Yh en jaksa (sosiaaliset suhteet ja opiskelu)

Yh en jaksa (sosiaaliset suhteet ja opiskelu)

ViestiKirjoittaja Fnfn » 21 Helmi 2015, 23:33

Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa...? Taas näitä aiheita, joista en jaksa avata paljoa, pitää vaan saada vaikeroida ääneen.

Minun on jotenkin todella vaikea ystävystyä ihmisten kanssa, siis syvällisemmin. En tajua, miten molemmat ystäväni ovat siinä niin hyviä, aina he löytävät uusia ystäviä ja heistä pidetään. Minäkin koitan kuitenkin hymyillä ja olla ystävällinen, mutta tiedän myös, että liiallinen ystävällisyys on rasittavaa. Ja muut ottavat kontaktia ja yrittävät ystävystyä heidän kanssaan, minusta taas tuntuu, että minä saan tehdä kaiken työn.

Eli siis osa opiskelijatovereistani ovat jo ihan bff:s keskenään, hengailee opiston jälkeen ja viikonloppuisin. Minä en ole vielä tälläisiä kavereita saanut, vaikka olenkin kavereita heidän kanssaan muuten. Toisaalta ehkä siihen on osaltaan vaikuttanut se, ettei minulla ollut whatsappia syksyn periodilla, joten olin joltain osin vähän ulkona sellaisista sponttaaneista tapahtumista. Niin, ja se, että koin syksyllä ihan kamalaa koti-ikävää ja lähdin kotiin joka viikonloppu, jota teen itseasiassa nykyäänkin, ei vaan huvita olla siellä, kun sosiaalinen elämä on niin epävarmaa. Jos tiedän, että siellä on jotkut bileet tiedossa, olen siellä kyllä. Enkä edes jaksa aina bilettää. En osaa päästää ihmisiä lähelle.

Ja ne, keistä pidän eniten, ovat poikia eivätkä he käy missään, joten keskusteltua tulee oikeastaan vaan opistolla :roll:

Ja opinnot, no, ne on alkanut mennä päin persettä. En edes jaksanut mennä siihen tenttiin, johon luin, koska en saanut luettua tarpeeksi (n. 100 sivua oli lukematta). En tiedä haluanko opiskella sitä alaa, mutta en tiedä muutakaan. Olisi kiva opiskella kirjallisuustiedettä, koska siellä olisi varmaankin samantyyppistä seuraa, mutta en sitten noin uran kannalta oikein tiedä :roll: Paitsi että haluaisin kyllä olla kirjailija.

Odotan vaan kesää kun saan olla kotona ajattelematta mitään ja masennun, koska koen, ettei tämä elämä tästä paremmaksi muutu ja ettei kukaan oikeasti pidä minusta.

Ärsytänkö muuten teistä (edes koskaan) jotenkin? Voisitte kertoa, minkä takia ja missä yhteyksissä, niin osaisin muuttaa käyttäytymistäni.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Fnfn
Positiivinen vetyioni

Re: Yh en jaksa (sosiaaliset suhteet ja opiskelu)

ViestiKirjoittaja icepicked » 21 Helmi 2015, 23:44

Et sinä minua ärsytä. Ärsytän nyt vain itseäni, koska en osaa vastata järkevästi vaan ulisen täysin hyödyttömiä kutsuen sitä vertaistueksi.

On paska jakso. Puuduttavat viisi viikkoa pitkiä päiviä, matematiikkaa, fysiikkaa ja fysiikkaa paskamaisessa ryhmässä. Nasse, järjestä minut tekemään harjoituskoetta. Haluan tietää, miksi inhoan matikkaa.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi

ViestiKirjoittaja Fnfn » 21 Helmi 2015, 23:51

No, hyvä tietää.

Ehkä se on kevät, kaikkia ahdistaa ja vituttaa. Ehkä niin on ollut aina vaikka tykkään kyllä keväästä...

Mutta tunnen itseni aina niin ulkopuoliseksi ja pelkään, etten löydä enää ketään. Ja se on vaan elämää, ei kevättä :|
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Santiny » 21 Helmi 2015, 23:54

Kyllähän tässä burnoutia vähän pukkaa. Kuukautiskierto ei auta yhtään. Kun muutenkin väsyttää ja suoraan sanottuna vituttaa, niin menkkojen aikaan jää kyllä menemättä luennoille ja laskareihin.

Mulla on ihan hyviä kavereita opiskelun puolesta, lähinnä koska alallani on niin vähän tyttöjä, että meillä on tiivis yhteisö ja käymme tapahtumissa yhdessä ja teemme ryhmätöitä tyttöporukalla. Tyttöjen kesken saa olla tyhmä ja kysyä asioita kun taas jätkäporukassa on pakko esittää pärjäävänsä itse, jottei tulisi jatkuvasti vähätellyksi. Muutamia rennommin asioihin suhtautuvia poikia olen kavereikseni saanut ja meillä on paljon yhteistä. Hyviä ystäviä minulla ei tietenkään ole, koska en vieläkään kykene muodostamaan läheisiä ihmissuhteita. On kuitenkin aina joku, joka lähtee seuraksi leffaan (kirjoitin ensin vessaan, mutta en minä niin säälittävä ole), lounaalle, kyselemään löytötavaroista jne. Olen nyt alkanut kaverustua myös fuksiryhmäni hiljaisen tytön kanssa. Kahden kesken hänkin puhuu ja yllättävän paljon. Nyt kaduttaa, etten ottanut ekalla viikolla enemmän kontaktia, mukava tyyppi ja ajattelee asioista samalla tavalla kuin minä.

Opiskelu on kyllä niin rankkaa, että loppuun palaa todella helposti, jos ei ala edes kiinnosta. Sinun kannattaisi varmaan hakea sinne kirjallisuustieteeseen, jos se kerran kovasti kiinnostaa. Luulen, että sinä voisit olla ihan hyvä kirjailija :) Lupaan ostaa kirjasi, jos joskus sellaisen julkaiset.

Sinun kannattaisi ehkä käydä opiskelijaterveydenhuollossa juttelemassa ennen kuin tilanne menee todella pahaksi. Minunkin pitäisi, sähköisessä terveyskyselyssä tulikin kutsu tulla juttelemaan, mutten ole saanut aikaa varattua, koska puhelinkammo.

En ole huomannut, että mikään käytöksessäsi erityisesti ärsyttäisi. Minulle on kuitenkin tullut sellainen kuva, ettet ole tosielämässä ihan rehellinen itsellesi vaan esität siloiteltua kuvaa itsestäsi. Voihan se tietysti johtua vain siitä, ettei netissä voi kertoa kaikkea. Jos kuitenkin olen oikeassa, pohdi asiaa. Esittäminen on todella kuluttavaa, vaikkei edes itse huomaisi tekevänsä niin. Tietenkin väsymyksesi on myös selvää ja sinuna tosiaan hakisin siihen apua.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Fnfn » 22 Helmi 2015, 00:14

No lol minullakin on menkat , ehkä siksi oon niin sentimentaalinen :lol:

"Minulle on kuitenkin tullut sellainen kuva, ettet ole tosielämässä ihan rehellinen itsellesi vaan esität siloiteltua kuvaa itsestäsi."

Ai vaikka niin että vaikutan netissä vaikka itsevarmemmalta kuin oikeasti olen? Totta kai sekin.

En uskalla varata aikaa vaikka olen unelmoinut siitä pitkään. Mistä puhuisin, jostain epämääräisestä epävarmuudesta ja pelosta, etten kelpaa ja ulkopuolisuuden tunteesta :? Tuntuu että nykyään pitäisi olla ihan kuoleman kielissä saadakseen apua, muuten vaan haaskaan aikaa oikeasti sairailta.

Olen miettinyt, että olen täällä ainakin vuoden ja kakkosella katon, että haenko keväällä. Uusi alku on sillon varmaan helpompi kun tietää jo miten jutut menee.
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Helmi 2015, 01:08

Minä mietin tätä aina kun lyön pääni tai kun puhelimeni ei pelaa.

Menen nyt kokeilemaam suolistotarinaa, hassua en muista edes sen kirjan nimeä :D
"Damn."

-Amsterdam
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Helmi 2015, 10:43

Fnfn kirjoitti:En uskalla varata aikaa vaikka olen unelmoinut siitä pitkään. Mistä puhuisin, jostain epämääräisestä epävarmuudesta ja pelosta, etten kelpaa ja ulkopuolisuuden tunteesta :? Tuntuu että nykyään pitäisi olla ihan kuoleman kielissä saadakseen apua, muuten vaan haaskaan aikaa oikeasti sairailta.

Onhan noita yhdistyksiä, jos et lekurille kehtaa mennä, suosittelen kyllä lämpimästi. En haluaisi nähdä, että saat apua samaa reittiä kuin minä, itsetuhoisena sairaalan päivystyksessä viisi tuntia odottaen. Paljon mukavampi varata aika ja olla jonottamatta ja kärsimättä epämääräisistä pöpöistä viikkotolkulla sen jälkeen. Minkälie aivokuumeen sain viimeksi käydessäni.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 22 Helmi 2015, 12:43

icepicked kirjoitti:
On paska jakso. Puuduttavat viisi viikkoa pitkiä päiviä, matematiikkaa, fysiikkaa ja fysiikkaa paskamaisessa ryhmässä. Nasse, järjestä minut tekemään harjoituskoetta. Haluan tietää, miksi inhoan matikkaa.

Ok. Taidan olla esmes tänään aika vapaa... eikun saatana. No mutta tehdään se lähiaikoina joka tapauksessa.
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 22 Helmi 2015, 12:53

Minusta on ihan normaalia, että ensimmäisenä vuonna on hankalaa, jos vanhemmat asuvat eri paikassa ja on kotoisin eri paikkakunnalta. Yksin asuminen äkkiseltään ei ole helppoa ja vieras kaupunki ja kaiken muuttuminen on iso stressi. Siihen kun vielä joku välkky professori tulee sanomaan, että nyt teidn täytyy keskittyä opintojen sisältöön, niin halleluja.

Rehellisesti sanoen itsekin oireilin aika pahasti ensimmäisenä vuonna. Olin lähinnä ahdistunut enkä keskittynyt mihinkään tekemisiin yhtään. Enkä tuntenut iloa.

Jälkiviisaasti: mitä minun olisi pitänyt tehdä? Mitä sinun pitäisi tehdä? No se ainakin, että jossain vaiheessa ylittyy se kynnys, että on asiaa ja aihetta mennä opiskelijaterveydenhuollon piiriin.

No se, että yritä tehdä uudesta paikasta kotikaupunkisi. Mieti, että missä siellä viihdyt tai voisit viihtyä. Sitten ala änkeämään itseäsi niihin paikkoihin.
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 22 Helmi 2015, 13:13

Oh my... Yritän katsoa jos netistä löytyisi jokin avautumispaikka, soittaminen mihinkään tai jonnekkin meneminen tuntuu niin pelottavalta :? Minäkin vihaan soittamista, oli se sitten perheelle, ystäville tai kelle tahansa.

Olen yrittänyt ystävystyä syvällisemmin siihen tyttöön, jonka kanssa pyörin eniten, mutta me ollaan silti jollain tasolla niin erilaisia mutta sitten luonteenpiirteidemme puolesta todella samanlaisia. Olen jopa sanonut hänelle, että meidän pitäisi hengailla opintojen jälkeen, vaikka pelata jotain peliä, mutta hän on vaan myöntäillyt, mutta ei koskaan osoittanut sen suurempaa kiinnostusta olla minun kanssa vapaa-ajalla (okei, ollaan me kaupassa käyty yhdessä ja mennään usein yhdessä bileisiin, mutta tiedättehän...) ja muutenkin se näyttää haluavan olla yksin. Sillä on esimerkiksi todella ihana kämppis, minun kanssa samanikäinen, melko rauhallinen mutta reipas tyttö, joka kuitenkin pyytää sitä aina mukaan jos sillä on jokin peli-ilta ja se leipoi sille kakun, kun sillä oli synttärit, mutta tyttö ei koskaan mene ja pitää muutenkin kämppistään maanvaivana. Minusta sellainen olisi ihana!

Sitten voisin ehkä pyytää yhtä poikaa, jos voisin tulla sen luo pelaamaan vaikka pleikkaria :? Se on minusta kivoin ihminen koko porukassa, absolutisti, hyvä keskustelija, mutta jäänyt hieman ulkopuolelle myös kun se ei käy missään. Paitsi kyllä kai pari poikaa käy sen luona pelaamassa, yhyhy, miksi poikien ystävystyminen on noin mutkatonta.

Minun piti mennä kuvaamataidon kurssille jonnekkin seutuopistoon, mutta se olikin jo täynnä. Menen seuraavana vuonna uudestaan ja ilmoittaudun aikaisin.
Sitten olisi ollut yksi toinenkin kuvisjuttu, mutta en tiennyt siitä ja kun sain tietää, siitä oli vaan muutama tunti jäljellä.
Kävin yhdessä seurakunnan nuorten aikuisten illassa, mutta se oli ahdistavaa ja lähdin sieltä ennen aikojani pois, koska ne oli kaikki jotain 22-25 -vuotiaita teologianopiskelijoita, joilla oli omat sisäpiirivitsinsä.
Olen käynyt pari kertaa uimassa. Pitäisi hankkia kuntosalikortti, mutta kämpältä raahautuminen pitkän päivän jälkeen on uuvuttavaa ja vihaan meidän yliopiston kuntosalia...
Olen aktiivinen ainejärjestön järjestämissä jutuissa (paitsi liikunta, josta kyllä tykkään muuten, mutta en ole yhtään kilpailuhenkinen ja ärsyttää ne jotkut saatanan kiihkoilijat. Ehkä enemmän yläasteen meininkiä, mutta traumat jäi)

Omaa kämppääni pidän kyllä jo ihan kotina, vaikka Koti on aina koti.
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 17:20

Piti alkaa kaivelemaan vanhoja kun tää elämä on niin perseestä.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 17:26

Atrytone kirjoitti:Piti alkaa kaivelemaan vanhoja kun tää elämä on niin perseestä.
Minunkin tulevaisuus tuntuu melko toivottomalta, että yhdessä tässä ollaan :thumbup: Jos haluat kertoa lisää, niin kuunnellaan!

Tosin nyt minulla on kivaa kun saan olla yksin tekemättä mitään, yrittämättä olla kukaan. Yritän olla miettimättä miten minun tulisi elää nuoruuttani ja mitä minun pitäisi kokea ja miten en koskaan tule saavuttamaan mitään ja miten huono olen ihmissuhteissa. Elän hetkessä, oman pääni sisällä. Vielä kun kesä tulisi :heart:
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 17:41

Vituttaa ihan koko ajan, ei ole ketään kavereita. En vain osaa. Oon vaan aina niin ulkopuolinen. Kävin kerran psykologilla ja menen vielä ainakin kaksi kertaa. Mä en uskalla kertoa mitään. Välillä tuntuu ettei pitäisikään. Mä oon niin monta kertaa "päättänyt" tehdä itsemurhan, että pakko tähän on joku ratkaisu löytää.

Onneksi kohta pääsee yläasteelta ja mun ei tarvi nähdä niitä idiootteja enää koskaan. Oon niin kyllästynyt olemaan niiden ikuinen vitsinaihe.
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 17:44

Musta tulee joku erakko...
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 18:09

Atrytone kirjoitti:Vituttaa ihan koko ajan, ei ole ketään kavereita. En vain osaa. Oon vaan aina niin ulkopuolinen. Kävin kerran psykologilla ja menen vielä ainakin kaksi kertaa. Mä en uskalla kertoa mitään. Välillä tuntuu ettei pitäisikään. Mä oon niin monta kertaa "päättänyt" tehdä itsemurhan, että pakko tähän on joku ratkaisu löytää.

Onneksi kohta pääsee yläasteelta ja mun ei tarvi nähdä niitä idiootteja enää koskaan. Oon niin kyllästynyt olemaan niiden ikuinen vitsinaihe.

Oma elämänlaatu ainakin parani paljon peruskoulun jälkeen. Toki minä tarkoituksella valitsin lukion, johon kukaan muu ei tulisi, jotta saisin varmasti olla rauhassa. Hyvin toimi, vaikka nykyään samassa koulussa on peruskoulun luokka"kavereitani". En ole onneksi joutunut puhumaan yhdenkään kanssa, enkä ole mennyt yksiinkään tsiljoonista luokkakokouksista ja pikkujouluista. Eikä ole mennyt myöskään se yksi henkilö, jonka kanssa olen vielä puheväleissä vaikka näimme varmaan viimeksi lukion ekalla. Se jengi kuuluu elämään, jota en halua takaisin.

Toivottavasti psykologihomma alkaa toimia. Minä ainakin suhtauduin koko touhuun aika negatiivisesti useamman vuoden kunnes se alkoi toimimaan. Jos ei henkilökemia toimi, ei psykologikäynneistä saa juurikaan irti. Lukiossani oli loistava psykologi, siitä oli paljon apua. Peruskoulun tapaus oli suorastaan karmaiseva. Tämän on tarkoitus olla rohkaisupuhe, joten en kerro sen tarkemmin. Senkin elämän haluan jättää taakseni. Tärkeintähän on tietysti oma motivaatio. Masennuksesta parantuminen on kovaa työtä. Jos et pysty avautumaan psykologikäynneillä niin kannattaa ainakin pyytää rentoutumisharjoituksia yms. Itsellä hengitysharjoitukset ovat auttaneet selviämään paniikkikohtauksista. Mielikuvaharjoitukset eivät minulla toimi lainkaan, koska en pysty visuaaliseen ajatteluun, jota ne tuntuvat aina vaativan. Käsketään vaikka kuvittelemaan itsensä makaamassa rannalla. Minun päässäni leijuu vain sana "ranta" ja kuvittelu jää siihen. Ei erityisen rentouttavaa :D Pystyttekö te muut kuvittelemaan itsenne rannalle?
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 18:19

Santiny kirjoitti:Pystyttekö te muut kuvittelemaan itsenne rannalle?

En oikein osaa. Kyllä se psykologi on ihan hyvä tyyppi. Enkä mä oo edes käyny siellä ku vasta kerran.

Te ootte ihania :heart:
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 18:29

Yläaste on paskaa aikaa. Munkin elämänlaatu parani roimasti (kai. Ainakin itsetunto parani) lukioon siirryttyäni, tosin jäin kotipaikkakunnalle lukioon eikä täällä ole niitä kuin yksi, joten en päässyt elämääni ihan puhtaalta pöydältä aloittamaan, mutta vanha luokka jäi taakse. Meillä oli ihana lukioluokka, vaikka olin silti melko varautunut.

Joten toivottavasti pääset alottamaan ihan puhtaalta pöydältä peruskoulun jälkeen. Mihin haet? Lukiossa on - YLEENSÄ - melko järkevää porukkaa, tai ainakin järkevä porukka ja vähemmän järkevä porukka pitävät huolen omista asioistaan 8-) Näin meillä ainakin.

Mua yllätti nyt yliopistoon siirtyessäni (vihdoinkin siis se "uusi alku") että olenkin puheliaampi ja rohkeampi kuin mitä koskaan itsestäni luulin. Ja se, että ihmiset oikeasti halusivat tutustua muhun. Mulla on kyllä vieläkin vähän vaikeuksia uskoa sitä, mutta on se silti mukava tietää.

Puhu rohkeesti psykologille ja yritä tutustua muihin kun peruskoulu loppuu. Olet oikeasti tutustumisen arvoinen tyyppi! Jätä ne yläasteen ihmiset omaan arvoonsa.

Mä voin kuvitella itseni rannalle mutta en oikeasti haista mitään merta :( Voin kyllä kuvitella sen hajun.

EDIT: Minäkään en ole menossa luokkakokouksiin. En yläasteen ja vielä vähemmän ala-asteen.
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 18:36

Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.

Mä oon liian tylsä tyyppi. En tykkää juoruilla. Juhliminen kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin perunan kuoriminen. Mä oon niin rauhallinen tyyppi etten kestä ollenkaan riehumista enkä isoja ryhmiä.
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 18:48

Mulla ylä- ja alasteen luokka on yksi ja sama, joten ei tarvitse vältellä kuin yhtä luokallista ihmisiä.

Kyllähän jokaiseen kouluun niitä paukapäitä mahtuu, mutta ainakin meillä ne pysyivät omana jenginään. Itse olin päättänyt, että lukio on erilainen kuin peruskoulu ja menin oma-aloitteisesti juttelemaan ihmisille. Löysin toisen, joka ei tuntenut ennestään ketään ja myöhemmin tutustuin myös toisensa ennestään tuntevaan pikkuporukkaan omasta ryhmästäni. Sitten siihen jotenkin vain alkoi liimaantua lisää pikkuporukoita kunnes kyseessä oli ruokalan äänekkäin tyttöjengi, jota kukaan ei uskaltanut lähestyä. Ja kaikki alkoi siitä kun takanani istunut tyttö hymyili minulle todella pelottavasti aina kun ojensin hänelle kaikkia lippulappusia silloin ekana päivänä.

Yliopistossa jengini ei ole niin iso, mutta omalla alalla aktiivista jengiä on niin vähän, että kenelle tahansa voi kyllä mennä juttelemaan. Oma-aloitteisuutta se vaatii edelleen, koska melkein kaikki muut ovat poikia ja harva poika uskaltaa aloittaa keskustelua vaikka olisi joskus ennenkin juteltu tai tehty yhdessä tehtäviä. Toisessa ääripäässä ovat sitten ne, joita ei pääse pakoon vaikka kuinka haluaisi. Karmaisevana esimerkkinä se puukkolöyhkääjä. Onneksi en ole puukkolöyhkääjän ykkösvalinta juttuseuraksi, mutta liian usein se silti tulee viereen haisemaan.

Atry, en minäkään ole mikään bilehile. Lukioporukalla on kyllä järjestetty kivoja peli-iltoja muutaman kerran vuodessa. Tajusin juuri, ettei se yksi ihminen näköjään kutsunut minua enää tänä keväänä synttäreilleen. No ei me ikinä niin läheisiä oltukaan, mutta osa lukioporukasta siellä varmasti on ollut. Voisinkin järjestää seuraavan peli-illan koululla, koska siellä on hyviä ja ennen kaikkea ilmaisia tiloja. Ei tarvitsisi siivota :D
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 19:09

Uskokaa tai älkää, mullekkin bileisiin/illanviettoon meneminen on joskus työn ja tuskan takana. Henkisesti siis :mrgreen: Yleensä on ollut hauskaa aina, yhden kerran tosin ei ollut...

Meillä oli myös ala-aste ja yläasteluokka sama, mutta ala-asteella oli yksi rasittava poika joka ei onneksi tullut yläasteelle :mrgreen:
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 19:11

Mä en tykkää edes peleistä.
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 19:30

Atrytone kirjoitti:Mä en tykkää edes peleistä.

Aika paljon niissä tuli pelattua korttia ja lautapelejä yms. Ja murhaajaa. Erityisesti murhaajaa parilla omalla variaatiolla :D Enemmän se taisi mennä improvisaatioharjoituksen puolelle, mutta tarpeeksi hullussa porukassa tarpeeksi myöhään illalla sekin menee. Siis aivan uskomattomia sktesejä olisi meidän murhaajaleikeistä kyllä syntynyt. Voihan sitä mehukestejä pitää ilman sen erikoisempaa agendaa hyvin se aika kuluu sipsikulhonkin ääressä.
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 19:33

Tuli tuosta mieleen silmäiskunmurhaaja-leikki mitä oltiin joskus ala-asteella! :heart:

Tykkään tuollaisista peleistä, lautapeleistä yms. mutta vihaan

A. pullonpyöritystä
B. kirkonrottaa
C. tervapataa

Helvetillisiä pelejä.
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 19:38

Mä kuulin tänään kun koulussa puhuttiin jostain viikonloppuisesta pullonpyörityksestä. Mä luulin että sitä ollaan ala-asteella! :noo:
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 20:18

Atrytone kirjoitti:Mä kuulin tänään kun koulussa puhuttiin jostain viikonloppuisesta pullonpyörityksestä. Mä luulin että sitä ollaan ala-asteella! :noo:

Ala-asteella se on vielä ihan fine, koska kellään ei ole mitään oikeita salaisuuksia, eivätkä tehtävätkään oikeasti ole niin pahoja. Nykyään sitä ei kyllä harrasteta, koska kysymykset menevät heti seksipuolelle, eikä ydinjätebanaaniepisodin jälkeen kukaan ole uskaltanut ottaa tehtäviä. Ja koska leikki kuolee heti kun minulta kysytään jotain. Pullonpyörityksen näkökulmasta olen maailman tylsin ihminen :roll:

Toisaalta mieluummin minä kuulisin juttuja pullonpyörityksestä kuin puukkolöyhkääjän känniseikkailuista.
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Nyymi » 18 Touko 2015, 22:18

Atrytone kirjoitti:Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.

Mä oon liian tylsä tyyppi. En tykkää juoruilla. Juhliminen kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin perunan kuoriminen. Mä oon niin rauhallinen tyyppi etten kestä ollenkaan riehumista enkä isoja ryhmiä.

Ei vittu, tunnistettu'd :D :D :D https://ylilauta.org/hikky/37100420
Nyymi

ViestiKirjoittaja <Empty> » 18 Touko 2015, 22:23

Nyymi kirjoitti:
Atrytone kirjoitti:Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.

Taputan :clap: :clap: :clap: :clap:
"Damn."

-Amsterdam
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 22:28

Odotan vaan kesää kun saan olla kotona ajattelematta mitään -

Haha! Täällä sitä ollaan! :lol:
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 22:28

<Empty> kirjoitti:
Nyymi kirjoitti:

Taputan :clap: :clap: :clap: :clap:

Tämähän ei minulle mitenkään kuulu, mutta tämä.

Olen tyytyväinen, että täällä vastaukset ovat olleet huomattavasti hyödyllisempiä kuin ylilaudalla. Teemme siis varmasti jotain oikein. Aplodit kaikille :clap:
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 22:31

Oikein tunnistettu! :D
(mutta ei mulla oikeesti oo mitään vaikeaa masennusta. huijasin sen sinne. oon vähän säälittävä)
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 22:39

Santiny kirjoitti:Pullonpyörityksen näkökulmasta olen maailman tylsin ihminen :roll:

Tähän haluaisin vielä lisätä sen, että ne asiat, joiden suhteen en ole tylsä, kerron ihan avoimesti myös niille, jotka eivät halua kuulla. Toisin sanoen puoli kiltaa tietää, millaisia rintaliivejä käytän. En minä sentään näytä niille, mutta kertominenkin aiheuttaa tarpeeksi hämmennystä. Poikia (vaikka ei kai ne enää mitään poikia ole) pitää välillä vähän ravistella henkisesti. Tai järkyttää. En ole ihan varma kumpaa. Molempia varmasti tapahtuu.
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 22:45

Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Fnfn » 18 Touko 2015, 22:53

Kaikki tietää, että minulla on vilkas aineenvaihdunta minkä takia ravaan vessassa tiheämmin kuin muut :lol: Tai sitten minulla on vaan pienempi rakko. Tosin kai se venyy yhtä paljon, ehkä se vain ilmoittaa siitä herkemmin. Koska usein on niin, että jos ei ole vessaa mailla eikä halmeilla, niin sitten vaan kestän ja unohdan vessahädän täysin.

Ihan vaan tiedoksi sitä miittiä ajatellen 8-)
Fnfn :heart: Toilets

Olen melkein unohtanut mihin tämä liittyi 8-)
When I said I'd like to

Fnfn
Positiivinen vetyioni

ViestiKirjoittaja Atrytone » 18 Touko 2015, 22:54

Mulla sama. Enpä ole ainoa. :D
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2015, 22:56

Atrytone kirjoitti:Loppukevennys

Siis joku vielä ihan oikeasti vaatii kuorimaan perunat :shock: En minä ole ikinä mokomasta hölmöilystä perustanut, kuori on hyvää ja terveellistä! Muistan kyllä kun matikanmaikka kysyi, miten moni meistä kuorii omat perunansa. Noin kolme, loput söivät kuorineen. Lehtoria oli kovasti asia mietityttänyt, koska vaimo kuorii vielä perheen pojan perunat ja laittoi eväätkin. Lehtori oli niin vanha, että poika on väkisinkin ollut jo teini-ikäinen siinä vaiheessa. Tätä siis pysähtyi kesken tehtävän miettimään. Tuli sieltä kyllä muitakin meielnkiintoisia ajatuksia esimerkiksi siitä, mitkä matemaattiset termit olisivat hyviä nimiä, saako lapsia lyödä ja onko Pohjois-Korea hieno maa.

Mulla ei ole vilkas aineenvaihdunta. Käyn vessassa kahdesti päivässä: kerran aamulla ja kerran illalla. Olkaatten hyvätten, jaan jälleen vähintäänkin tarpeeksi infoa.
Kuva
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin

ViestiKirjoittaja icepicked » 19 Touko 2015, 08:07

Fnfn kirjoitti:Ihan vaan tiedoksi sitä miittiä ajatellen 8-)
Fnfn :heart: Toilets

Ota kolikoita mukaan; Helsingissä on julkisia vessoja, mutta vessanpyttypuolelle ei pääse maksamatta.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi

Paluu Pulinat