Fnfn kirjoitti:En uskalla varata aikaa vaikka olen unelmoinut siitä pitkään. Mistä puhuisin, jostain epämääräisestä epävarmuudesta ja pelosta, etten kelpaa ja ulkopuolisuuden tunteesta Tuntuu että nykyään pitäisi olla ihan kuoleman kielissä saadakseen apua, muuten vaan haaskaan aikaa oikeasti sairailta.
icepicked kirjoitti:
On paska jakso. Puuduttavat viisi viikkoa pitkiä päiviä, matematiikkaa, fysiikkaa ja fysiikkaa paskamaisessa ryhmässä. Nasse, järjestä minut tekemään harjoituskoetta. Haluan tietää, miksi inhoan matikkaa.
Minunkin tulevaisuus tuntuu melko toivottomalta, että yhdessä tässä ollaan Jos haluat kertoa lisää, niin kuunnellaan!Atrytone kirjoitti:Piti alkaa kaivelemaan vanhoja kun tää elämä on niin perseestä.
Atrytone kirjoitti:Vituttaa ihan koko ajan, ei ole ketään kavereita. En vain osaa. Oon vaan aina niin ulkopuolinen. Kävin kerran psykologilla ja menen vielä ainakin kaksi kertaa. Mä en uskalla kertoa mitään. Välillä tuntuu ettei pitäisikään. Mä oon niin monta kertaa "päättänyt" tehdä itsemurhan, että pakko tähän on joku ratkaisu löytää.
Onneksi kohta pääsee yläasteelta ja mun ei tarvi nähdä niitä idiootteja enää koskaan. Oon niin kyllästynyt olemaan niiden ikuinen vitsinaihe.
Santiny kirjoitti:Pystyttekö te muut kuvittelemaan itsenne rannalle?
Atrytone kirjoitti:Mä en tykkää edes peleistä.
Atrytone kirjoitti:Mä kuulin tänään kun koulussa puhuttiin jostain viikonloppuisesta pullonpyörityksestä. Mä luulin että sitä ollaan ala-asteella!
Atrytone kirjoitti:Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.
Mä oon liian tylsä tyyppi. En tykkää juoruilla. Juhliminen kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin perunan kuoriminen. Mä oon niin rauhallinen tyyppi etten kestä ollenkaan riehumista enkä isoja ryhmiä.
Nyymi kirjoitti:Atrytone kirjoitti:Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.
Mä oon liian tylsä tyyppi. En tykkää juoruilla. Juhliminen kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin perunan kuoriminen. Mä oon niin rauhallinen tyyppi etten kestä ollenkaan riehumista enkä isoja ryhmiä.
Ei vittu, tunnistettu'd https://ylilauta.org/hikky/37100420
Odotan vaan kesää kun saan olla kotona ajattelematta mitään -
<Empty> kirjoitti:Nyymi kirjoitti:Atrytone kirjoitti:Mä meen lukioon. Siellä on kuulemma hyvä yhteishenki ja muutenkin sairaan hyvä paikka.
Ei vittu, tunnistettu'd https://ylilauta.org/hikky/37100420
Taputan
Santiny kirjoitti:Pullonpyörityksen näkökulmasta olen maailman tylsin ihminen
Atrytone kirjoitti:Loppukevennys
Fnfn kirjoitti:Ihan vaan tiedoksi sitä miittiä ajatellen
Fnfn Toilets
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa