En ole unohtanut teitä

En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Inzpector » 17 Touko 2018, 22:30

Morjens kaikki! Miten sujuu?

Jostakin kumman syystä päädyin lukemaan suomi24:n pulinoita ja tuli ikävä teitä. Ihme kyllä täällä on edelleenkin aktiivista porukkaa. Mahtavaa!

Vieläkö roolipelejä pelataan?
Jos ette tunnistaneet, niin olen se muinainen halfelf, joka päti politiikasta, haukkui homoja ja oli ylpeä muslimi.

Olen muuttunut aika hitokseen. Nykyään olen kovan luokan ateisti, meinasi tuon takia tulla välirikko porukoiden kaa. Olen aikuinen, ärsyttävä sellainen :D. Luen edelleen politiikkaa ja historiaa, mutta lähestyvät kirjoitukset on tehnyt ajankäytöstäni yhtä säännöstelyä. Yritän lääkäriksi, en historioitsijaksi :p.

Mitä erityisesti vakkareille kuuluu? Oletteko tekin muuttuneet sitten vuodesta 2015? Tuntuu että siitä on kulunut ikuisuus kun viimeksi olin pulinoissa, ja muistelen suolistoa edelleen pilke silmäkulmassa. Tästä lähtien yritän myös kirjoittaa tänne aktiivisesti. Terve kaikille jälleen kerran!
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 18 Touko 2018, 07:27

Lienemme aktiivisia ja yhdessä loppuun asti. Tervetuloa siis takaisin.

Ei kukaan enää vaivaudu roolipelaamaan, kun kaikki loppuvat aina kovin lyhyeen.

Kaikki ovat muuttuneet. Etenkin Trotskilainen.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Ihaa » 18 Touko 2018, 07:44

Kukaan ei ole enää sama, kuin 2015. Onhan siitä kolme vuotta. Kehityksen suuntaa on kuitenkin hankala sanoa, mutta kyllähän ihminen kolmessa vuodessa ainakin toivottavasti johonkin suuntaan kehittyy.

Viimeisen kolmen vuoden aikana on paljon kriiselty ja riidelty, ja joidenkin henkilöiden välit ovat katkeilleet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin mennyt asioissa paljon eteenpäin.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Vieras » 18 Touko 2018, 16:38

No mutta minäpäs olenkin unohtanut sinut.
Vieras
 

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 19 Touko 2018, 11:56

En usko että voin koskaan jättää Pulinoita
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 19 Touko 2018, 15:44

Ihaa kirjoitti:Kukaan ei ole enää sama, kuin 2015. Onhan siitä kolme vuotta. Kehityksen suuntaa on kuitenkin hankala sanoa, mutta kyllähän ihminen kolmessa vuodessa ainakin toivottavasti johonkin suuntaan kehittyy.

Viimeisen kolmen vuoden aikana on paljon kriiselty ja riidelty, ja joidenkin henkilöiden välit ovat katkeilleet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin mennyt asioissa paljon eteenpäin.


Olet väärässä.

Olen sama henkilö, kuin olin 3v sitten ja mikään ei ole muuttunut.

Okei en täysin, mutta isossa kuvassa joo.

Tai oikeastaan olen tullut lapsellisemmaksi.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Ihaa » 19 Touko 2018, 16:32

YuriOnHomoJäällä kirjoitti:
Ihaa kirjoitti:Kukaan ei ole enää sama, kuin 2015. Onhan siitä kolme vuotta. Kehityksen suuntaa on kuitenkin hankala sanoa, mutta kyllähän ihminen kolmessa vuodessa ainakin toivottavasti johonkin suuntaan kehittyy.

Viimeisen kolmen vuoden aikana on paljon kriiselty ja riidelty, ja joidenkin henkilöiden välit ovat katkeilleet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin mennyt asioissa paljon eteenpäin.


Olet väärässä.

Olen sama henkilö, kuin olin 3v sitten ja mikään ei ole muuttunut.

Okei en täysin, mutta isossa kuvassa joo.

Tai oikeastaan olen tullut lapsellisemmaksi.


Olet lähinnä muuttunut ärsyttävämmäksi ja lapsellisemmaksi ja juttujesi kehitys on ollut lähinnä negatiivista viimeiset kolme vuotta. Olet kuitenkin ainoita Pulinalaisia, joka ei ole tuntunut menneen eteenpäin, vaan lähinnä taaksepäin.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 21 Touko 2018, 18:50

Ihaa kirjoitti:
YuriOnHomoJäällä kirjoitti:
Ihaa kirjoitti:Kukaan ei ole enää sama, kuin 2015. Onhan siitä kolme vuotta. Kehityksen suuntaa on kuitenkin hankala sanoa, mutta kyllähän ihminen kolmessa vuodessa ainakin toivottavasti johonkin suuntaan kehittyy.

Viimeisen kolmen vuoden aikana on paljon kriiselty ja riidelty, ja joidenkin henkilöiden välit ovat katkeilleet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin mennyt asioissa paljon eteenpäin.


Olet väärässä.

Olen sama henkilö, kuin olin 3v sitten ja mikään ei ole muuttunut.

Okei en täysin, mutta isossa kuvassa joo.

Tai oikeastaan olen tullut lapsellisemmaksi.


Olet lähinnä muuttunut ärsyttävämmäksi ja lapsellisemmaksi ja juttujesi kehitys on ollut lähinnä negatiivista viimeiset kolme vuotta. Olet kuitenkin ainoita Pulinalaisia, joka ei ole tuntunut menneen eteenpäin, vaan lähinnä taaksepäin.



Mitä kolmevuotta sitten tapahtui. Aloin katsomaan animea.

Oikeastaan olen oppinut elämään miten haluan normeja rikkoen tehden kaikkea muuta mitä normaalit ihmiset tekisivät ja on saavutus käyttäytyä 18 vuotiaana huomattavasti epäkypsemmin, kuin 14 vuotiaana. Sitä paitsi nuoruus on lyhyt ja siitä pitää nauttia, joten lapsellisuudessa ei ole mitään pahaa, osaan olla kypsä, mutta vain tilanteissa joissa tarvii, joten siitä saa hassun mielikuvan: "miten tuo henkilö voi olla noinkin taitava joissain", vaikka käyttytyy kuin 7v. Koska sillä ei ole mitään väliä jos käyttäydyn lapsellisesti arkielämässä, kun kyse ei ole tulevaisuudesta, ja pidän vain hauskaa.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 23 Touko 2018, 10:36

Nmoi. Minäkään en ole enää kristitty, mutten kyllä ateistikaan. Heikossa hapessa olen ollut viime vuosina, mutta nyt on taas tasaantunut meno.
Muistan sinut vielä, kuitenkin olen yllättynyt kun palasit.
Roolipelit kiinnostaa vieläkin, mutta eipä niitä yksin voi pelailla.

Vuonna 2014 minulla oli paljon kavereita Pulinoissa ja minusta pidettiin, nykyään minusta ei oikein pidetä ja/tai minua pelätään. Johtunee siitä, että käytökseni oli aika epävakaata. Ja käytökseni on epävakaata, koska minulla on paha mieli.

Mutta pohjimmiltani olen se sama lapsellinen aiheen vierestä puhuja kuin olin silloin 2014
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Inzpector » 23 Touko 2018, 13:20

Minäkin muistan sinut, neiti luotsi Kurpizza :)

Mitä ropettamiseen tulee, I am ready. Olisi kiva jos assassin tulisi mukaan, mutta häntä ei ole tainnut näkyä täällä. Syy siihen miksi palasin oli yksinkertaisesti yksinäisyys. Huolimatta siitä että minulla on 6-7 läheistä ystävää, olo tuntuu silti yksinäiseltä. Vietän päivät joko koneella tai yksin metsässä riehumassa, eikä sosiaalinen elämä oikein maita. Täällä saa leivitystä siihen tyhjyyteen, minkä uskonnon, parisuhteen ja vanhempia kohtaan tuntemani läheisyyden menettäminen on aiheuttanut.
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja occe » 27 Touko 2018, 11:20

Kolmessa vuodessahan ehtii tapahtua paljon :D

Mie oon kai vähä aikuistunu, toki onhan se pakko jos pyörittää kahta työpaikkaa ja omaa huushollia. Siitä huolimatta vetäydyn yhä enemmän omiin oloihini ja kohta ei olekaa juurikaan sosiaalisia kontakteja. Jaaaa yritän päästä lähihoitajaksi.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 27 Touko 2018, 11:49

occe kirjoitti:Kolmessa vuodessahan ehtii tapahtua paljon :D

Mie oon kai vähä aikuistunu, toki onhan se pakko jos pyörittää kahta työpaikkaa ja omaa huushollia. Siitä huolimatta vetäydyn yhä enemmän omiin oloihini ja kohta ei olekaa juurikaan sosiaalisia kontakteja. Jaaaa yritän päästä lähihoitajaksi.


En menisi lähihoitajaksi vaikka saisin miljoonan.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja occe » 28 Touko 2018, 12:12

YuriOnHomoJäällä kirjoitti:
occe kirjoitti:Kolmessa vuodessahan ehtii tapahtua paljon :D

Mie oon kai vähä aikuistunu, toki onhan se pakko jos pyörittää kahta työpaikkaa ja omaa huushollia. Siitä huolimatta vetäydyn yhä enemmän omiin oloihini ja kohta ei olekaa juurikaan sosiaalisia kontakteja. Jaaaa yritän päästä lähihoitajaksi.


En menisi lähihoitajaksi vaikka saisin miljoonan.


Mikset? Työtä se on siinä missä muutki.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 28 Touko 2018, 18:21

occe kirjoitti:
YuriOnHomoJäällä kirjoitti:
occe kirjoitti:Kolmessa vuodessahan ehtii tapahtua paljon :D

Mie oon kai vähä aikuistunu, toki onhan se pakko jos pyörittää kahta työpaikkaa ja omaa huushollia. Siitä huolimatta vetäydyn yhä enemmän omiin oloihini ja kohta ei olekaa juurikaan sosiaalisia kontakteja. Jaaaa yritän päästä lähihoitajaksi.


En menisi lähihoitajaksi vaikka saisin miljoonan.


Mikset? Työtä se on siinä missä muutki.


Paskaduunia.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja icepicked » 10 Kesä 2018, 13:41

Mitäs tässä. Opiskelen helvetisti yrittäen päästä Siperiaan, en juuri käy enää täällä. Minusta on tullut linkolalainen, minkä takia harmittaa Bilsen ja Herra X:n poissaolo.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Kesä 2018, 13:44

[quote="Inzpector"]Minäkin muistan sinut, neiti luotsi Kurpizza :)

Mitä ropettamiseen tulee, I am ready. Olisi kiva jos assassin tulisi mukaan, mutta häntä ei ole tainnut näkyä täällä. Syy siihen miksi palasin oli yksinkertaisesti yksinäisyys. Huolimatta siitä että minulla on 6-7 läheistä ystävää, olo tuntuu silti yksinäiseltä. Vietän päivät joko koneella tai yksin metsässä riehumassa, eikä sosiaalinen elämä oikein maita. Täällä saa leivitystä siihen tyhjyyteen, minkä uskonnon, parisuhteen ja vanhempia kohtaan tuntemani läheisyyden menettäminen on aiheuttanut.[/quote]

Nopeasti nuo ropet kyllä tuntuvat aina kuolevan, mutta voisihan sitä tietysti kokeilla taas jos ihmisillä riittää kiinnostusta.
Vieras
 

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 11 Kesä 2018, 14:18

icepicked kirjoitti:Mitäs tässä. Opiskelen helvetisti yrittäen päästä Siperiaan, en juuri käy enää täällä. Minusta on tullut linkolalainen, minkä takia harmittaa Bilsen ja Herra X:n poissaolo.


Kommunismi oli vain murrosikä.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Kesä 2018, 16:13

[quote="YuriOnHomoJäällä"][quote="icepicked"]Mitäs tässä. Opiskelen helvetisti yrittäen päästä Siperiaan, en juuri käy enää täällä. Minusta on tullut linkolalainen, minkä takia harmittaa Bilsen ja Herra X:n poissaolo.[/quote]

Kommunismi oli vain murrosikä.[/quote]

Voin olla väärässäkin, mutta linkolalaisuus ei taida poislukea kommunismia.
Vieras
 

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Vieras » 27 Kesä 2018, 10:50

Noh, eihän sitä kauaa kestänyt.
Vieras
 

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Inzpector » 24 Heinä 2018, 13:57

Voi niitä pulinoiden kulta-aikoja kun kävijöitä oli niin paljon että yhdessä ropessa saattoi olla jopa tusina pelaajaa... Aikuistuminen on hirveää.
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 25 Heinä 2018, 07:35

Inzpector kirjoitti:Voi niitä pulinoiden kulta-aikoja kun kävijöitä oli niin paljon että yhdessä ropessa saattoi olla jopa tusina pelaajaa... Aikuistuminen on hirveää.


Minä en ole aikuistunut. En ole edes kasvanut, kiitos kääpiögeenit...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 25 Heinä 2018, 16:55

Kurpizza kirjoitti:
Inzpector kirjoitti:Voi niitä pulinoiden kulta-aikoja kun kävijöitä oli niin paljon että yhdessä ropessa saattoi olla jopa tusina pelaajaa... Aikuistuminen on hirveää.


Minä en ole aikuistunut. En ole edes kasvanut, kiitos kääpiögeenit...


Minä olen aikuistunen ja tajunnut, että persoonallisuuteni on 5 vuotiaan tasolla, mutta osaan silti käyttäytyä kuin 23v aikuinen asiallinen asianajaja todistajana.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Ihaa » 25 Heinä 2018, 18:59

Mun mielestä aikuistuminen on parasta, koska ensimmäistä kertaa lääkärit ynnä muut kuuntelevat minua, eivätkä vanhempiani, mikä on iso juttu mielenterveysongelmien hoidossa. Täytin tosiaan alkukuusta 18, mutta on tässä lähemmäs vuosi jo tarvinnut leikkiä aikuista. Kohta olen asunut vuoden yksin. Se tuo mukanaan omanlaisiaan haasteita.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Inzpector » 25 Heinä 2018, 22:23

Itse täytin alkuvuodesta 18 ja se ei mennyt kovinkaan kivasti. Mulla oli (taisin jo mainita) ateismini aiheuttamia ongelmia vanhempieni kanssa, kotoa muuttaminen, takaisin muuttaminen (koska vanhempani anelivat), mielenterveysongelmia, pari itsemurhayritystä ja kaksi huonosti päättynyttä rakkaustarinaa. Tää kaikki paska siis tapahtui tämän vuoden aikana.
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Ihaa » 26 Heinä 2018, 13:50

Inzpector kirjoitti:Itse täytin alkuvuodesta 18 ja se ei mennyt kovinkaan kivasti. Mulla oli (taisin jo mainita) ateismini aiheuttamia ongelmia vanhempieni kanssa, kotoa muuttaminen, takaisin muuttaminen (koska vanhempani anelivat), mielenterveysongelmia, pari itsemurhayritystä ja kaksi huonosti päättynyttä rakkaustarinaa. Tää kaikki paska siis tapahtui tämän vuoden aikana.


Auts :shock: Saathan sä apua mielenterveysongelmiisi? Se nyt tässä lähinnä, ettei asiat pahene ja tule vaikka uusia itsemurhayrityksiä. Mutta toivottavasti asiat on menossa parempaan suuntaan, koska tollaiset asiat on tosi rankkoja ja syö kyllä voimia.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 26 Heinä 2018, 21:02

Inzpector kirjoitti:Itse täytin alkuvuodesta 18 ja se ei mennyt kovinkaan kivasti. Mulla oli (taisin jo mainita) ateismini aiheuttamia ongelmia vanhempieni kanssa, kotoa muuttaminen, takaisin muuttaminen (koska vanhempani anelivat), mielenterveysongelmia, pari itsemurhayritystä ja kaksi huonosti päättynyttä rakkaustarinaa. Tää kaikki paska siis tapahtui tämän vuoden aikana.


Jos edes yrität itsemurhaa niin varmista nyt,että se edes onnistuu.

Kuva

Minä olen kaavaillut sentään 100% vedenpitävän suunnitelman, joka onnistuu. Ainoa asia mitä tarvitsen on motivaatioa ja jotain mikä saisi minut niin alas.

Se on vähän kuin suunnitelma pahan päivän varalle.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Heinä 2018, 07:50

Inzpector kirjoitti:Itse täytin alkuvuodesta 18 ja se ei mennyt kovinkaan kivasti. Mulla oli (taisin jo mainita) ateismini aiheuttamia ongelmia vanhempieni kanssa, kotoa muuttaminen, takaisin muuttaminen (koska vanhempani anelivat), mielenterveysongelmia, pari itsemurhayritystä ja kaksi huonosti päättynyttä rakkaustarinaa. Tää kaikki paska siis tapahtui tämän vuoden aikana.


Voi ei. Ite saan välillä turpaan kotona mutten sentään itsetuhoinen ole. Vaan väsynyt ja ahdistunut, mutta kyllä tästä selvitään
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Inzpector » 10 Elo 2018, 08:37

Nosiis, mitä itsemurhaan tulee niin hirttäytyminen ja tukehduttaminen ei ole parhaimpia vaihtoehtoja... Hirttäytyessä naru katkeaa ja tukehtuminen ei refleksien takia onnistu. Jos yritän kolmatta kertaa, hankin heliumia ja valmistan huolellisesti exit bag- itsemurhatyökalun.

Mielenterveysongelmat on hieman hellittänyt koulun alkamisen jälkeen. YO-kokeet ahdistaa, mutt sentään vanhemmat ei enää painosta fundamentalistisella paskallaan. Eiköhän tästä selvitä vielä muutaman kuukauden, ainakin valkolakkiin asti. Olen syv'sti pettynyt naisiin ja heidän uskollisuuteen.
Tieto on valtaa ja valta korruptoi. Opiskele ja ole paha.
Avatar
Inzpector
 
Viestit: 29
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:14

Re: En ole unohtanut teitä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 11 Elo 2018, 20:33

Hello. En ketään Inzpectoria muista mutta muslimi-Halfefin muistan.

Olen muuttunut, mutta en paljoa. Olen aikuistunut. En enää jaksa välittää muiden mielipiteistä niin paljon. Jos jotain hiertää se, millainen mä olen ja miten mä ajattelen, niin hiertäköön. En jaksa enää tapella asioista ja öyhöttäjistä, ainakaan samalla tavalla, ainakaan yhtä paljon. Se on turhaa.

En ole enää niin epävarma, sen olen huomannut. Olen epävarma mutta en silleen "yhyy olen paska kukaan ei tykkää musta, kuolen yksin" -tavalla. Totta kai edelleen haen paikkaani ja pelkään, tuleeko musta koskaan mitään, mitä jos jään yksin, mitä jos tapahtuu jotain kamalaa, mutta en enää vello siinä samalla tavalla. Olen reippaampi ja uskallan tehdä asioille jotain, tai ainakin suunnitella. Ja teenkin, mutta jotkut asiat vaativat ensin suunnittelua.

Olen sama Fuffe mutta erilainen. Vähän väsyneempi Fuffe, mutta ei masistelun takia. Ehkä voisi sanoa, että kyllästyneempi. Olen kiinnostunut vähän eri asioista. Ei ole enää mitään niin vahvoja intohimon kohteita. Tavallaan kaipaan niitä kyllä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron