sarjat

sarjat

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 10 Huhti 2017, 20:28

Koska nykyään on kaikenlaisia youtube- Netflix ja whateversarjoja, ei sana TV-sarja käy otsikkoon.

Yleisesti keskustelua sarjoista, mielellään muutenkin kuin listaamalla. Ja muistakaa merkitä spoilerit.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja Amoral » 10 Huhti 2017, 20:44

Alotin hiljattain Breaking Badin. Aika hyvä sarja, oon nyt neljännen kauden alkupuolella. Skamia oon kans katsonut tänä vuonna. Ne katoin silleen binge watch -tyyliin parin päivän aikana, kaikki kolme kautta. Mun äiti alotti tänään Skamin.
Avatar
Amoral
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Maalis 2017, 20:18

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 10 Huhti 2017, 21:05

Shrekin kakkoskausi näyttää hyvältä

"Manga on parempi."

Mielestäni viime jakso antoi kivaa hahmokehitystä Shrekin vaimolle.

Yksi syy miksi en seuraa tv-sarjoja (joitain poikkeuksia lukuunottamatta.) on, että niitä on aivan liikaa, niillä on aivan liian iso fandom ja niissä on liikaa jaksoja.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 10 Huhti 2017, 21:30

Olisipa aikaa katsoa sarjoja. Nykyisin katson puolet Holby citystä aina aamukahvin kanssa.

Matemaattisista sarjoista en erityisemmin pidä, mutta geometrisen sarjan summa pelasti minut yo-kirjoituksissa. Luin ne edellisenä iltana.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja Atrytone » 11 Huhti 2017, 01:55

Mä vaan listaan:

Spartacus
13 syytä
Silta
Skins
Rita
Oitnb (koska Alex ja Piper on niin ihana pari)
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja Fnfn » 11 Huhti 2017, 19:11

Amoral kirjoitti:Alotin hiljattain Breaking Badin. Aika hyvä sarja, oon nyt neljännen kauden alkupuolella. Skamia oon kans katsonut tänä vuonna. Ne katoin silleen binge watch -tyyliin parin päivän aikana, kaikki kolme kautta. Mun äiti alotti tänään Skamin.

Mulla on vähän samat, aloitin tossa viime vuoden puolella Breaking Badin mutta olen vasta kakkoskaudella :( Ja samoin aloitin katsomaan Skamia. En eka lämminnyt sille, muistutti liikaa mun entisaikojen suosikkia Skinsiä (mikä on sinällään hyvä, mutta tuli myös sellainen "ööh mitä ne yrittää"-tunne) + muutenkin musta se oli alussa sellaista geneeristä wannabehipster -paskaa, mutta nyt olen katsonut sitä about 6 jaksoa ja nyt tykkään jo siitä. Se päähenkilö Eva (tai edes sen poikaystävä) ei nyt ole mun lemppari, mutta Noora on ihana. Ja Vilde ja se bussiryhmä, ne on hauskoja.

Mulla ei oikein ole aikaa tai sen enempää keskittymiskykyäkään, että jaksaisin katsoa silleen "tuotantokausi päivässä" -tyyliin. Maratonit ei siis ole mua varten. Ennätys taitaa olla ehkä jotain 4 jaksoa peräkkäin. Myös jotain Shamelessia olen katsonut 6 jaksoa (eli about puolet kaudesta) päivässä, mutta en koskaan silleen yhteen putkeen. Samoin OITNB:in yleensä ahmin ihan liian nopeasti.

Sen lisäksi viime vuonna aloitin katsomaan Gilmoren tyttöjä, olen nyt neloskauden alussa mutta en ole katsonut sitä nyt pariin kuukauteen kiireiden takia. Ja sitten aloitin katsomaan tossa reilu kuukaisi sitten American Crime Storyn ekan kauden The People Vs. OJ Simpson. Se oli musta alun totuttelun jälkeen aivan mielettömän hyvä, mutta en ole katsonut vielä sitä viimeistä jaksoa. En tiedä miksi, ehkä halusin säästää sen sarjan päättymistä, tai sitten koulukiireet tulivat päälle tai sitten se on jotenkin masentavaa katsoa sitä, kun tiedän kuitenkin miten se menee se tarina. Musta nimittäin Marcia Clark oli niin ihana hahmo (ja on se oikea ihminenkin tosi inspiroiva totta kai!), etten kestä katsoa sen pettymystä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 25 Elo 2017, 21:12

Katsoin eilen Over the garden wallin. Sarja kesti alle kaksi tuntia, ja oli kaunis sekä karmiva. Tykkäsin myös sen vanhanaikaisesta musiikista, eivätkä edes laulukohtaukset ärsyttäneet. Pääsi ehdottomasti yhdeksi suosikkisarjoistani.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 15 Helmi 2018, 22:09

Devilman crybaby oli aika kiva. Vaikkakin yli puolet sarjasta kesti, ennen kuin se muuttui oikeasti hienoksi.
Siinä oli kovin painajaisfiilis outojen tapahtuma-aukkojen, heittelevän piirtotyylin ja kasvavan epätoivon myötä.
Spoiler: näytä
Loppu oli kaunis.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Touko 2018, 18:36

Katsoin viikon sisään kolme animea, enkä oikein ole varma miten ja miksi.

Kaikkien kovasti rakastama Death note ei ollut maineensa veroinen. Odotin enemmän moraalipohdintaa ja eeppisen taktisia tapoja käyttää vihkoa. Molempia oli silti riittävästi tekemään sarjasta ihan OK tasoisen.
Mutta se perkele ei osannut loppua ajoissa. Vaikkakin viimeinen jakso oli sarjan paras, edelsi sitä monta jaksoa turhaa paskaa.
Spoiler: näytä
Sarja olisi voinut hyvin loppua jaksoon, jossa L kuoli. Tahi hänet olisi voitu jättää eloon ja antaa hänen päihittää Kira. Heidän kaksintaistelustaanhan sarja kertoo.




Ryuuou no oshigoto taas on ilmeisesti sarja, josta ainoastaan minä pidän. :D
Tykkäsin sarjan teemasta (ammattitasoinen lautapelien pelaaminen). Vielä enemmän tykkäsin loleista. :3 Jostain syystä tykkäsin kaikkein eniten viittaan pukeutuvasta sekopääsivuhahmosta, jonka käymät pelit kuvattiin kuin jokin lasten fantasiasarja....



Mutta sarja jota oikeasti voin kaikille suositella on Konosuba. Tosin ei näitä kukaan muu kuin Rika katso kuitenkaan.... Eli suosittelen sittenkin yllä mainitsemaani.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 27 Touko 2018, 21:06

jokutyyppi19 kirjoitti:Katsoin viikon sisään kolme animea, enkä oikein ole varma miten ja miksi.

Kaikkien kovasti rakastama Death note ei ollut maineensa veroinen. Odotin enemmän moraalipohdintaa ja eeppisen taktisia tapoja käyttää vihkoa. Molempia oli silti riittävästi tekemään sarjasta ihan OK tasoisen.
Mutta se perkele ei osannut loppua ajoissa. Vaikkakin viimeinen jakso oli sarjan paras, edelsi sitä monta jaksoa turhaa paskaa.
Spoiler: näytä
Sarja olisi voinut hyvin loppua jaksoon, jossa L kuoli. Tahi hänet olisi voitu jättää eloon ja antaa hänen päihittää Kira. Heidän kaksintaistelustaanhan sarja kertoo.




Ryuuou no oshigoto taas on ilmeisesti sarja, josta ainoastaan minä pidän. :D
Tykkäsin sarjan teemasta (ammattitasoinen lautapelien pelaaminen). Vielä enemmän tykkäsin loleista. :3 Jostain syystä tykkäsin kaikkein eniten viittaan pukeutuvasta sekopääsivuhahmosta, jonka käymät pelit kuvattiin kuin jokin lasten fantasiasarja....



Mutta sarja jota oikeasti voin kaikille suositella on Konosuba. Tosin ei näitä kukaan muu kuin Rika katso kuitenkaan.... Eli suosittelen sittenkin yllä mainitsemaani.


Tällä hetkellä anime-listani on täynnä, mutta täytyy harkita sitten noiden 6 animen jälkeen, jotka aion katsoa.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja <Empty> » 27 Touko 2018, 21:25

Amoral kirjoitti:Alotin hiljattain Breaking Badin. Aika hyvä sarja, oon nyt neljännen kauden alkupuolella. Skamia oon kans katsonut tänä vuonna. Ne katoin silleen binge watch -tyyliin parin päivän aikana, kaikki kolme kautta. Mun äiti alotti tänään Skamin.




SKAM on paras. Olen katsonut kaiken ja katsoisin uudestaan ellei perkeleen Yle olisi estänyt halpoja VPN-yhteyksiä. Saatanan elitistit.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: sarjat

ViestiKirjoittaja <Empty> » 27 Touko 2018, 21:29

Olen katsonut elämässäni liikaa suhteellisen paskoja hömppäsarjoja. Esimerkiksi Frendit useampaan kertaan ja HIMYMI:n ja sit useamman kappaleen sellasia hajanaiswmpia ja vähemmän tunnetuita (esim. Freaks and geeks). Breaking Bad on myös tullut katsottua läpittensä. Full Metal Alchemist oli ensimmäinen kunnon anime minkä katsoin ja se oli ihan hyvä. Lähinnä rakkauteni sarjoja kohtaan kielii sosiaalisen elämän kaipuustani. Niissä on aikaa samaistua niihin hahmoihin ja niin sanotusti tulla osaksi sitä yhteisöä, toisin kuin suurimmassa osaa elokuvista.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron