Kurpizza kirjoitti:Jos masentaa, sitten kannattaa yrittää piristyä eikä masentua lisää. Ihan väkisinkin kannattaa koittaa tehdä jotain. Se tuntuu paljon helpommalta jäädä jonnekin nurkkaan/sänkyyn masentumaan ja surkuttelemaan, mutta sitten seuraavana päivänä masentaa lähes samaan aikaan ja siitä tulee semmoinen kiva kierre, jota on aika hankala sitten muuttaa.
Santiny kirjoitti:Kurpizza kirjoitti:Jos masentaa, sitten kannattaa yrittää piristyä eikä masentua lisää. Ihan väkisinkin kannattaa koittaa tehdä jotain. Se tuntuu paljon helpommalta jäädä jonnekin nurkkaan/sänkyyn masentumaan ja surkuttelemaan, mutta sitten seuraavana päivänä masentaa lähes samaan aikaan ja siitä tulee semmoinen kiva kierre, jota on aika hankala sitten muuttaa.
Mulla kierre katkeaa siihen kun tulee nälkä ja joudun lähtemään kauppaan (olen ainoa, joka meillä ostaa ruokaa) tai kun tunnen olevani liian läski ja lähden ulos hyppimään. Auttaa. Nälkäisenä masentaa entistä enemmän ja liikuntahan on keskimäärin hyväksi.
Herra X kirjoitti:Olet näköjään ennenkin aloittanut Masennusketjun.
Yurika_ kirjoitti:Herra X kirjoitti:Olet näköjään ennenkin aloittanut Masennusketjun.
Elämäni on täyttä paskaa, tuskaa, masennusta, särkyneitä sydämmiä ja surua aikoinaan... Eikä koskaan tule muuttumaan.
Yurika_ kirjoitti:Herra X kirjoitti:Olet näköjään ennenkin aloittanut Masennusketjun.
Elämäni on täyttä paskaa, tuskaa, masennusta, särkyneitä sydämmiä ja surua aikoinaan... Eikä koskaan tule muuttumaan.
Yurika_ kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Psykologini jopa kehotti minua kirjaimellisesti halailemaan puita.
Atrytone kirjoitti:Santiny kirjoitti:Psykologini jopa kehotti minua kirjaimellisesti halailemaan puita.
Hyi, siinähän pitäis nääyttää tunteita. >_<Spoiler: näytä
Kurpizza kirjoitti:Ja olisihan se hämärää halailla jotakin, joka ei vastaa, seisoo vain kovana....Spoiler: näytä
icepicked kirjoitti:Kurpizza kirjoitti:Ja olisihan se hämärää halailla jotakin, joka ei vastaa, seisoo vain kovana....Spoiler: näytä
Viime kesä on taas täällä, toverit!
Kurpizza kirjoitti:En ota vastuuta.
icepicked kirjoitti:Katsonkin tämän ansiolistaani kuuluvaksi.
Kurpizza kirjoitti:Ihan miten vain, kunhan saamme kuulla tunnustuksen.
icepicked kirjoitti:Meinaatko nyt tuoda tämän julkiseksi?
Kurpizza kirjoitti:En, edellisen viestin jälkeen se olisin minä, joka kärsisin.
En kuitenkaan niin masokisti ole... kuin joku muu voisi olla.
icepicked kirjoitti:Liikut nyt heikoilla jäillä, toveri.
Kurpizza kirjoitti:Vain, koska joku jo molskahti avantoon. Eikä tajua tulla pois, koska nauttii tilanteesta.
icepicked kirjoitti:Minä varoitan...
Kurpizza kirjoitti:Ja nyt olet ihan märkä! Eikös siellä ole kylmä?
icepicked kirjoitti:Sanakin vielä, olen tosissani!
Kurpizza kirjoitti:Ootappa, mitä tässä nyt on tapahtumassa...? Mitä tapahtuu, jos sanoisin vielä jotain, kuten vaikka jos sanoisin "Varo vain, ettet muuta punaisesta siniseksi", mitä en tietenkään sanonut, koska kysyin vain...
icepicked kirjoitti:Lähetän sinun runosi tänne.
Kurpizza kirjoitti:Ja minua moitittiin kiristyksestä?!? Ja saisit bannit sopimattoman sisällön julkaisusta...
Jos sen teet, poistan sen tarvittaessa niin monta kertaa kun voin ja sitten spämmin postilaatikkoosi halinalleja!
icepicked kirjoitti:Ei voi olla kiristämättä, kun on kiristävä tunne.
Kurpizza kirjoitti:Luittekos kaikki? Tämä jos mikä kertoo jotain toveristamme... Vaikka luulin, että ne olisivat olleet täysin toisenlaiset tyypit, joita sinä tykkäät kiristää...
(Olemmeko sivunneet kenties ketjun aiheesta?)
icepicked kirjoitti:No, sinullahan on tunnetusti vilkas mielikuvitus, jota runosikin ilmentävät hyvin.
Sinä aloitit.
Kurpizza kirjoitti:Joillakin se ei jää pelkkään runoiluun...
Kommentoin Atryonella ja pyysin heti anteeksi! Tai siis kehotin potkaisemaan, mutta melkein sama asia!
icepicked kirjoitti:Niin, siitähän sinä tunnut tietävän. Ei tässä kohta enää tunnustuksia tarvitakaan.
Kurpizza kirjoitti:Ikävä kyllä, kun joku linkkailee kyseenalaisia musiikkivideoita ja oheistuotteita...
icepicked kirjoitti:Olivat hauskoja. Sinä niistä sitten jatkoit!
Kurpizza kirjoitti:Ehoistuotteiden takia poltin verkkokalvoni ja musiikkivideo sai melkein oksentamaan. Hauskaa tosiaan. Niin jatkoinkin, kun Eräs... siis eräs oli, sanoisinko, kiinnostunut aiheesta.
icepicked kirjoitti:Nehän olivat ihan aitojen muottien pohjalta. Yök.
Kurpizza kirjoitti:Millähän hakusanoilla sinä niitäkin olit googletellut...?
Ei vittu sun kanssas.
icepicked kirjoitti:Sellaisilla hakusanoilla, joilla etsivä löytää...
Atrytone kirjoitti:Mistä vitusta te puhutte?
icepicked kirjoitti:Atrytone kirjoitti:Mistä vitusta te puhutte?
Kerrommeko hänelle, toveri?
Kurpizza kirjoitti:Tarkoitatko runoani vai sinun kiinnostuksen kohdetta?
icepicked kirjoitti:Kurpizza kirjoitti:Tarkoitatko runoani vai sinun kiinnostuksen kohdetta?
Kaikki selitykseen vaadittava. Näin muuten kys. oheistuotteista unta viimeyönä. (En sellaista unta!)
Kurpizza kirjoitti:Runoani ei tarvitse sen olemassa olon mainintaa enempää tunkea mukaan, muuten käy. Luuletko että uskon? Itse näin painajaista rippikoululaisista!
icepicked kirjoitti:No, miten tätä sitten lähtisi selittämään... Luulin, että uskoisit.
Kurpizza kirjoitti:Sinähän se aloit selittämään. Aloita taas videosta. Niin niin
icepicked kirjoitti:Kurpizza kirjoitti:Sinähän se aloit selittämään. Aloita taas videosta. Niin niin
Sanokaammeko, että video liittyy vahvasti aiheeseen:
(video)
Linkkinä: https://www.youtube.com/watch?v=b_LVaHHNcP4
Kolmen minuutin kohdalta alkaa hauskuus ja sodomia.
Kurpizza kirjoitti:SE OLI LÄPPÄÄ SE LINKKAAMISEN KEHOTTAMINEN!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa