainen olen vakkarina. Sellainen perusjamppa varmaan. En se loistavin tähti, mutta reippaasti osallistuva kuitenkin.

Olen melko kaikkiruokainen ihminen "kulttuurin" osalta. Tarkoitan sillä kirjoja, musiikkia ja sarjoja.

En ole varmaan koskaan tehnyt itsestäni esittelyä Suoliston puolella, joten tässä on!
Viimeksi muokannut Fnfn päivämäärä 01 Helmi 2015, 18:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja icepicked » 01 Helmi 2015, 08:00

Minunkin pitänee tehdä esittely. Eli minä olen vuodesta 2013 Suolessa pyörinyt aktiivi ja nettiaktivisti (säälittävää). Minut tunnetaan myös aiemmilla nimilläni Eräs trotskilainen, ET, Trotskilainen ja Trotski, joista viimeisintä en käytä itse, vaikka muut käyttävät (saatte käytttää,) koska en halua suoraan kutsua itseäni Lev Bronsteinin vallankumouksellisella nimellä. Jollekulle jäi vanhalla puolella tämä aina epäselväksi, joten kerron saman tien: Olen kommunisti mutten ole stalinisti hah enkä tule kotiisi kansallistamaan taskujesi sisältöä, joten älä huoli. Minut nakitettiin luotsiksi, joten toimin sellaisena ja olen myös palstan kielimiliisi, kuten oikealta näette.

Minua kiinnostavat uralilaiset ja kartvelilaiset kielet ja kielitiede yleensä, kielten opiskelu, kansanmusiikki, politiikka, 1900-luvun alun historia ja kirjat.

Älkää hämmentykö, jos juttelen välillä jotakin, joka jollakin toisella foorumilla lunastaisi minulle elinikäisen porttikiellon. Yritän pitää Kurpizzan kanssa sekoilun sille tarkoitetussa ketjussa, jonka viimeisin osa on tosin vielä vanhalla puolella. Siis: Älkää järkyttykö liiaksi sekoiluistani! Luotsina velvollisuuteni lienee vielä ilmoittaa, että minulta saa kysyä vapaasti mitä vain.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 01 Helmi 2015, 11:17

Jaahas. Minunkin pitänee kai väsätä jonkinlainen esittely kasaan.

Olen Sinisiipinen, täytän huhtikuussa 15 ja olen tyttö.

Eksyin Suolistoon viime kesällä ja vaikka syksyllä oli taukoa ja vähän ajattelin etten tänne enää tulisi, tuossa joulun jälkeen olin nuorten palstalla aivan muista syistä enkä voinut vastustaa kiusausta painaa "pulinat"- otsikkoa. Ja täällä sitä ollaan taas.

Ja mitäs vielä.. Olen kiinnostunut luonnosta ja luontoon liittyvistä asioista. Mutta vielä tärkeämpi kiinnostuksen kohde on kuvataide. Ja kolmantena kirjat, lukeminen ja kirjoittaminen.

Lempivärini on sininen. (Tämä oli tärkeä tieto, älkää väittäkö vastaan!!)

Olen mielestäni melko aktiivinen käyttäjä, mutta kännykällä ollessani en jaksa kauheasti vastailla mihinkään vaikka uudet viestit lukisinkin.

Jostain syystä tunnen itseni usein idiootiksi tällä palstalla (tai siis alkuperäisellä palstalla.. tai siis.. teidän kanssanne ylipäätään.)

Jäin Suolistoon koska onnistuin vakuuttamaan itselleni että siitä on minulle hyötyä.
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja VeH » 01 Helmi 2015, 12:13

Itse olen VeH, kuten nimimerkistäkin huomaa. Aluksi löysin Suomi24:n Rakkaus-palstan, jonne aloin kirjoitella viestejä joskus syksyllä. Vastausta odotellessani päätin tutkia myös muitakin palstoja Nuoret-osiossa. Olin ihan varma silloin, etten meniso todellakaan minnelään Pulinoihin kirjoittelemaan. Pian silti palsta alkoi houkutella ja aloin käymään siellä useammin. Marraskuuss aloin jo käymään useasti Pulinoissa.

Aluksi kirjoitin muutamia viestejä Sokkapooni-nimimerkilläni. En silti pystynyt kovinkaan kauaa siihen, koska Pulinoissa oli Korppi-nimimerkkinen kirjoittelija, johon ihastuin. Halusin päästä käsiksi kyseiseen tyyppiin, mutta en Sokkapoonilla. Loin VeHin Korppia varten, jotta pystyisin kirjoittelemaan hänelle.

Lopulta hylkäsin vanhan tunnukseni ja aloin kirjoitella VeHillä. Aloin myös luoda tuplatunnuksia. Vuonna 2014 talvesta kesään asti käytin tuplatunnuksia, joilla aloin häiriköidä. Ensimmäinen oli MinskiTamine, joka käski muiden polvistua hänelle. Minski sai vaikutteita Korpista ja Nassesta. Aloin pian luomaan myös muitakin tunnuksia tajutessani, kuinka helppoa se oli. Drollauz ja Norski olivat melko käytettyjä tunnuksiani. Norski spämmi jatkuvasti virkettä "Olen panoseuraa vailla." ja Drollauz nimimerkistään päätellen oli kuin jonkinlainen spurdo. Muitakin tuplatunnuksia, mutta nuo kolme olivat ja ovat edelleen käytetyimmät. Johny Derpkin oli yleinen, mutta keskustelin sillä myös lopulta asiallisestikin.

Paskamyrskyni lopuksi onnistuin jostain kumman syystä antamaan erittäin selviä vihjeitä, että olisin palstan häiriköitsijä. Luovutinkin ja kerroin totuuden, koska valehteluani ei kyllä varmasti oikein kukaan olisi uskonut siinä vaiheessa. Pääsin muutaman päivän jälkeen tapahtuneesta banaanisaarille, josta sitten soudin Demiin ja tulin viikon bannien jälkeen takaisin Pulinoihin.

Häiriköinnin ohella kirjoitin myös asiallisemmalla tunnuksellani. Aloitettuani Vuoden 2014 alussa aloin esittämään erilaisia epäilyksiä. Ensimmäinen epäilyni oli HeKeKeen olevan Korppi. Joskus myöhemmin HeKeKee sen myös tunnusti, että oli Korppi. Kirjoitin epäilyksiä varsinkin sen vuoksi, että tiesin, miten helppoa tuplatunnuksia oli luoda. Myöhemmin kesällä aliin myös epäilemään omia tunnuksiani muiden omiksi, jotten itse paljastuisi.

Joskus syksyllä Pulinat alkoi olla jo melko vaisu paikka. Aloin itsekin vähentää käymistä siellä. Nyt, kun Suomi24 on kokonaan uudistunut, päätin muiden mukana lähteä tänne evakko-Pulinoihin.

Suolistolaisena olen melko vähän viestejä lähettelevä ja vain tietyistä aiheista keskusteleva. Varsinkin tuplatunnuskeskusteluissa täytän useimmiten keskustelun viesteilläni, kun asiaa on niin paljon. :D Olenkin useimmiten juuri se, joka tavoittelee hankaluuksia itselleen ja jopa haastaa riitaa. Ja -00-tyttö olen jostain päin Etelä-Suomea. :D
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 01 Helmi 2015, 14:24

Minäkin kopsasin. Osittain.

Morrosta.

Olen -yllätys yllätys- Kurpizza ja tunnettu siitä, etten kykene pysymään aloituksen aiheessa. Original-Pulinoissa kirjoittelin joskus puolivuotta sitten suolistotarinoita (tarinoita, joissa vakkareita on mukana) mutta lopetin, kun ei innostus riittänyt. Yksi inspi kyllä tuolla jossain on... Viimeaikoina ennen uudistusta höpisin lähinnä Trotskin kanssa palstalla ja kirjoittelin kamalia Pikku-sosialisti -loruja. Saatan kirjoitella molempia tännekin. Laulujen sanojen muuntaminen on myös hauskaa. Modenleima minulle lätkäistiin pyytämättä otsaan, olin modena myös entisissä Pulinoissa JT:n kanssa (siellä nimitys on "Luotsi") ja juu.... Noh, pyrin olemaan kaikille tasapuolisen mukava. Jos rupeat liian hyväksi kaverikseni, saat kuunnella jatkuvaa vittuilua (kysy Trotskilta) Yhden spämmijän pään tosin työnsin vesipaljuun, mutta siitä ei sen enempää...

Vakkariksi Pulinoihin päädyin joskus syksynä 2013 (onko siitäkin niin kauan??). Päädyin Pulinoihin Nuorten-osion muilta palstoilta, ja Nuorten-osioon päädyin Suomi24:n Kummittelu-palstalta. Aloitin urani ensimmäisestä Roolipeli-ketjusta.
Minut on pakkonaitettu kahdesti, ensin eräälle Motarille ja sitten IT:lle.

Ja jos "Kurpizzan" kirjoittaminen tuntuu ylivoimaiselta, nimen voi lyhentää "Pizza". Epävirallisia "lempinimiä" ovat Pulla ja Valkyria.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Assassin » 01 Helmi 2015, 14:37

No terve! Minä olen Assassin. Olen Helsingissä asuva vakkari, joka saapui suolistoon joskus vuoden 2013 syksyllä, vaikkakin olin täällä seuraamassa palstaa hieman satunnaisemmin aikaisemmin. Korppi aloitti roolipelin, jonka ensimmäiseen osaan kirjoittelin viestejä, joissa huomauttein Korpin kirjoitusten epäkohdista. Myöhemmissäkin roolipeleissä olen pätenyt mienimmistäkin asioista ja siitä minua onkin kritisoitu. Tapanani on myös valittaa yhdyssanavirheistä, sillä ne ovat van erittäin ärsyttäviä etenkin jos niitä on paljon! Muistaakseni toisessa osassa tulin roolipeliin mukaan nimimerkillä "Tiberius de Auditore", joka on tähän mennessä käytetyin roolipelinimimerkkini.
Aloin myöskin kirjoitella muualle palstalle hieman satunnaisesti tuolla samalla nimimerkillä, kunnes lopulta rekisteröin nimimerkin Assassin, sillä olenhan Assassin's Creed pelisarjan fani. Olenkin sen jälkeen osallistunut useimpiin roolipeleihin ja kirjoitellut palstalle joskus aktiivisemmin ja joskus vähän epäaktiivisemmin.
Onko tylsää? Klikkaa tätä
Avatar
Assassin
 
Viestit: 67
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:47

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 01 Helmi 2015, 14:49

Olen jokutyyppi19. Kutsuttu usein nimillä JT ja jokutyyppi. Pienellä alkukirjaimella, kiitos.
Viimeksi muokannut jokutyyppi19 päivämäärä 18 Touko 2018, 11:13, muokattu yhteensä 1 kerran
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Moi

ViestiKirjoittaja Siiliö » 01 Helmi 2015, 15:33

Minä olen Siiliö. Entisellä palstalla nimekseni tuli myöhemmin TrustNoOne ja eräs kävijä keksi minulle eeppisen lempinimen Von Sadist. Ympäri nettiä ja oikeassa elämässä minulla on yhteensä enemmän lempinimiä, kuin Idi Aminilla!
Noh, onhan niin kirjoitettu, että rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Minä olin yksi palstan aktiivisimmista ja tunnetuimmista, mutten ole ollut sitä enää pitkään aikaan.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja biologinalku » 01 Helmi 2015, 16:36

Hei, olen Biologinalku, koskapa olen ehkä biologin alku, toisin sanaoen aion opiskella biologiksi. Olen luonnosta ja erityisesti linnuista, sienistä ja perhosista kiinnostunut lukiolainen. Harrastan myös valokuvaamista pääasiallisena kohteenani linnut. Lisäksi olen kiinnostunut suomen kielestä ja sen oikeinkirjoituksesta.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 02 Helmi 2015, 07:23

Minä olen Nasse-setä ja tosielämässä kylläkin täti. Olen ikivanha, kulahtanut ja harrastan pulloillasoiton lisäksi myös piirustuskisojen järjestämistä pikku natiaisille.

Noin yleensä ottaen olen kokenut, että palstalaiset tietävät, milloin puhuu Nasse-setä ja milloin "Nasse-setä". Nyt lähdenkin kaivamaan aamuviinojani, kun en muista mihin ne kätkin.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja yksi meistä » 03 Helmi 2015, 18:23

Kiitos sen, ettemme enää sheikkaile suonistossa, vaan olemme siirtyneet tänne, voinen varmaan jakaa kanssanne jotain. Tuplatunnukseni ja paska trollini ei todellakaan onnistunut lannistamaan vakkarihenkeänne, vaan jatkoitte sinnikkäästi vaikkakin epäaktiivisesti Pulinoiden ylläpitoa. Siinä vaiheessa se homma alkoikin vähän karista ja uudistuksen myötä viimeiserkin kiinnostuksen rippeet kuolivat. Siksi siis kerron ketkä myös kuolivat lopullisesti.
Onneksi kuitenkin pidän oikean tunnukseni salassa hautaan asti, eikä sitä edes VeHje selvitä. Nauttikaamme siis Pulinoiden noususta ja jättäkäämme Suoli taaksemme lopullisesti.

Aktiivisia Uuden Alun päiviä toivottaa OneOfUs alias motari alias psychologi alias Iranin Tukija alias Eräs kansalainen alias kanegriffin alias joku joka jää nimettömänä keskuuteemme :twisted:
yksi meistä
 

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Helmi 2015, 01:57

Minä olen Empty, tai aikaisemmalla palstalla virallisesti Emptyoficiale._ olin ennen edellisellä palstalla yksi aktiivisimmista mutta nyt käyn täällä enää vähintään 2 kertaa viikossa. Minä olen vakkareiden virallinen lempinimien keksijä ja tuotan niitä aina mieleni mukaan (ja pyynnöstä). Tulin suolistoon joskus syksyllä 2012, mutta silloin enimmäkseen katselin ja pyörein enemmän eri palstoilla. Puolen vuoden kuluttua palasin pulinoihin huuhailemaan vanhalle palstalle. Parhaat muistoni sieltä ovat huuhaan valloitus ja sen sivillistämisyritys, sekä lukuisat eeppiset suolistotarinat joita toivon tulevan vielä vastaisuudessakin.
Vieras
 

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 07 Helmi 2015, 14:11

Lukiota käyn ja lasken itseni naispuoliseksi. Kuuntelen hyvää musiikkia. Olin Pulinoissa jo 12-vuotiaana, mikä oli suuri ja myötähävettävä virhe.
Viimeksi muokannut alice_dolly päivämäärä 19 Tammi 2018, 19:13, muokattu yhteensä 6 kertaa
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja HeKeKee » 09 Helmi 2015, 19:25

Juuh elikkäs, olen HeKeKee, 01-syntyinen wnb-hokari joka pyörii nykyään enemmän Ylilaudalla. Tulen levittämään Nyymiläisyyden ilosanomaa keskuuteenne. Nasse sanoi että osaan kirjoittaa hauskasti. Siinäpä ne tärkeimmät.
*cries in spanish*
Avatar
HeKeKee
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:20

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 09 Helmi 2015, 19:42

Heipähei!

Päätinpä nyt rekisteröityä tänne, kun tuo s24-pulinat on näköjään ilmeisen kuollut tätä nykyä.

Elikkä olen 20-vuotias liiketalouden opiskelija kanta-hämeestä. Old school-vakkari ajoilta, joita en edes enää tätä nykyä muista. Tunnus ollut olemassa nyt kaksi ja puoli vuotta. Aikoinani olin hyvinkin aktiivinen keskustelija, mutta tätä nykyä harvemmin löytyy aikaa kunnon jutustelulle.

2001. Vuosi jolloin luin ensimmäisen kirjani. Kyllä vain, luin ensimmäisen kirjani jo 7-vuotiaana, osasin lukea täydellisesti kun menin ala-asteelle. Kirjana oli tietysti Harry Potter ja Viisasten Kivi. Sitä lähtien olen ollut koukussa Pottereihin. (hui, kohta jo 15 vuotta)

Musamaku on aika kirjava, mutta lähinnä kuuntelen 90- ja 2000-lukujen rockia. Bändeistä voisin mainita mm. Kotiteollisuude, Metallican, Iron Maidenin jne.

Mutta joo, en viitsi alkaa pitempää romaania kirjoittamaan, tylsistytte muuten kuoliaaksi.

- kiekkoilija94, vakkari vuodesta 2012
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja pofuksio » 09 Helmi 2015, 22:25

Hellosta, siinä tarpeeks suuri esittäytyminen.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja VeH » 09 Helmi 2015, 22:41

HeKeKee kirjoitti:Juuh elikkäs, olen HeKeKee, 01-syntyinen wnb-hokari joka pyörii nykyään enemmän Ylilaudalla. Tulen levittämään Nyymiläisyyden ilosanomaa keskuuteenne. Nasse sanoi että osaan kirjoittaa hauskasti. Siinäpä ne tärkeimmät.

Myös se, että olet ollut Korppi. :D
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 10 Helmi 2015, 07:41

HeKeKee kirjoitti:Juuh elikkäs, olen HeKeKee, 01-syntyinen wnb-hokari joka pyörii nykyään enemmän Ylilaudalla. Tulen levittämään Nyymiläisyyden ilosanomaa keskuuteenne. Nasse sanoi että osaan kirjoittaa hauskasti. Siinäpä ne tärkeimmät.


Ei pelkästään hauskasti, vaan muutenkin todella hyvin. Suosittelen, että jatkat kirjoittamista sen eri muodoissaan.

Samantapaisen ohhoh-reaktion (kuin olet runoillasi aiheuttanut) aiheutti aikanaan suolistossa pidetty piirustuskisan voittajateos (Sinisiipisen "Kaatopaikka").
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Helmi 2015, 12:06

Terve olen 2013 syksyllä mukaan tullut, mutta olin jo vuotta ennen käynyt katsomassa suoliston nuoret palstaa.

Perustieto: olen länsisuomessa asuva perusjäppi joka päättää joskus hylätä ja tulee sitten Swharchtzenegger tapaan "im back". Olen yrittänyt paeta suolistoa jo kahdesti mutta nyt ihastuin ikiajoiksi tähän uuteen palstaan. Aloitin kirjoittelemisen vanhalla palstalla nimimerkillä Emptyofficial mutta sitten rekisteröityessäni siirryin enemmän hispanialaiseen nikkiin, 'emptyoficiale._'

Triviaa: Minä keksein Siiliölle nimen von Sadist mutten ollut vain kirjautunut ja heitin vain jonkun nikin siihen.

Motari kutsui minua joskus Tyhjäpääksi, muuten minua on pruukattu kutsuman Emptyksi. Minut tunnetaan hyvästä mielikuvituksestani (erityisesti lempinimien suhteen) joten kun tulee usi vakkari minun on aivan pakko keksiä tälle lempinimi. Olen myös usein suolistotarinoissa marttyyri (kutein usein moni muukin XD)

Tässä palstassa rakastan eniten
Spoiler: näytä
bbcodeja ja tekstinmuokkauksia.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 10 Helmi 2015, 15:46

Tietokoneella kun olen niin eiköhän ole aika hieman kirjoittaa tänne.

Olen nuori poika Pirkanmaalta ja kävin ensimmäisen kerran Pulinoissa joskus 2014 vuoden alkupuoliskolla, joskin ilmeeni kuvasti silloin kyllä enemmän tätä: :shock: , eli suolistotarinat yms. sekoittivat päätäni liikaa Pulinoissa aktiivisesti käydäkseni. Nyt 2015 kuitenkin löysin Pulinat uudestaan, tosin lähes heti Suoli24 uudistui ja tänne siirryttiin. Tykkään täällä rennosta meiningistä ja ylipäätään kaikesta!

Harrastan tällä hetkellä... ööhh... partiota, jonka aion lopettaa kohta. Käytännössä siis en mitään. Tämä on ainoa tunnus jonka olen rekisteröinyt mihinkään Pulinoihin. Lempiruokani on lasagne ja hammasharjani valkoinen.
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja morso97 » 14 Helmi 2015, 21:22

Hei, osa teistä saattaa muistaakin minut entisistä pulinoista, jossa kirjoittelin joulun aikoihin. Sitten pidinkin taukoa koska ei ollu aikaa kirjotella mutta eksyinpähän nyt tänne. :)
Olen siis 17-vuotias poika Savosta. Olen toisella luokalla pienessä lukiossa ja koulu meneekin ihan hyvin. Lempiaine on ehkä (pitkä) matikka. Vapaa-ajalla yleensä luen, oon netissä tai hengaan kavereitten kaa. Joskus myös soittelen pianoa. Siinä kai ne tärkeimmät asiat, mutta saa toki kysellä lisää. Vastaan jos ei oo liian henkilökohtasta :D
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Herre » 22 Helmi 2015, 19:56

Olen herreläisyyden jumala ja melko tärkeä henkilö (VIP), sen lisäksi olen kirjoittanut useita suolistotarinoita ja keksinyt sanan "nyrskytys" ja tuonut sanonnan "tietäjät tietää" alkuperäiselle palstalle. Olen niin suosittu että Trotski näkee Minusta unia...

Hymiöni on nykyään Q:§D

Se esittää Minua, seksikästä turbaaniani, miehekkäitä viiksiäni ja lumoavaa hymyäni.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja ripulisaurus » 01 Maalis 2015, 14:46

Olen ripulisaurus, 17v äärikristitty perussuomalainen.
Tämä ei tarkoita että olisin rasisti tai osaisin uskonasiani paremmin kuin perseellä kimblen peluun, mutta teen parhaani. Olen myös suhtkoht uusi täällä, joten minulla on vielä paljon opittavaa vakkarijärjestelmästä.
Pidän nimeni perusteella paskan jauhamisesta, paskasta musiikista, ripulin rustaamisesta ja tulin tänne Suolen kautta.
Joku luuli olevani luonto- (vai oliko se lintu) ihmisiä. En ole. Pidän kyllä marista. Ennemmin rakastan urheilua ja eritoten uimista.
Siinä kai ne tarpeettomimmat tiedot.

Ja pidän kattokruunuista.
ripulisaurus
 
Viestit: 19
Liittynyt: 28 Helmi 2015, 22:10

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 01 Maalis 2015, 18:54

Olen ihminen.
Viimeksi muokannut Fluttershy päivämäärä 29 Marras 2015, 13:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja occe » 29 Maalis 2015, 11:48

Pakko muokata omaa esittäytymistä, koska noh.... suunnaton myötähäpeä. Eli tämä muokkaus on 18.3.2017
Eliiiii mie oon ollu matkassa jo suoliston ajoista asti, 2012 tai -13??? ei mitään käryä. Ilmeisesti kai ehkäpä kuulun siis vakkareihin (olen aina kyseenalastainut kuulumistani sinne). Suolistossa pyörin AINAKIN nimimerkeillä Ilkeää naurua, Ocean, ocean, Oce, Occe, Ocetherunq, koska no hukkasin tunnuksia aika paljon ja koska en ollut rekisteröitynyt niin nikki pöllittiin ja semmoista.

Eli tosiaan olen occe nykyään. Tämmönen 19 kesänen nuori nainen lapista. Pienen ikäni olen mettissä hypelly ja koirien kans telminny. Nyt sit vaan asun betonihelvetissä poikaystäväni kanssa, ole ees koiraa seurana :( En tosiaa oo aivan semmone "normaali" tyttönen joten niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... ehkä mie vaa jätän tähän ettei tule taas järkyttävää myötähäpeää.
Viimeksi muokannut occe päivämäärä 18 Maalis 2017, 15:19, muokattu yhteensä 1 kerran
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Atrytone » 20 Huhti 2015, 16:50

Hei,

olen 15-vuotiastyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Olen perusnörtti. Olen kiinnostunut fysiikasta, tietotekniikasta ja tietenkin politiikasta. Ajatusmaailmaa ehkä valaisee enemmän jos kertoo aatteensa. Olen anarkisti, deterministi ja ateisti.

Tutustuin Pulinoihin ensimmäisen kerran joskus Kiussajan Oppaan ja pisteen välissä. Pulinat oli minulle kuin Facebook nyt. Vietin siellä paljon aikaa ja koin itseni siellä ensimmäistä kertaa hyväksytyksi ja sain olla oma itseni. Se ei tapahtunut itsestään. Tutustuin Oceaniin ja meistä tuli kaverit. Tutustuin myös muihin tyyppeihin, mutta vasta sen jälkeen kun minua vastaan aloitettiin massiivinen hyökkäys Pulinoiden ulkopuolelta ja pulinalaiset puolustivat minua. Sen jälkeen maku alkoi mennä. Tuli tunnistamisia koulussa ja kaikenlaista. Ostin uuden koneen ja tulin Pulinoihin. Suoli oli uudistunut ja Pulinoista jäljellä enää rauniot. Kuulin tästä foorumista tänään, ja minulle todella tuli hyvä mieli. Olin palannut kotiin. Pulinakulttuuri ei koskaan kuole.

<3
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 20 Huhti 2015, 17:17

Atrytone kirjoitti:Hei,

olen 15-vuotiastyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Olen perusnörtti. Olen kiinnostunut fysiikasta, tietotekniikasta ja tietenkin politiikasta. Ajatusmaailmaa ehkä valaisee enemmän jos kertoo aatteensa. Olen anarkisti, deterministi ja ateisti.

Tutustuin Pulinoihin ensimmäisen kerran joskus Kiussajan Oppaan ja pisteen välissä. Pulinat oli minulle kuin Facebook nyt. Vietin siellä paljon aikaa ja koin itseni siellä ensimmäistä kertaa hyväksytyksi ja sain olla oma itseni. Se ei tapahtunut itsestään. Tutustuin Oceaniin ja meistä tuli kaverit. Tutustuin myös muihin tyyppeihin, mutta vasta sen jälkeen kun minua vastaan aloitettiin massiivinen hyökkäys Pulinoiden ulkopuolelta ja pulinalaiset puolustivat minua. Sen jälkeen maku alkoi mennä. Tuli tunnistamisia koulussa ja kaikenlaista. Ostin uuden koneen ja tulin Pulinoihin. Suoli oli uudistunut ja Pulinoista jäljellä enää rauniot. Kuulin tästä foorumista tänään, ja minulle todella tuli hyvä mieli. Olin palannut kotiin. Pulinakulttuuri ei koskaan kuole.

<3


Olet kettu, motari, vai kuka? Minä en muista. :shock:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Atrytone » 20 Huhti 2015, 17:31

Yurika_ kirjoitti:
Olet kettu, motari, vai kuka? Minä en muista. :shock:


Ei, olen ihan vain Atrytone, myöhemmin Uusi-Atrytone. Muutaman viestin lähetin aikoinaan nimimerkkillä Made in Germany.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 06 Touko 2015, 21:51

Olen Yuri.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 16 Touko 2015, 10:36

Yurika_ kirjoitti:Olen Yuri.


Olet Sateenkaarisyöksy etkä muuksi muutu.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 16 Touko 2015, 14:16

<Empty> kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Olen Yuri.


Olet Sateenkaarisyöksy etkä muuksi muutu.


3-4 vuotta vanha nickki täytyy aina silloin tällöin päivittää. ;)
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ex-tissu » 23 Touko 2015, 10:23

Moi pulinoitsijat.
Palstaa mainostettu sen verran että pakko sitte oli rekisteröityä.
Yritän nyt vähän tsekata että mitäs täällä duunaatte,,, tziis pääsen perille teidän palstasta.
Älkää nyt heti minua bannatko.
Ex-tissu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Touko 2015, 10:16

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja biologinalku » 23 Touko 2015, 10:26

Ex-tissu kirjoitti:Moi pulinoitsijat.
Palstaa mainostettu sen verran että pakko sitte oli rekisteröityä.
Yritän nyt vähän tsekata että mitäs täällä duunaatte,,, tziis pääsen perille teidän palstasta.
Älkää nyt heti minua bannatko.


Uusia käyttäjiä täällä ei helpolla bannata. Vain tapatrollit.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 23 Touko 2015, 10:28

Ex-tissu kirjoitti:Moi pulinoitsijat.
Palstaa mainostettu sen verran että pakko sitte oli rekisteröityä.
Yritän nyt vähän tsekata että mitäs täällä duunaatte,,, tziis pääsen perille teidän palstasta.
Älkää nyt heti minua bannatko.

Tervetuloa! Me ollaan oltu vähän hiljaisia viime aikoina kun ollaan innostuttu chatista mutta kyllä me kohta taas jatketaan :thumbup: Ja hiekkalaatikolla on aina tohinaa ja siellä viestien ei tarvitse olla edes niin tärkeitä. Etkö haluaisi kertoa itsestäsi enemmän?
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja icepicked » 23 Touko 2015, 10:33

Ei täällä tosiaan kovin helposti bannata. Viimeksi silloin, kun eräs kirjoittelija spämmi koko etusivun täyteen välkkyviä gif-kuvia (joita oli samassa viestissä kymmeniä) niin, että selaimeni kaatui, ja lähetti samaa roskaa vielä yksityisviestitsekin varoituksista huolimatta. Sääntöketjussa on muutama juttu, ne kannattaa lukaista, mutta palsta on yleisestiottaen vapaamuotoinen.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ex-tissu » 23 Touko 2015, 10:37

Ok.
Mitäs mä nyt sitten kertoisin?
Missä chätissä pyöritte vai jäikö multa nyt jotain huomaamatta kun luin sääntöketjua,,,
Anyway, minä en ole hyvä ihminen ja luultavasti jatkossa minut bannaatte, päälle nelikymppinen sälli Hyvinkäältä ja,,, hetkinen. Neurootikko mutta sillee ihan hauska omasta mielestä ja kaverit väittää samaa?
No, en siis osaa tässä vaiheessa muuta kertoa mutta jatkossa,,,
Nyt en tiedä tuleeko tästä tuplavastaus kun lähetin tämän jo yhdesti ei ole tahallaan tehty.
Siis lähetä,,,
Ex-tissu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Touko 2015, 10:16

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 23 Touko 2015, 10:40

icepicked kirjoitti:Ei täällä tosiaan kovin helposti bannata. Viimeksi silloin, kun eräs kirjoittelija spämmi koko etusivun täyteen välkkyviä gif-kuvia (joita oli samassa viestissä kymmeniä) niin, että selaimeni kaatui, ja lähetti samaa roskaa vielä yksityisviestitsekin varoituksista huolimatta. Sääntöketjussa on muutama juttu, ne kannattaa lukaista, mutta palsta on yleisestiottaen vapaamuotoinen.

Aivan. Pyrimme hoitamaan ongelmat keskustelemalla. Ketjuja kyllä lukotetaan ja arkistoidaan, mutta hiekkalaatikon ansiosta sitäkään ei enää niin usein tarvitse tehdä, koska eräät käyttäjät pystyvät siellä toteuttamaan itseään muiden keskustelua häiritsemättä.

Ex-tissu kirjoitti:Ok.
Mitäs mä nyt sitten kertoisin?
Missä chätissä pyöritte vai jäikö multa nyt jotain huomaamatta kun luin sääntöketjua,,,
Anyway, minä en ole hyvä ihminen ja luultavasti jatkossa minut bannaatte, päälle nelikymppinen sälli Hyvinkäältä ja,,, hetkinen. Neurootikko mutta sillee ihan hauska omasta mielestä ja kaverit väittää samaa?
No, en siis osaa tässä vaiheessa muuta kertoa mutta jatkossa,,,
Nyt en tiedä tuleeko tästä tuplavastaus kun lähetin tämän jo yhdesti ei ole tahallaan tehty.
Siis lähetä,,,

Jos tulee, niin kyllä me tuplat saadaan helposti poistettua. Lähinnä minä ja uskollinen moderaattorini siivoillaankin foorumia. Ja minä tietysti yritän myös sitä kehittää pohtimalla alueita, lisäämällä toivottuja muotoiluominaisuuksia yms. Ei me tuommoisista ketään bannata. Pyörimme chatissa, joka löytyy Pulinat-alueen tiedotteista.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Vierailija » 10 Kesä 2015, 00:01

Moro vaan :-)

Kyllähän täällä sen verran on tullut pyörittyä, et pakkohan se jonkinlainen esittäytyminen tehdä.
Eli ole 30v +/- mies ja mieleltään aivan poika :D ajauduin pulinoihin oikeastaan vahingossa ja aloin osallistumaan visoihin ja lintuaiheisiin littyviin ketjuihin. Olen joskus 2000 -luvun alkupuolella ollut hyvin aktiivinen lintuharrastaja, mutta se on jäänyt työelämän kireiden vuoksi (tekosyy). Tämän palstan lintuharrastajat ovat saaneet tietynlaisen lintukipinän syttymään uudelleen ja sitä kautta olen paljon kirjoitellut mm. kevätseurantaketjuun.

Muuten olen seuraillut tämän palstan juttuja ahkerasti ja monet naurut olen saanut :D Mistä te oikein keksitte noita juttuja ?:DD

Mitäs muuta sitä valehtelisi itsestään.. Olen kiinnostunut lähihistoriasta ja UE:sta. Monet talvisodan taistelupaikat on tullut koluttua ja monet UE kohteet ovat tuttuja. Autot kiinnostaa kovasti ja muu tekniikka myös. Ymmärrän myös tietsikkoje päälle ja tietokoneiden korjaus ja tietoturva kiinnostaa erityisesti.

Olen työelämässä rakennusalalla, mutta kovasti on mietityttänyt ammatin vaihto. Automekaanikko, psykologia ja tietotekniikka ovat oikeastaan realistisia vaihtoehtoja. Lukion olen käynyt ja B:n paperit sain. Äikästä tuli A ja se varmasti näkyy :D Saa korjata kielioppivirheitä jos tuntuu siltä. Paras arvosana oli lyhkänen matikka M.

En ole vieläkään rekisteröitynyt ja mietin sitä vielä. Kuvien lisäämismahdollisuus kiinnostaisi kovasti. Bilse vähän ehdotteli lintukuvarallia tms. ja joitain kuvia olis odottamassa julkaisua :D Sen verran on pakko sanoa että teillä on hieno ja tiivis vakkariporukka, pitäkää kiinni tästä kynsin hampain jooko?

Eipä tässä muuta. multa saa kysellä täällä tai chatissa jos tuntuu siltä.
Vierailija
 

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja PONICON » 13 Kesä 2015, 20:09

Hei, olen PONICON. Olen innokas irkkaaja, joten arvaatte varmaan mitä kautta löysin tänne. Olen 16-vuotias poika ja ponit on intohimoni. Täällä näyttäisi olevan muitakin ponihulluja.
PONICON
 

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 13 Kesä 2015, 20:11

PONICON kirjoitti:Hei, olen PONICON. Olen innokas irkkaaja, joten arvaatte varmaan mitä kautta löysin tänne. Olen 16-vuotias poika ja ponit on intohimoni. Täällä näyttäisi olevan muitakin ponihulluja.


Mitä pidit päivän jaksosta? :mrgreen: :thumbup:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Atrytone » 13 Kesä 2015, 20:14

Yurika_ kirjoitti:
PONICON kirjoitti:Hei, olen PONICON. Olen innokas irkkaaja, joten arvaatte varmaan mitä kautta löysin tänne. Olen 16-vuotias poika ja ponit on intohimoni. Täällä näyttäisi olevan muitakin ponihulluja.


Mitä pidit päivän jaksosta? :mrgreen: :thumbup:


Se oli tosi hyvä.
Hups.
Unohdin kirjautua ulos.

Kunhan trollasin.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja pikkuponi » 10 Elo 2015, 22:25

(Uuu...täällä on muitakin poni-ihmisiä jopa enemmän ku luulin)

No mutta, mä olen pikkuponi, pyöriny aikoinaan tuolla Pulinat-osiossa Suomi(suoli)kaksnelosessa ja koska suurin osa mun viesteistä oli kirjotettu jollain gkerihojer---gk32å4fgtyu -tyyppisellä nimimerkillä ja tää pikkuponikin vakiintui tuossa vuos sitten(?) ja kaiken kukkuraksi olin usein epäaktiivinen, ni voipi olla, ettette muista mua ihan mielettömän hyvin :D

Mitäs muuta sitä itestään kertoilis tässä? Olen valtaosasta muita bronyja poikkeavasti naispuolinen ihminen ja ikää on 19 vuotta ja öö...mä tahon oman koiran ja tykkään olla koneella. Eräs intohimoni on myös analysoida englantia puhuvien ihmisten aksentteja ja politiikkakin on ihan kivaa, kunhan kaikki on mun kaa samaa mieltä!! Sillein :)
Avatar
pikkuponi
 
Viestit: 88
Liittynyt: 10 Elo 2015, 21:35

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 10 Elo 2015, 22:58

pikkuponi kirjoitti:ikää on 19 vuotta

Tervetuloa kääpäkerhoon!
No ei kyllä täällä jengi on kovasti vanhenemassa. Jengi hankkii ajokortteja ja muuta söpöä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 26 Loka 2015, 00:30

pikkuponi kirjoitti: Olen valtaosasta muita bronyja poikkeavasti naispuolinen ihminen



Onhan meillä myös tuo Fluide(Fluttershy*)



*HUOM. Ei Fluttershy-yey, Fluttershy. Eri henkilö.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 26 Loka 2015, 00:31

Santiny kirjoitti:
pikkuponi kirjoitti:ikää on 19 vuotta

Tervetuloa kääpäkerhoon!
No ei kyllä täällä jengi on kovasti vanhenemassa. Jengi hankkii ajokortteja ja muuta söpöä.



Ei täällä nyt ketään alle 13-vuotiasta ole.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja iiduliiini » 26 Marras 2015, 22:30

Elikkäs oon epun kaveri.
oon 13-vuotias tyttö ja asun lahden lähellä.
olen iloinen ja (yleensä)rauhallinen.
tykkään piirtää, maalata ja lukea.
siinä varmaan tarpeeks tietoo.
iiduliiini
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Marras 2015, 17:38

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 03 Joulu 2015, 17:10

iiduliiini kirjoitti:Elikkäs oon Epun kaveri.
oon 13-vuotias tyttö ja asun lahden lähellä.
olen iloinen ja (yleensä)rauhallinen.
tykkään piirtää, maalata ja lukea.
siinä varmaan tarpeeks tietoo.


(wappiryhmäläiset tosinn jo tietävät... Mutta minä siis olen 'Eppu')
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Supikoiratar » 12 Joulu 2015, 13:30

Olen siis Supikoiratar, ehkä paremmin minut tunnetaan vain Supina ja wappiryhmäläiset sen minun oikean nimenkin tietävät, en siis sitä täällä jaa. Ebzu, Iidu ja Jazzu ovat IRL-kavereitani ja ylänaapureitani koko sakki, eli asun viikot heidän alapuolellaan. Olen iältäni 13-vuotias, henkinen ikä vaihtelee mielialan mukaan.

Olen ihminen, joka on yleensä melko positiivinen, hupsu ja joskus jopa järkevä. MInuun törmää harvoin vihaisena, mutta etenkin menkkojen aikaan saatan olla todella kärttyinen. Väsyneenä olen ehkä hauskimmillani, mutta puhun sekavia, tai sitten olen vain kiukkuinen. Suurin rakkaudenkohteeni on suklaa, mutta ihastus onkin jo sitten eri asia. Kategoriaan ihastus kuuluu herra Tammi.

Kuuntelen metallia, punk rockia, poppia, hieman suomiräppiä ja EDM:mää. Nightwish, Apulanta ja Studio Killers, sekä ehkä jopa Kotiteollisuuskin, ovat mahtavuutta, tykkään.
Viimeksi muokannut Supikoiratar päivämäärä 10 Helmi 2016, 23:49, muokattu yhteensä 1 kerran
"Eräs sukulainen luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen, ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli Mörkö ja söi hänet suuhunsa. Joopa joo. Mörön vatsassa hän sitten lojui niin erinomaisen viisaana!" ~ Juksu
Avatar
Supikoiratar
 
Viestit: 54
Liittynyt: 13 Loka 2015, 12:32
Paikkakunta: Melkein Ebzun alanaapuri

Seuraava

Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron