Yleinen esittäytymisketju

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lintumies » 12 Joulu 2015, 17:37

Moikka!

Tuli sitten rekisteröityä oma nimimerkki, jippii :-) Esittäytymisviesti on kirjoitettu "Vierailija" nimimerkillä.
Lintumies
 
Viestit: 68
Liittynyt: 12 Joulu 2015, 17:31

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja biologinalku » 12 Joulu 2015, 17:44

Lintumies kirjoitti:Moikka!

Tuli sitten rekisteröityä oma nimimerkki, jippii :-) Esittäytymisviesti on kirjoitettu "Vierailija" nimimerkillä.


Meillä taitaakin olla Rikan aloittama lintukeskustelu Sisäpiirissä, jonne sinäkin nyt pääset.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lintumies » 12 Joulu 2015, 18:21

Laitoin hakemuksen. Epäilen ettei Santiny hyväksy sitä. Olen kuiteski sen verran vähän täällä käynyt, mutta katsotaan.
Lintumies
 
Viestit: 68
Liittynyt: 12 Joulu 2015, 17:31

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 12 Joulu 2015, 19:09

Lintumies kirjoitti:Laitoin hakemuksen. Epäilen ettei Santiny hyväksy sitä. Olen kuiteski sen verran vähän täällä käynyt, mutta katsotaan.

Sisäpiiriin pääsee rekisteröitymällä. Vakkariklubben on sitten asia erikseen. Tai siis ainakin näin pitäisi mennä ja jos ei toimi niin olen jossain kohtaa hallintapaneelissa sotkenut jotain. Milloinkohan saisin sen testitunnuksen tehtyä, ettei tarvitsisi pohtia, mitä kulloinkin rikoin.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja swastika » 12 Tammi 2016, 21:48

Yurika_ kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Olen Yuri.


Olet Sateenkaarisyöksy etkä muuksi muutu.


3-4 vuotta vanha nickki täytyy aina silloin tällöin päivittää. ;)


AI SÄ OLET VITTU RAINBOWDASH120?! Olen ollut liian kauan poissa.....
"Sitaatti, tuo älyn näppärä korvike"
-unknown
Avatar
swastika
 
Viestit: 49
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 00:18
Paikkakunta: KALJARA

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 12 Tammi 2016, 22:14

swastika kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Olen Yuri.


Olet Sateenkaarisyöksy etkä muuksi muutu.


3-4 vuotta vanha nickki täytyy aina silloin tällöin päivittää. ;)


AI SÄ OLET VITTU RAINBOWDASH120?! Olen ollut liian kauan poissa.....


Kyllä vain. Sama tyyppi.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ihaa » 12 Tammi 2016, 22:19

kiekkoilija94 kirjoitti:
swastika kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Olen Yuri.


Olet Sateenkaarisyöksy etkä muuksi muutu.


3-4 vuotta vanha nickki täytyy aina silloin tällöin päivittää. ;)


AI SÄ OLET VITTU RAINBOWDASH120?! Olen ollut liian kauan poissa.....


Kyllä vain. Sama tyyppi.


Ollut Suolistossa myös mm nimillä raeppavikaofficial ja suolistohomoraippari. Ja toki ihan pelkkä Raippari ja Rape ja täällä ollut Raiskaus (ei pidä siitä) ja nyt sitten Rika.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 01 Joulu 2016, 20:07

Voiko tittelini olla "Passiivisaggressiivinen ihminen VARO".
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 28 Joulu 2016, 17:51

Entä voi tittelini olla "syöpä"?

"--Olen solu, joka jakautui ja jakautui.
Ja syöväksi muuttui
tarkoittamatta
uskomatta
sitä itsekään.
Olen haluton ymmärtämään,
miksi näin sattui, tapahtui--"

^^Se sopisi allekirjoitukseen. (:

+Syöpä lähtee liikkeelle solusta, joka sekoaa eikä usko lopettamiskäskyjä, joita muut solut lähettävät. Meillä on niin paljon yhteistä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 28 Joulu 2016, 19:27

Kylläpäs on ilkeää, kun muiden tahtoa kuunnellaan. ):
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 29 Joulu 2016, 15:19

Miksen minä saa mitään titteliä? Haluaisin joskus olla samalla viivalla muiden kanssa.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 29 Joulu 2016, 18:02

Laita Santinylle viestiä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Amoral » 21 Maalis 2017, 21:16

Olen Amoral. Aiemmin olin täällä nimellä Fluttershy, mutta häpeän niitä aikoja ja arvostaisin suuresti jos ette pitäisi minua täysin samana henkilönä. Olen muuttunut paljon (mutta pidän edelleen poneista).

Nimimerkki tarkoittaa moraalisesti riippumatonta. Ei moraalista, muttei moraalitontakaan, moraalisesti neutraalia tai siitä riippumatonta. Se kai kuvaa mua jotenkin, mut lähinnä vaan kiva sana.

Oon vuonna 2000 syntynyt pääkaupunkiseutulainen tyttö. Pulinoissa oon pyörinyt ties kuinka pitkään, varmaan vuodesta 2013 tai 2014. Sen jälkeen oon kuitenkin kasvanut ja viisastunut merkittävästi. Tykkään väitellä (joskus liikaakin), mutta vihaan riitelyä ja (asiatonta) pelleilyä.
Avatar
Amoral
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Maalis 2017, 20:18

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 20:16

Jännää! Kiva päästä vähän aktivoitumaan näiden nettifoorumien kanssa :D

Puju tässä morjes!
Olen kaikin tavoin tavallinen, kuuliaiseksi kasvatettu nuori taitelijanalku Eteläsuomesta. Opiskelen ahkerasti taidelukiossa Helsingissä, harrastan lenkkeilyä ja jäljelle jääneellä ajallani unelmoin jonkinmuotoisesta elokuvaurasta. Spottasin täältä jostain myös The Smiths-lyriikoita joten jollain täällä on samantapainen maku musiikissa. Siistiä.

Löysin tieni Pulinoiden sivuille juuri hiljattain, joten suokaa minulle hieman sympatiaa jos en kaikkia sisäpiirin vitsejä tai viittauksia ymmärrä. Pulinoiden historia ei kuitenkaan ole minulle täysin tuntematon, joten ei tarvitse paapoa! Vähän saa kyllä paapoa. Yritän kuitenkin parhaani päästäkseni asioista jyvälle.

Saatan olla hieman hitaanpuoleinen ja filosofiani viallinen, mutta älkää antako sen häiritä. Pidän loukkaavasta huumorista jota en pelkää ilmaista, mutta olen kiltti kuin mikä. Saa lähestyä, ja lähestyn luultavasti myös itsekkin. Wink ;)
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 05 Huhti 2017, 20:25

No heiii. (: Tervetuloa. Minä olen Kurbzu/Pizza lempinimeltäni. Olen yleensä ihan mukava, toisinaan olen aika angstinen ja keljua seuraa.

Miten tiedät Pulinoista?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja icepicked » 05 Huhti 2017, 20:38

Mehän olemme suunnilleen top-3:ssa, kun hakee pulinoita Googlesta, joten on vain ajan kysymys, milloin joku löytää tänne. Vähän paranoidi olo, mutta toisaalta kiva saada uutta porukkaa keskustelemaan.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 20:46

Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 05 Huhti 2017, 21:15

Puju kirjoitti:Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol

Minkä frendin? Kuka puhuu Pulinoista IRL? En usko! Huijjaat! Vai joku vanha vakkari jostain viiden vuoden takaa?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 05 Huhti 2017, 21:16

Onko tämä ystäväsi joku täkäläinen?
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Amoral » 05 Huhti 2017, 21:20

Minä.
Avatar
Amoral
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Maalis 2017, 20:18

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 21:22

Amoral kirjoitti:Minä.

^ Katos en mää huijaa ;D
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 05 Huhti 2017, 21:25

Ebzuli kirjoitti:
Puju kirjoitti:Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol

Minkä frendin? Kuka puhuu Pulinoista IRL? En usko! Huijjaat! Vai joku vanha vakkari jostain viiden vuoden takaa?


Se oli varmaan kidnapannut sen ja pakottanut puhumaan...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 05 Huhti 2017, 21:31

Kurpizza kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:
Puju kirjoitti:Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol

Minkä frendin? Kuka puhuu Pulinoista IRL? En usko! Huijjaat! Vai joku vanha vakkari jostain viiden vuoden takaa?

Se oli varmaan kidnapannut sen ja pakottanut puhumaan...

Todennäköisesti.

Ei mutta hei en sanonutkan vielä hei.
Hei uusi tyyppi.
Olen Ebzu. Olen hyvin tyhmä ja koitan valita tarkasti mitä sanon peitelläkseni sen. En oikeastaan osaa mitään mutta en myöskään itke koskaan ja olen aina iloinen. Rakastan pinaattilättyjä. Osta minulle pinaattilättyjä ja luotan sinuun. Stänks.
Jos jäät pidemmäksi aikaa, tulet todennäköisesti addiktoitumaan ja samalla vihaamaan Pulinoita. Sydämesi pohjasta. Ahdistumaan, muuttumaan, pelkäämään ja muuta mukavaa. Mutta on täällä joskus ihan kivaakin ja Kurpizz antaa nettihaleja.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 21:32

Kurpizza kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:
Puju kirjoitti:Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol

Minkä frendin? Kuka puhuu Pulinoista IRL? En usko! Huijjaat! Vai joku vanha vakkari jostain viiden vuoden takaa?

Se oli varmaan kidnapannut sen ja pakottanut puhumaan...

Toimii joka kerta
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 21:35

Ebzuli kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:
Puju kirjoitti:Joo pulinoista kuulin tosiaan just frendin kautta. Ennen en tästä paikasta tienny yhtään mitään ja nyt tuntuu kuin olisin jääny jostain hauskasta ja suuresta paitsi. Hyvä jos suomi24sta olen tikullakaan tökkinyt. lol

Minkä frendin? Kuka puhuu Pulinoista IRL? En usko! Huijjaat! Vai joku vanha vakkari jostain viiden vuoden takaa?

Se oli varmaan kidnapannut sen ja pakottanut puhumaan...

Todennäköisesti.

Ei mutta hei en sanonutkan vielä hei.
Hei uusi tyyppi.
Olen Ebzu. Olen hyvin tyhmä ja koitan valita tarkasti mitä sanon peitelläkseni sen. En oikeastaan osaa mitään mutta en myöskään itke koskaan ja olen aina iloinen. Rakastan pinaattilättyjä. Osta minulle pinaattilättyjä ja luotan sinuun. Stänks.
Jos jäät pidemmäksi aikaa, tulet todennäköisesti addiktoitumaan ja samalla vihaamaan Pulinoita. Sydämesi pohjasta. Ahdistumaan, muuttumaan, pelkäämään ja muuta mukavaa. Mutta on täällä joskus ihan kivaakin ja Kurpizz antaa nettihaleja.


No morjes Ebzu. Heitäs ylävitonen. Noin. Nyt ollaan kavereita.
Kuulostat aika samaistuttavalta tyyplitä, hauska tavata. Pidän mielessä varata parisen euroa pinaattilättyjä varten.
Ihan helvetin mukavalta paikalta tää vaikuttaa:D hyvä vastaanotto on ainakin ollut. Ihan sydän tässä pakahtuu, oih.
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 05 Huhti 2017, 21:44

NO MUTTA TERVEHDYS PUJU! :heart: Mä oon se joka tykkää myös The Smithsistä, moi! Ja tervetuloa sekaiseen sakkiimme.

Minä olen Fnfn eli tuttavallisemmin Fuffe, nykysin Turussa opiskeleva hieman yksinkertainen 95-syntynyt tyttö. Olen joko hirvittävän hauska, empaattinen ja ihana tai sitten kamala raivohullu, manipuloiva ja piikittelevä kusipää :angel: Vähän riippuu. Pyrin kyllä olemaan pääasiallisesti mukava. Itseni löytäminen on vähän kesken, joskus tiesin kuka olen ja tykkäsin lukea, piirtää ja kävellä metsässä mutta nykyään ikävä kyllä lähinnä opiskelen, nukun ja ilmeisesti ryyppään tasaisin väliajoin. Mutta kyllä minussa on sitä vanhaakin!
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 21:56

Fnfn kirjoitti:NO MUTTA TERVEHDYS PUJU! :heart: Mä oon se joka tykkää myös The Smithsistä, moi! Ja tervetuloa sekaiseen sakkiimme.

Minä olen Fnfn eli tuttavallisemmin Fuffe, nykysin Turussa opiskeleva hieman yksinkertainen 95-syntynyt tyttö. Olen joko hirvittävän hauska, empaattinen ja ihana tai sitten kamala raivohullu, manipuloiva ja piikittelevä kusipää :angel: Vähän riippuu. Pyrin kyllä olemaan pääasiallisesti mukava. Itseni löytäminen on vähän kesken, joskus tiesin kuka olen ja tykkäsin lukea, piirtää ja kävellä metsässä mutta nykyään ikävä kyllä lähinnä opiskelen, nukun ja ilmeisesti ryyppään tasaisin väliajoin. Mutta kyllä minussa on sitä vanhaakin!

Täälä on kyl mielettömän kivan olosta porukkaa, hoplaa :D

The smiths!! eiii jumakauta. Oon ihan heart eyes, vihdoin joku muukin jakaa tämän mieltymyksen kanssani,
hetken jo luulin ettei kukaan jakaisi <3_<3 aivan kuin pikkuveljeni viisaasti kerran sanoi: "en tajuu mite voit kuunnella tollasta hervotonta paskaa"
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Vehkeilijä » 05 Huhti 2017, 21:58

Hyvästi kaveruuden kapitalismi!
Tervetuloa, toveri!
ت
Vehkeilijä
 
Viestit: 21
Liittynyt: 25 Joulu 2015, 17:57
Paikkakunta: Fingerpori

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja occe » 05 Huhti 2017, 22:59

Heipsan sie uus!

Mie oon occe, Pulinoiden ainoa lappilainen! Tämmönen yleensä ilonen ja vahvatahtoinen nuori. Mien kauhiasti välitä ihmisistä alkuunkaan, mutta Pulinat sattuu olemaan erittäin mukava joukko, varsinkin kun tarpeen tullen täältä voi erakoitua täysin :3 En osaa kertoa itsestäni juurikaan, ainakaa tällai, menen nurkkaan häpeämään.

Toivottavasti et ole tullut vain kääntymään ja viihdyt, ehkä jäät pitemmäksikin aikaa.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Puju » 05 Huhti 2017, 23:09

occe kirjoitti:Toivottavasti et ole tullut vain kääntymään ja viihdyt, ehkä jäät pitemmäksikin aikaa.

:D kiitos kiitos, mukava tavata suakin. Ja no, saa nähä, mikäli aiheet pysyy kiinnostavina ja ihmiset ei ala pänniä nii mikäs tässä.
Avatar
Puju
 
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2017, 16:42

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 06 Huhti 2017, 09:28

Teretulemasta O/

Pulinoiden vanhempaa kaartia olen minä. Tervetuloa.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Inzpector » 18 Touko 2018, 10:06

Terve. Ehkä myös minun kannattaisi laittaa esittäytyminen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö vain? :D

Olen 2000-syntyminen maahanmuuttajataustainen mies. Synnyin muslimiksi mutta olen ollut ateisti since 2016. Olin Pulinoiden vakkari (ainakin joidenkin mielestä) vuosien 2014-2015 aikoina, mutta valitettavasti jätin suoliston kun sivusto siirtyi evakkoon. Tulin muistaakseni kerran vilkaisemaan paikkaa joskus 2016, mutta sen jälkeen en ole oikein jaksanut käydä täällä. Syitä on monia, muun muassa ateismin aiheuttamat ongelmat, lukioon siirtyminen, mielenterveyden ailahtelut ja monet pettymykset naisten kanssa. Mutta päätin että voisin palata takaisin tänne vanhojen kavereiden pariin.

Alkuperäisissä pulinoissa minut tunnettiin nimellä halfelf, kunnes vaihdon käyttäjäni. Koulukiusaajani olivat nimittäin saaneet henkilöllisyyteni selville :roll: . Minua voi kutsua halfelfiksi jos haluaa, mutta virallisesti olen inzpector. Vanhoissa pulinoissa olin aktiivinen ropettaja ja tykkäsin myös päteä politiikasta ja yhteiskunnan ongelmista. Tykkään nykyäänkin ropettaa ja päteä.

Noniin, siinä oli sitten minun tietoiskuni itsestäni.
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Ihaa » 18 Touko 2018, 11:02

Oho oho, en ole edes esittäytynyt.

Olen aloittanut Suolistossa syksyllä 2014 nimimerkillä kukka_kasvi, josta siirryin pian nimimerkkiin pofuksio. Täällä Pulinoissa käyttäjä pofuksio meni lukkoon, joten loin tämän käyttäjän, joka alkuperäiseltä nimeltään oli Fufu.

Olen vuosimallia 00, muunsukupuolinen ja mitä lie seksuaalisuuntausta, en tiedä. Tykkään kuunnella musiikkia, etenkin industrial metallia ja horrorcorea. Viime aikoina on tullut kuunneltua paljolti punkkia, mutta musiikin suhteen olen kuitenkin melko kaikkiruokainen. Mielenterveysongelmia on vaikka muille jakaa, tällä hetkellä asun yksin ja minulla on poikaystävä.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Yleinen esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 19 Touko 2018, 11:53

alice, 01, kuuntelen progea

aloitin suolistossa ikuisuus sitten
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Edellinen

Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron